Post by Hjörðís on Sept 1, 2013 15:35:42 GMT 1
2011-12-22 19:59 Koalani
Det har varit tal i olika trådar om de röda, människor med förändrad DNA som mörka entiteter har kunnat tillverka genom att stjäla sperma. Detta kan de göra i samband med våldtäkter, sex med demoner och tappade själar i flera liv.
Här är en lista på städer och länder i hela världen och andelen av dessa röda. Jag frågade min andliga guide om stora städer eller huvudstäder för där är andelen större.
Reykjavík 0,3%
Samoa 0,4%
Lima 3%
Oslo 3% (detta var en total överraskning)
Grönland 7%
Madrid 9% (en överraskning till)
La Paz 9%
Buenos Aires 10%
Santiago 12%
Färöarna 12% (jag hade förväntat mig mycket mindre)
Helsingfors 14%
Stockholm 17% (bara?)
Caracas 17% (idem)
Mexico City 17%
Athen 19%
Moskva 27%
Paris 28% (bara?)
Köpenhamn 32%
Hawaii 32% (stackars polynesiska kulturen som blev förstörd...)
Warszawa 37%
Toronto 38%
Rom 38%
Dallas 38%
Wellington 40% (ända till Nya Zeeland har skurkarna nått)
Bogotá 42%
Amsterdam 43% (Gud, min favoritstad!!!)
Berlin 47%
London 54% (hade tänkt på mera)
Sydney 57%
Los Angeles 62% (ironiskt, änglarnas stad)
Johannesburg 68%
New York City 73%
Haag 84% (EU:s tribunalstad)
Zurich 87% (Illuminatis bankstad)
Belgien 92% (konstgjord nation)
Brussel 99, 1% (EU:s högkvarter)
Jag ska fråga om Washigton DC i morgon och lite andra städer. Men ni kan i alla fall se vem som tar beslut om vår framtid.
2011-12-22 20:30 #1 skrivet av Farwuq
Koalani.
Glöm inte Peking och New Dehli.
2011-12-23 16:35 #2 skrivet av Koalani
Den nya listan:
Thessaloniki 3% (tack och lov, för där ska det slutliga slagsmålet äga rum)
Bergen 5%
Cypern 15%
Åbo 18%
Djakarta 22%
Bilbao 25% (pga av fanatismen)
Dakar 48% (pga svart magi)
Washington DC 57% (bara?)
Göteborg 59% (otroligt!!!)
Beijing 62%
Bagdad 67%
Ankara 71%
Bangkok 74%
Ny Delhi 75% (så mycket...)
Israel 78%
Hong Kong 88%
Munchen 88% (nära det Svarta Brödraskapets högkvarter)
Manila 88%
Tokyo 88%
Guiden sa att de mörka har med avsikt inte försmutsat helt vissa ställen man skulle förvänta sig och andra man inte skulle förväntat sig har de det.
Jag frågade också hur det är möligt att ett helt land (Belgien) kan bestå av röda, för alla kan ju inte ha kontrakt. Han sa att det sker med tankekontroll och chips som kan överföras med ett handslag. Rauni-Leena Luukanen talar om just detta:
[Borttagen]
Serien ha 7 delar som ni lätt kan hitta på Youtube. Ytterst intressanta grejer hon berättar.
2011-12-24 20:53 #3 skrivet av Joppo
God kväll Koalani. Jag vet inte om du firar jul men jag önskar dig en god jul i alla fall.
Har du något slags belägg för det du säger nu förutom din sk. guide?
Man brukar säga att ett extraordinärt påståenden kräver extraordinära bevis och i just detta fall så tycker jag definitivt att det krävs sådana. Nu hävdar du dessutom något som är mätbart och då bör du ju kunna presentera någon slags data som stöder det du säger.
Annars framstår tyvärr dina påståenden inte mer rimliga än Russels tekanna: en.wikipedia.org/wiki/Russell%27s_teapot
Mvh Lille Joppe
PS. Hur många "röda" finns" i den svenska staden Eksjö?
2011-12-24 21:19 #4 skrivet av Koalani
Tack, jag firar Jul på mitt eget sätt.
