|
Post by farwuq on May 2, 2014 20:15:29 GMT 1
Den allmänna stämningen är mycket trevligare och ljusare här i Lund än i Malmö eller Helsingborg. Min intuition säger alltid till mig, när jag är i Malmö, åk hem till Lund. Lund är förövrigt en av de äldsta städerna i Skandinavien. Man tror att den är grundad 990, men det kan ha varit betydande bebyggelse här mycket tidigare, före den kristna eran.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 2, 2014 22:08:26 GMT 1
Vad bra att du kan känna av sånt här. Själv måste jag alltid fråga guiden för att få veta såna saker. Det positiva är väl att jag aldrig blir påverkad av negativa energier. Själv stortrivdes jag i Malmö, men jag har inte varit i de andra två städerna. Stockholm var det dock bäst i, och där finns det ännu färre röda.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 3, 2014 0:31:00 GMT 1
Nej vad säger du, är det så hemskt i Gotland! Jag som älskar Gotland.. Ush vad synd.. Då blir det då ingen flytt ditt för mig då. Jag har även fått bevis på att Malmö inte är en så ren stad, ett mörkt medium lurade mig nyligen. Och hon var från Malmö, även hennes vännina var från Malmö, och den kvinnan vägrade att anlita mig som klient över huvud taget. Jag tog mycket illa upp när jag blev nekad hjälp...
|
|
|
Post by Hjörðís on May 3, 2014 14:20:00 GMT 1
Jag ska fråga vilken procentandel det finns på Gotland. Ja, mörka medisar eller såna som blir påverkade i sitt arbete av mörka energier ska man akta sig mycket för. Du hade tur att hon vägrade att anlita dig.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 8, 2014 14:01:12 GMT 1
Gotland 72% Argentina 21% Chile 12% Mexico 31% Spanien 26% Italien 41%
|
|
|
Post by farwuq on May 10, 2014 18:21:50 GMT 1
Undras hur det är på Krim, i östra Ukraina och i resten av Ukraina, där är det oroligt just nu.
Edit: Vi har glömt Syrien.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 10, 2014 22:36:57 GMT 1
Ja, det är ju många länder och ställen jag inte har frågat om än. Jag tar ställena du nämner nästa gång, men jag tror inte det blir fler rödisar när det är krig, för jag räknar som rödisar såna som är födda så (eller är ett direkt verktyg av mörkret genom att delta i illuminativerksamheter, som EU, o.l.), inte de som gör ett privat avtal med en mörk entitet i detta liv. Då skulle procentandelen vara högre... Men jag kan börja med en sån lista i framtiden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 11, 2014 22:05:45 GMT 1
Jaha ja då var inte Gotland ett så säkert ställe att vara på då, men det är ju inte så konstigt igentligen. De som bor där är ju väldigt sjukliga samt att de har väldigt lite jobbmöjligheter där. De har högst sjukpansjonerer i hela sverige där.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 13, 2014 15:36:28 GMT 1
Ukraina 74% Syrien 85% Krim 90% Portugal 16% Frankrike 67% Cypern 29% Valencia 20%
Folk med ett avtal från detta liv, dvs både röda och ex ljusa som genom det nya avtalet blir röda i nästa liv -om de inte bryter det. Global procentandel: 89%
|
|
|
Post by Hjörðís on May 19, 2014 11:52:09 GMT 1
Israel 91% Etiopien 68%
|
|
|
Post by farwuq on May 22, 2014 9:02:06 GMT 1
Israel överträffas tydligen bara av Belgien.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 22, 2014 12:48:47 GMT 1
Haiti har 93%, Papua Nya Guinea 95% och Litauen 91%. Så ska jag fråga om hela Mongoliet, för huvudstaden, Ulan Bator, har 91%. Men Israel hade bara 78% i början av 2012, när jag började fråga guiden (se på den ursprungliga listan i början av tråden). Så det har stigit avsevärt på två och ett halvt år ....
|
|
|
Post by Hjörðís on May 25, 2014 12:24:17 GMT 1
Mongoliet 86% Tyskland 58% Bolivia 17%
|
|
|
Post by Hjörðís on May 27, 2017 18:45:43 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 16, 2019 19:39:27 GMT 1
Trådens titel borde ändras, för fast Island är världens renaste land tillsammans med Samoa, är islänningar högt programerade. Dessutom träffade jag nyligen en isländsk frimurare som sa att varannan islänning är frimurare!!! Att alla politiker har också varit det, inklusive Vigdís Finnbogadóttir. Detta betyder att inom en generation övertas Island totalt av frimurarna. För närvarande har detta problem lagts in i Armageddons slag, så vi får hoppas att det blir löst.
|
|