|
Post by Alkemi on Jan 11, 2014 23:17:34 GMT 1
Lite mer info om Regina Dugans idiotier.
Will You Swallow Google's Edible Microchip?
|
|
|
Post by Hjörðís on May 2, 2014 23:50:13 GMT 1
Här är en artikel jag har skrivit om vilka länder som har avtal med mörka utomjordingar, vilket innebär att de har rätt att bortföra inbyggarna och experimentera på dem. Jag skriver också om en del fall med implantat jag har fått i olika länder. Denna artikel blev tappad under en attack jag fick, men jag har kunnat få den tillbaka efter ett och ett halvt år. www.spiritualinsight.gr/en/koalanis-metaphysical-column/108-alien-implants
|
|
|
Post by Alkemi on May 21, 2014 20:31:26 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on May 21, 2014 21:51:32 GMT 1
Jag älskar country, men detta låter som en obsession. Jag har haft en klient med hjärnimplantat som var tokig i countrymusik, och kunde lyssna på den hela dagen samtidigt som hon grät medan hon tänkte på gamla sorger. Så kanske är countrymusiken en trigger för såna känslor, när man har implantat. Om Johnny Cash hade ett avtal med utomjordingar arbetar han nu för dem, dvs gör avtal med folk, så kanske därför valde han just sin egen musik. Eller kanske var Johnny Cash holländarens parallella liv... Jag har annars klienter som fick implantat i psykiatriska intstitutioner, sjukhus och genom vacciner.
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 20, 2014 0:32:51 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 20, 2014 14:32:46 GMT 1
Ja, tyvärr är Sverige bland de länder som är mest påverkade av det Vita Brödraskapet (Samael/Lucifer, aliens, neffisar, Illuminati, Västländernas politiska system).
|
|