Jag hade inte förväntat mig något annat från dig, men nej, jag har inga vetenskapliga bevis, om det är det du menar. Jag har bara min guide och min medarbetare, samt mina sittningar med klienter.
Jag har inte letat efter vetenskapliga bevis eller tecke, för det är inte min uppgift och jag är inte intresserad av dem. Men jag tror att rött DNA kan spåras i DNA test, eftersom ran-blod också kan spåras. Ran-stammen är nefilimernas ättlingar, som t.ex. de ädla. De har sina egna DNA-test där det syns om de har tillsäckligt ran-innehåll för att få barn som kan behålla ran-elementen. Men de vet vad de ska leta efter, jag vet inte. Det är möjligt att rött DNA kan synas som en avvikning eller nåt.
Är din fråga om Eksjö och om fysiska spår en fråga till min guide?
Du får också ha en god Jul.
2011-12-24 22:50 #5 skrivet av Joppo
Min fråga gällande Eksjö var hur många röda personer som befinner sig där enligt din guide. Du har ju listat en massa andra städer, så det vore lite kul att få höra procenten för min egen stad
Anyway, är du själv inte intresserad av att få reda på om det du hävdar verkligen stämmer? Det du som du skriver är ju onekligen väldigt extraordinära saker, som jag vet att en väldigt stor mängd människor anser vara totalt nonsens. Funderar du aldrig på att finna verkliga fysiska bevis på de fenomen som du beskriver? När det handlar om DNA så är det ju mätbar data vi snackar om och om det du hävdar stämmer, så borde det ju finns data som stöder dina påståenden?
PS. Jag är lite smålullig just nu, så du får ursäkta om min text är lite oklar
Καλά Χριστούγεννα!
2011-12-25 00:03 #6 skrivet av Koalani
Okej, jag ska fråga, men det kommer i procentandel, inte i individer. Jag undrar varför du vill veta, eftersom du inte tror på det..
Jag vet att det stämmer, för folk ändrar ju sitt beteende efter att de blivit renade. Klienterna själva säger till om sina barn och äktemän.
De som anser för trams vad jag skriver är inte i kontakt med sin intuition. Det är inte att jag inte vill leta efter fysiska bevis, det är bara att jag har andra, viktigare prioriteter. De flesta sittningar jag har med guiden (och som inte är för klienter) är för mina personliga problem. De kommer först. När de är lösta och jag har energi till att göra andra saker, kanske blir det nåt av det. Men jag känner av att det är en annans uppgift. Vetenskapsmän får bevisa det. Jag är inte alls upptagen av jordliga saker. Sanningen på alla fält kommer ju så småningom fram. Men samhället är inte berett för att man ska veta ur ett test vem som är röd. Det kan ju skapa en ny form för racism. Så länge man är rädd för demoner och demoniserar dem, saknar man kärleken som ska till för att få veta en sådan sanning.
2011-12-25 01:01 #7 skrivet av Koalani
Grattis för din grekiska förresten!
Svaret ska du få vänta på tills nästa vecka.
2011-12-25 01:50 #8 skrivet av Joppo
Jag vet inte riktigt varför jag envisas med att stånga mitt skeptiska huvud mot den Koalaniska stenmuren, men jag inbillar mig väl att jag förhoppningsvis kommer att så ett litet skeptiskt frö i dig
Jag erkänner mig besegrad även denna gång. Försök bara att förstå att jag inte tjatar på sig för att jag har en demon i mig, utan för att jag anser att det du förespråkar inte har någon förankring i verkligheten. Att vi människor kan förvilla oss att tro på osanningar borde du som psykiskt kunnig människa ha kännedom om.
/J
2011-12-25 18:09 #9 skrivet av Koalani
Jag vet inte om du har entiteter eller ej. Men entiteter runt oss kan ändå påverka oss i viss mån och göra oss skeptiker. Jag var så förr, och det finns ingen väg tillbaka till okunnigheten när jag har hundratals direkta bevis om vad jag talar om. Man kan förvilla sig när man själv kommunicerar med entiteter, dvs man kan tro att de är från ljuset när de är från mörkret. Men det är inte ens det du tvivlar på, utan deras existens. I så fall borde du skriva på Ön, inte här
2011-12-26 21:05 #10 skrivet av Maria92
Kan någon förklara enkelt för mig? Jag fattar inte riktigt (Islänning yeah)
2011-12-26 21:18 #11 skrivet av chik
Koalani
För mig som då inte har hängt med i detta..
