|
Post by Hjörðís on Oct 29, 2013 0:06:10 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 10, 2013 19:57:58 GMT 1
Tranhumanism.
(666) Mark of the Beast Will Give You "SuperPowers"!
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 10, 2013 21:20:46 GMT 1
Ja, det finns inte bara alienimplantat utan jordiska implantat, som detta chip som automatiskt förvandlar folk till mörkisarnas instrument. Förresten, på tal om Darpa, "darpasah" är neffisarnas robotar som ser ut som hundar och kan stå på två ben. De är mycket snabba och kan klättra uppför väggar. De är 2.20 meter långa och kan se i alla riktningar, även bakom huvudet. De är allergiska mot koppar och kan också dö om de dekapiteras. De kommer att släpas ut före armageddon.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2013 21:25:55 GMT 1
ush vilken hemsk värklighet vi lever i...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2013 21:34:39 GMT 1
Jag tror att armageddon närmar sig med stormsteg och vi borde redan nu börja förbereda oss. Köpa och införskafa torr födda som man kan ta med sig, fixa ett telt. Fixa koppar och nadra saker för beskydd. Jag tror att det är närmare en vad vi tror. Och jag tänker inte bli intvingad ett kipp (vilket kan bli en värklighet) och därför kanske vi måste sticka undan redan en tid innan det börjar. Jag vet inte vart jag ska ta mig men en sak i säker. Man ska aldrig stanna för länge på ett ställe.. De hitar en vart man en är, och du bör ha vappen annars lär du dö innan nögra dagar.. Kanske låter deta främande och som att jag är galen. Kanske är jag det, men en sanning är den att alla som är lite galna brukar klara sig bätrre i dena värld en de som inte är det
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 10, 2013 21:48:32 GMT 1
Ja, så är det Akumas, lite galen bör man vara, då klara man sig bäst.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 10, 2013 22:12:58 GMT 1
Dessa darpasah har för mission att hitta de som gömmer sig, så det bästa är att flytta på sig ofta och vara i smågrupper. De stora campingarna på hundratals eller tusentals människor är de första som systemet förstör. Men själv vägrar jag att tro på att armageddon är nära. Ingen vet, inte ens guiderna. Och jag föredrar att tänka på att något magiskt händer och jag blir omhändertagen. Annars dör jag och kommer tillbaka i nästa liv. Ingen skada i det.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2013 22:29:46 GMT 1
Vad synd att du har en sådan iställning koalani, jag själv längtar dit. Och jag vet om dessa robotar då jag har sätt dom i mina drömar. De kommer att vara efter mig när tiden kommer, och jag vet redan att jag kommer att vara med en liten grupp människor och en stor grupp med djur. Och jag vet att jag är stark nog för att skada dessa robot hundar även om dom kommer i grupper/flokar då jag har sätt deta. Jag vet även att mörkret kommer att röra på sig i grupper och slå lägger utanför en stor skog. Och jag vet också att jorden kommer att dela sig. Jag har sätt deta om framtiden, men det behöver ju inte nödvändigt vis vara framtiden i deta livet, men varför skulle jag annars förberedas så mycket?
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 10, 2013 22:39:27 GMT 1
Fenrisulven vid Ragnarök.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 10, 2013 22:55:32 GMT 1
Jag har inte sett bilder på dessa darpasah, men de kunde se ut så. Jag vill också slåss mot neffisarna, men jag vill helst vara där utan att behöva lida hunger, kyla, trötthet och törst, eller jagas av deras robotar. Därför tänker jag på en magisk lösning! Jag är en idealist, och jag tycker inte det är synd, för jag slipper stresset alla de andra får gå igenom.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2013 23:03:29 GMT 1
Vilken finn bild! Hmm det var inte riktigt så de såg ut, de hade mer päls. Men jag kan ju ha sätt fel, de var ju ett tag sedan jag hade dena drömen. Själv ser jag svälten och nöden, som ett otroligt äventyr. Jag har alltid vara med om ett äventyr. Nej du är inte syndig som vill ha en magisk lössning. Kanske blir det så för just dig! Alla har olika missioner och olika uppgifter och du kanske förbereds genom att tas under gjorden och tränas av någon för att slås mot neffisarna. Och där får du all den matt du behöver.. Alla har ju olika förutsättningar, och jag önskar dig att få det just du behöver och ska ha. Men det blir inte alltid som man har tänkt sig. Kanske blir det en helt annat äventyr det boda av oss har tänkt oss. Men jag kan lova dig att vi kommer att ha roligt på vägen!
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 10, 2013 23:17:52 GMT 1
Ja, det är just det jag drömmer om, att bli förd till Telos i ett antigravitetsskepp och få all den träningen jag behöver där... När jag läste böckerna om det stället under jorden kändes det som om jag var där. Jag kunde se naturen, biblioteket och människorna i mitt sinne... Och nästan smaka på de hälsosamma frukterna och vattnet! Det stämmer förresten att var och en har olika behov och missioner. Kanske ska jag vara där för att undervisa de andra krigarna som är där ett gemensamt språk, eller undervisa dem på var sitt språk ... Annars dör jag som martyr för att ha vägrat ta emot chippet. Men om du ser på kylan, hungern och törsten som ett äventyr är detta nog vad du kommer att erfara.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2013 23:27:44 GMT 1
Villket underbart sätt du kommer att få uppleva, kanske blir jag en legend då som jag alltid velat bli. Någon som alla vet vem det är när man pratar om den. Eller att mitt namn står med i historiabökerna, för jag vett att jag aldrig kommer att erfara eden i deta liv, men jag kommer att göra så att andra får uppleva den och det duger bra för mig. Jo jag vet vad jag komer att uppleva och att jag kommer att förendra och hjälpa personer på min väg. Men alla jag hjälper kommer jag inte låta följa min väg, utan jag kommer att leda dom i början för att släpa dom på sin egen väg. Varför jag gör deta vet jag inte helt säkert men kanske är det för att deras väg inte är med mig helt änkelt och de ska i sin tur hjälpa andra personer på andra vägar. Din mission låter dock mycket trevligare en vad min är, och det låter som att du kommer att få ett fullt liv. Kanske kommer jag att besöka deta ställe du talar om någon gång med, man vet aldrig.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 11, 2013 0:22:49 GMT 1
Hur det än blir för oss, blir det rätt, för det är vår själ som väljer det!
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 26, 2013 19:49:00 GMT 1
|
|