Vad är de Röda???
stjäla sperma???
Bör vi vara rädda för dessa??
Måste då säga att jag tycker detta är överkurs...
O mig veterligen så vill ju USA inte ha något som de inte kan kontrollera i sitt land...
lena..
2011-12-26 21:58 #12 skrivet av Koalani
Hæ María!
Mörka entiteter som demoner och onda aliens försöker stjäla spermats eteriska energi för att sen använda den för att ändra på ett fosters DNA. Detta kan hända när modern har gjort ett kontrakt (det brukar vara omedvetet) för att för ett barn. Om hon säger att hon skulle ge vad som helst för att få ett barn kan en mörk entitet komma och upfatta detta "vad som helst" som henne själ. Så den hjälper henne att bli gravid i utbyte mot hennes själ. Men barnet blir i så fall rött, dvs med ändrat DNA, eller entiteten försöker senare få barnet att föda ett rött.
Nej, det är inte farligt, men såna personer har tendensen att vara materialistiska och sakna medkänsla och kärlek.
De röda kan också vara själar som inkarnerats från mörkret, när de har tappat alla sina själsdelar från många liv, så att hela högre jaget energi har fastnat i den låga astralvärlden.
Men alla har sin chans att bli ljusa igen genom sina val.
2011-12-26 22:31 #13 skrivet av Maria92
Okej
2011-12-28 10:50 #14 skrivet av chik
koalani#12.
Jag tar det som svar till mig...
Om jag förstår rätt så har du fått detta av din Guide...
Ett väsen som inte finns egentligen.Mer än i universum""
O får du sådana här budskap!!! Så är du ute o cyklar för du kan väl inte säga att detta är din sanning??? Eller så som man kan tolka Värdens sanning...
Vet du!! Skriv en bok.fantasi...Du kommer o bli rik...
I min mediala värd så finns det ingen som är Ond. Utan där är vi lika allt är ljust..
Man kan säga att det är Himelen.
O här på Jorden är det Helvetet..O det kan man läsa av dig...Huva mig"""
Lena..Hoppas att alla förstår att detta är en mörk sida...av dig..Så som jag ser det...
2011-12-28 16:37 #15 skrivet av Koalani
Min guide har levt flera gånger på jorden och nått nivå 10 och lever nu i andevärlden. Med denna inställning tar det nog mycket länge för dig att nå honom.
Alla kan se ut likadana eller ha lika rättigheter men vi är långt från att vara identiska.
Helvetet är den låga astralvärden där alla negativa känslor är tillspetsade. Jorden kan inte jämföras med det. Men vi har alla fått uppleva eller komma att uppleva hur det är i den låga astralvärlden. Kanske är det som skrämmer dig.
2011-12-28 20:17 #16 skrivet av chik
Inte skrämmande för mig..
Men!!Vad vill du uppnå
Vill du skrämma?
I ditt inlägg 12. Mörka entiteter som demoner och onda aliens försöker stjäla spermats eteriska energi för att sen använda den för att ändra på ett fosters DNA.
vad är det för upplysning???
Vad har JAG för användning av den???
2011-12-28 20:30 #17 skrivet av chik
Ser att du har lagt denna tråd i illuminati gruppen Koalani...
Men här pratar du väl om Väsen???
Har Illuminati blivit Väsen??
2011-12-28 20:42 #18 skrivet av Koalani
Användningen du har är att veta om mörkrets verksamhet. Om det inteintresserar dig behöver du inte läsa det.
Illuminati är en sajt, inte ett diskarnerat väsen. Att blottlägga mörkrets verksamhet hör till sajtens syften, om jag inte tar fel här. Staffan får rätta på mig i så fall.
4 Bra inlägg | Anmäl
2011-12-28 22:25 #19 skrivet av [scared666]
Du har så rätt så Koalani
2011-12-28 22:38 #20 skrivet av chik
koalani.Du skriver.lluminati är en sajt, Så långt är jag med. inte ett diskarnerat väsen. Nej.Men du i dina inlägg hänvisar till Väsen Att blottlägga mörkrets verksamhet hör till sajtens syften, Ja. Så kan man utrycka sig. om jag inte tar fel här. Staffan får rätta på mig i så fal.
O jag behöver inte läsa.Nej"""
2011-12-28 23:26 #21 skrivet av Truthdetective
Dessa väsen är också en del av Illuminati. Det borde man veta om man är här inne
2012-01-01 14:55 #22 skrivet av chik
Hur menar du här?? skrivreglerna""Står inget om Väsen
Truthdetective#21.
2012-01-01 14:59 #23 skrivet av [StaffanM]
Vi är alla levande väsen chik
Illuminati består av väsen som har valt de mörka energierna. Den negativa polen.
2012-01-01 16:48 #24 skrivet av chik
Är vi ett väsen??
Inte jag...No!!No..
" "När fan blir gammal. Blir han religiös.
Ni bör se här""""
2012-01-01 16:51 #25 skrivet av Farwuq
Mja... eftersom du har förnuft så...
sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4sen_%28filosofi%29
2012-01-02 10:12 #26 skrivet av chik
Filosofera-Förnuftsgrunder...I min värd så är det långt från en förnuftig tanke...
Illuminati"""Vet jag bara det som jag har kunnat läst mig till..O det ni tar upp här"""Är långt i från det.....
Men vi tolkar saker olika....
Men nu har min hjärna arbetat hela natten..
För i min värd vill jag inte veta att det finns människor som jobbar för mörker...
Så jag får ta o använda era medel..Tar i Mot""
"2Men lika för lika"""
Så det blir för mig o gå ut o lägga en förbannelse på er"""
Sug på den..
Nu har jag krypit ner på er nivå..O det käns bra..
Så nu är det Jobb som gäller...
Mörker o djävlar till er alla..Må Universum brinna o de väsen med ...
2012-01-02 10:28 #27 skrivet av [kajmal,--]
amen!
2012-01-02 15:34 #28 skrivet av Koalani
Du kan tyvärr inte förbanna oss utan att förbanna dig själv. Så verkar det. Rimligt, tycker jag.
Det har varit tal i olika trådar om de röda, människor med förändrad DNA som mörka entiteter har kunnat tillverka genom att stjäla sperma. Detta kan de göra i samband med våldtäkter, sex med demoner och tappade själar i flera liv.
Här är en lista på städer och länder i hela världen och andelen av dessa röda. Jag frågade min andliga guide om stora städer eller huvudstäder för där är andelen större.
Reykjavík 0,3%
Samoa 0,4%
Lima 3%
Oslo 3% (detta var en total överraskning)
Grönland 7%
Madrid 9% (en överraskning till)
La Paz 9%
Buenos Aires 10%
Santiago 12%
Färöarna 12% (jag hade förväntat mig mycket mindre)
Helsingfors 14%
Stockholm 17% (bara?)
Caracas 17% (idem)
Mexico City 17%
Athen 19%
Moskva 27%
Paris 28% (bara?)
Köpenhamn 32%
Hawaii 32% (stackars polynesiska kulturen som blev förstörd...)
Warszawa 37%
Toronto 38%
Rom 38%
Dallas 38%
Wellington 40% (ända till Nya Zeeland har skurkarna nått)
Bogotá 42%
Amsterdam 43% (Gud, min favoritstad!!!)
Berlin 47%
London 54% (hade tänkt på mera)
Sydney 57%
Los Angeles 62% (ironiskt, änglarnas stad)
Johannesburg 68%
New York City 73%
Haag 84% (EU:s tribunalstad)
Zurich 87% (Illuminatis bankstad)
Belgien 92% (konstgjord nation)
Brussel 99, 1% (EU:s högkvarter)
Jag ska fråga om Washigton DC i morgon och lite andra städer. Men ni kan i alla fall se vem som tar beslut om vår framtid.
2011-12-22 20:30 #1 skrivet av Farwuq
Koalani.
Glöm inte Peking och New Dehli.
2011-12-23 16:35 #2 skrivet av Koalani
Den nya listan:
Thessaloniki 3% (tack och lov, för där ska det slutliga slagsmålet äga rum)
Bergen 5%
Cypern 15%
Åbo 18%
Djakarta 22%
Bilbao 25% (pga av fanatismen)
Dakar 48% (pga svart magi)
Washington DC 57% (bara?)
Göteborg 59% (otroligt!!!)
Beijing 62%
Bagdad 67%
Ankara 71%
Bangkok 74%
Ny Delhi 75% (så mycket...)
Israel 78%
Hong Kong 88%
Munchen 88% (nära det Svarta Brödraskapets högkvarter)
Manila 88%
Tokyo 88%
Guiden sa att de mörka har med avsikt inte försmutsat helt vissa ställen man skulle förvänta sig och andra man inte skulle förväntat sig har de det.
Jag frågade också hur det är möligt att ett helt land (Belgien) kan bestå av röda, för alla kan ju inte ha kontrakt. Han sa att det sker med tankekontroll och chips som kan överföras med ett handslag. Rauni-Leena Luukanen talar om just detta:
[Borttagen]
Serien ha 7 delar som ni lätt kan hitta på Youtube. Ytterst intressanta grejer hon berättar.
2011-12-24 20:53 #3 skrivet av Joppo
God kväll Koalani. Jag vet inte om du firar jul men jag önskar dig en god jul i alla fall.
Har du något slags belägg för det du säger nu förutom din sk. guide?
Man brukar säga att ett extraordinärt påståenden kräver extraordinära bevis och i just detta fall så tycker jag definitivt att det krävs sådana. Nu hävdar du dessutom något som är mätbart och då bör du ju kunna presentera någon slags data som stöder det du säger.
Annars framstår tyvärr dina påståenden inte mer rimliga än Russels tekanna: en.wikipedia.org/wiki/Russell%27s_teapot
Mvh Lille Joppe
PS. Hur många "röda" finns" i den svenska staden Eksjö?
2011-12-24 21:19 #4 skrivet av Koalani
Tack, jag firar Jul på mitt eget sätt.
Jag hade inte förväntat mig något annat från dig, men nej, jag har inga vetenskapliga bevis, om det är det du menar. Jag har bara min guide och min medarbetare, samt mina sittningar med klienter.
Jag har inte letat efter vetenskapliga bevis eller tecke, för det är inte min uppgift och jag är inte intresserad av dem. Men jag tror att rött DNA kan spåras i DNA test, eftersom ran-blod också kan spåras. Ran-stammen är nefilimernas ättlingar, som t.ex. de ädla. De har sina egna DNA-test där det syns om de har tillsäckligt ran-innehåll för att få barn som kan behålla ran-elementen. Men de vet vad de ska leta efter, jag vet inte. Det är möjligt att rött DNA kan synas som en avvikning eller nåt.
Är din fråga om Eksjö och om fysiska spår en fråga till min guide?
Du får också ha en god Jul.
2011-12-24 22:50 #5 skrivet av Joppo
Min fråga gällande Eksjö var hur många röda personer som befinner sig där enligt din guide. Du har ju listat en massa andra städer, så det vore lite kul att få höra procenten för min egen stad
Anyway, är du själv inte intresserad av att få reda på om det du hävdar verkligen stämmer? Det du som du skriver är ju onekligen väldigt extraordinära saker, som jag vet att en väldigt stor mängd människor anser vara totalt nonsens. Funderar du aldrig på att finna verkliga fysiska bevis på de fenomen som du beskriver? När det handlar om DNA så är det ju mätbar data vi snackar om och om det du hävdar stämmer, så borde det ju finns data som stöder dina påståenden?
PS. Jag är lite smålullig just nu, så du får ursäkta om min text är lite oklar
Καλά Χριστούγεννα!
2011-12-25 00:03 #6 skrivet av Koalani
Okej, jag ska fråga, men det kommer i procentandel, inte i individer. Jag undrar varför du vill veta, eftersom du inte tror på det..
Jag vet att det stämmer, för folk ändrar ju sitt beteende efter att de blivit renade. Klienterna själva säger till om sina barn och äktemän.
De som anser för trams vad jag skriver är inte i kontakt med sin intuition. Det är inte att jag inte vill leta efter fysiska bevis, det är bara att jag har andra, viktigare prioriteter. De flesta sittningar jag har med guiden (och som inte är för klienter) är för mina personliga problem. De kommer först. När de är lösta och jag har energi till att göra andra saker, kanske blir det nåt av det. Men jag känner av att det är en annans uppgift. Vetenskapsmän får bevisa det. Jag är inte alls upptagen av jordliga saker. Sanningen på alla fält kommer ju så småningom fram. Men samhället är inte berett för att man ska veta ur ett test vem som är röd. Det kan ju skapa en ny form för racism. Så länge man är rädd för demoner och demoniserar dem, saknar man kärleken som ska till för att få veta en sådan sanning.
2011-12-25 01:01 #7 skrivet av Koalani
Grattis för din grekiska förresten!
Svaret ska du få vänta på tills nästa vecka.
2011-12-25 01:50 #8 skrivet av Joppo
Jag vet inte riktigt varför jag envisas med att stånga mitt skeptiska huvud mot den Koalaniska stenmuren, men jag inbillar mig väl att jag förhoppningsvis kommer att så ett litet skeptiskt frö i dig
Jag erkänner mig besegrad även denna gång. Försök bara att förstå att jag inte tjatar på sig för att jag har en demon i mig, utan för att jag anser att det du förespråkar inte har någon förankring i verkligheten. Att vi människor kan förvilla oss att tro på osanningar borde du som psykiskt kunnig människa ha kännedom om.
/J
2011-12-25 18:09 #9 skrivet av Koalani
Jag vet inte om du har entiteter eller ej. Men entiteter runt oss kan ändå påverka oss i viss mån och göra oss skeptiker. Jag var så förr, och det finns ingen väg tillbaka till okunnigheten när jag har hundratals direkta bevis om vad jag talar om. Man kan förvilla sig när man själv kommunicerar med entiteter, dvs man kan tro att de är från ljuset när de är från mörkret. Men det är inte ens det du tvivlar på, utan deras existens. I så fall borde du skriva på Ön, inte här
2011-12-26 21:05 #10 skrivet av Maria92
Kan någon förklara enkelt för mig? Jag fattar inte riktigt (Islänning yeah)
2011-12-26 21:18 #11 skrivet av chik
Koalani
För mig som då inte har hängt med i detta..
Vad är de Röda???
stjäla sperma???
Bör vi vara rädda för dessa??
Måste då säga att jag tycker detta är överkurs...
O mig veterligen så vill ju USA inte ha något som de inte kan kontrollera i sitt land...
lena..
2011-12-26 21:58 #12 skrivet av Koalani
Hæ María!
Mörka entiteter som demoner och onda aliens försöker stjäla spermats eteriska energi för att sen använda den för att ändra på ett fosters DNA. Detta kan hända när modern har gjort ett kontrakt (det brukar vara omedvetet) för att för ett barn. Om hon säger att hon skulle ge vad som helst för att få ett barn kan en mörk entitet komma och upfatta detta "vad som helst" som henne själ. Så den hjälper henne att bli gravid i utbyte mot hennes själ. Men barnet blir i så fall rött, dvs med ändrat DNA, eller entiteten försöker senare få barnet att föda ett rött.
Nej, det är inte farligt, men såna personer har tendensen att vara materialistiska och sakna medkänsla och kärlek.
De röda kan också vara själar som inkarnerats från mörkret, när de har tappat alla sina själsdelar från många liv, så att hela högre jaget energi har fastnat i den låga astralvärlden.
Men alla har sin chans att bli ljusa igen genom sina val.
2011-12-26 22:31 #13 skrivet av Maria92
Okej
2011-12-28 10:50 #14 skrivet av chik
koalani#12.
Jag tar det som svar till mig...
Om jag förstår rätt så har du fått detta av din Guide...
Ett väsen som inte finns egentligen.Mer än i universum""
O får du sådana här budskap!!! Så är du ute o cyklar för du kan väl inte säga att detta är din sanning??? Eller så som man kan tolka Värdens sanning...
Vet du!! Skriv en bok.fantasi...Du kommer o bli rik...
I min mediala värd så finns det ingen som är Ond. Utan där är vi lika allt är ljust..
Man kan säga att det är Himelen.
O här på Jorden är det Helvetet..O det kan man läsa av dig...Huva mig"""
Lena..Hoppas att alla förstår att detta är en mörk sida...av dig..Så som jag ser det...
2011-12-28 16:37 #15 skrivet av Koalani
Min guide har levt flera gånger på jorden och nått nivå 10 och lever nu i andevärlden. Med denna inställning tar det nog mycket länge för dig att nå honom.
Alla kan se ut likadana eller ha lika rättigheter men vi är långt från att vara identiska.
Helvetet är den låga astralvärden där alla negativa känslor är tillspetsade. Jorden kan inte jämföras med det. Men vi har alla fått uppleva eller komma att uppleva hur det är i den låga astralvärlden. Kanske är det som skrämmer dig.
2011-12-28 20:17 #16 skrivet av chik
Inte skrämmande för mig..
Men!!Vad vill du uppnå
Vill du skrämma?
I ditt inlägg 12. Mörka entiteter som demoner och onda aliens försöker stjäla spermats eteriska energi för att sen använda den för att ändra på ett fosters DNA.
vad är det för upplysning???
Vad har JAG för användning av den???
2011-12-28 20:30 #17 skrivet av chik
Ser att du har lagt denna tråd i illuminati gruppen Koalani...
Men här pratar du väl om Väsen???
Har Illuminati blivit Väsen??
2011-12-28 20:42 #18 skrivet av Koalani
Användningen du har är att veta om mörkrets verksamhet. Om det inteintresserar dig behöver du inte läsa det.
Illuminati är en sajt, inte ett diskarnerat väsen. Att blottlägga mörkrets verksamhet hör till sajtens syften, om jag inte tar fel här. Staffan får rätta på mig i så fall.
4 Bra inlägg | Anmäl
2011-12-28 22:25 #19 skrivet av [scared666]
Du har så rätt så Koalani
2011-12-28 22:38 #20 skrivet av chik
koalani.Du skriver.lluminati är en sajt, Så långt är jag med. inte ett diskarnerat väsen. Nej.Men du i dina inlägg hänvisar till Väsen Att blottlägga mörkrets verksamhet hör till sajtens syften, Ja. Så kan man utrycka sig. om jag inte tar fel här. Staffan får rätta på mig i så fal.
O jag behöver inte läsa.Nej"""
2011-12-28 23:26 #21 skrivet av Truthdetective
Dessa väsen är också en del av Illuminati. Det borde man veta om man är här inne
2012-01-01 14:55 #22 skrivet av chik
Hur menar du här?? skrivreglerna""Står inget om Väsen
Truthdetective#21.
2012-01-01 14:59 #23 skrivet av [StaffanM]
Vi är alla levande väsen chik
Illuminati består av väsen som har valt de mörka energierna. Den negativa polen.
2012-01-01 16:48 #24 skrivet av chik
Är vi ett väsen??
Inte jag...No!!No..
" "När fan blir gammal. Blir han religiös.
Ni bör se här""""
2012-01-01 16:51 #25 skrivet av Farwuq
Mja... eftersom du har förnuft så...
sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4sen_%28filosofi%29
2012-01-02 10:12 #26 skrivet av chik
Filosofera-Förnuftsgrunder...I min värd så är det långt från en förnuftig tanke...
Illuminati"""Vet jag bara det som jag har kunnat läst mig till..O det ni tar upp här"""Är långt i från det.....
Men vi tolkar saker olika....
Men nu har min hjärna arbetat hela natten..
För i min värd vill jag inte veta att det finns människor som jobbar för mörker...
Så jag får ta o använda era medel..Tar i Mot""
"2Men lika för lika"""
Så det blir för mig o gå ut o lägga en förbannelse på er"""
Sug på den..
Nu har jag krypit ner på er nivå..O det käns bra..
Så nu är det Jobb som gäller...
Mörker o djävlar till er alla..Må Universum brinna o de väsen med ...
2012-01-02 10:28 #27 skrivet av [kajmal,--]
amen!
2012-01-02 15:34 #28 skrivet av Koalani
Du kan tyvärr inte förbanna oss utan att förbanna dig själv. Så verkar det. Rimligt, tycker jag.