|
Post by Hjörðís on Jul 15, 2013 14:32:12 GMT 1
Inläggav Maikailoa » 16 sep 2012, 13:39 Ett meddelande till britterna och till världen angående chemtrails. Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 19 okt 2012, 10:36 Satellitbilder på chemtrails över Washington och Oregon, USA, 2012-10-18 CHEMTRAILS SUCK THE MOISTURE OUT OF STORMS Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 20 okt 2012, 15:07 Chemtrails in the Great Northwest, 2012-10-18 [Sedermera borttagen] Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 31 okt 2012, 21:21 Sprayande utan något synligt flygplan! :!: WTF IS Spraying. Can you spot the planes?? Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 03 nov 2012, 10:17 Amerikas mest hemliga installationer. [Sedermera bortagen] Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 18 nov 2012, 21:18 ZDF-TV - dokumentär om chemtrails mot den globala uppvärmningen. Forskare vill bygga en global sköld i atmosfären. Svavel är redan i fotogen? Om den resulterande svaveldioxidgas faller tillbaka till jordytan kan ge en obehaglig överraskning. Zweites Deutsches Fernsehen ZDF - Chemtrails gegen Erderwärmung Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 21 nov 2012, 17:52 USA patent nummer 4.412.654, vingsprayare United States Patent Nr.4,412,654 (Tragflächensprüher) [Också borttagen] Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 02 dec 2012, 11:17 CARNICOM INSTITUTE Research for the Benefit of Humanity A 501(c )(3) Non-Profit Organization www.carnicominstitute.org/Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 02 dec 2012, 11:37 Dr. Ilya Sandra Perlingieri talar om diverse miljöpåverkan, förorening, kemikalier och geomanipulering genom chemtrails. Irrefutable Truth. U.S. Military intentionally poisoning us! MORGELLONS EXPOSED part 2 Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 15 jan 2013, 18:03 Bevis på hur man har ansträngt sig att lägga in chemtrails i något som skall likna en gammal film. The Railway Children Virgin Trains & Chemtrails
|
|
|
Post by Alkemi on Aug 29, 2013 22:42:25 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 9, 2013 22:46:22 GMT 1
Ted Gunderson om chemtrails:
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 28, 2013 13:54:25 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Sept 29, 2013 22:41:47 GMT 1
Pilot says.." Chemtrails are a necessary EVIL..?"
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 17, 2013 21:49:43 GMT 1
Uppföljning på ovanstående video, som är borttagen nu.
CENSORED VIDEO Pilot Says Chemtrails are necessary Evil Face+Voice NOW OBSCURED YouTube 240p]
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2013 16:16:21 GMT 1
En sak bara, jag är typ alergisk mot chemtrails och andra filtrerade moln på himmelen. Jag har alltid mycket stora andningsproblem när jag är ute och går om det är väldigt mycket moln eller chemtrals medans när det inte är några måln eller chemtrails på himmelen så mår jag mycket bätre. Hur kan man göra för att rensa kroppen från dessa problem eller skydda sig själv från desa hemska måln? Jag har sökt runt på nättet och hittar ingenting så därför skriver jag här.. Kanske någon av er kan hjälpa mig lösa deta? En annan sak är att jag nu kan läsa norska igen, så ni behöver inte längre vara oroliga för att jag inte ska förstå vad ni skriver!
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 18, 2013 16:44:07 GMT 1
Å, guiderna har varit extra flitiga och fixat det för dig, jag är imponerad!
Vad beträffar chemtrails o.d., jag får huvudvärk av dem. Man kan köra med olika detoxmetoder. Om du googlar det på engelska hittar du hundratals, och då kan du välja den som passar dig bäst.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2013 18:16:58 GMT 1
Ja guiderna har varit här i några dagar och fixat med mig, jag har kännt att de varit här och katterna har också sätt dom. Jag förstår dock inte hur det kan komma sig att de värkar ha så bråtom att fixa mig Men det är ju bara bra för min egen del, jag sliper känna mig konstig i längre perioder! Då ska jag värkligen undersöka deta på engelska och se vad jag finner. För det är ju aldrig kul att ha svårt att andas eller som för dig ha ont i huvudet.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 18, 2013 18:27:24 GMT 1
Guiderna hade också bråttom med att fixa mig och verkade vara frustrerade över att jag inte hade nått nivå 10 i detta liv. Nu vet jag varför de hade bråttom, efter mina fiender att döma... Vi har säkert en hög mission som vi inte ens själva ska veta om precis.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2013 18:53:11 GMT 1
Haha ja du, dina och mina fiender att döma är inte precis låga i själsnivå! Men samtidigt så är varje dag ett äventyr då man aldrig vet vad som ska ske, vem man ska möta och vart. Men jag är ju inte häller nivå 10 så de tycker väl att det är jobbigt och frustrerande att jag inte häller är det kan jag tänka mig, men jag kan försvara mig emot vissa mörkisar som är på sama nivå eller lägre. Så jag är nog inte igentligen redo för min mission änu häller... Men det är ändå spännande att se vad som sker i världen, och hur fort det går nerför nu för tiden. Var dag är ju mörkare en den andra med nya katastroffer och nya massmord. Så visst sker det någonting just nu och du och jag ska ta del av det, är inte det spännande?
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 18, 2013 19:02:10 GMT 1
Å ja, jag tycker också att det är spännande med vad som inträffar varje dag, attackerna och allt, och vår mission. Jag vill ju också stiga i nivå, men förr trodde jag att jag hade all tid framför mig och att det kunde väl stiga i de framtida 100 liven jag skulle få... Men fast det är spännande avskyr jag när de ger sig på de svaga, som min kattunge. De ska få betala för det!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2013 19:39:36 GMT 1
Ja de har ju tyvär dödat en del djur för mig med genom åren, inga av mina egna djur har nått en gammal ålder, de har knapt blivit vuxna vissa av dom. Den äldsta som jag någonsin har ågt var en Perser katt, han på min profilbild och han blev bara 10år. Och han bode inte med mig i så många år, han var med under många attacker jag hade från ondskan. Han har mött lika mycket ondska som du och jag, så han var en stark och modig katt och han gav sitt liv för min mamma. Så han var en mycket fin själ som jag hoppas har det väldigt bra nu. Min dvärghamster blev ju också dödad för bara några månader sedan. Och hon hällsar på mig lite nu och då och det är alltid lika mysigt, hon brukade sova på mitt ben och det är där jag känner hennes värme när hon hällsar på. Så jag precis vem det är när det sker.. Hon var den finnaste själen som fanns på den jord och jag hoppas att jag får träffa henne igen.
Jag ser det som en fin sak när man älskar någon så mycket att man ska slås för dom. Det ger en viss betydelse och man har någonting att kämpa för och det gör ju att man håller ut även i de mäst omöjliga situationer som jag även kan tänka mig att du hamnar i ibland. Och men blir alltid mindre rädd och mera självsäker när man har ett mål, och fienden kan inte längre skräma en. De blir lixom bara ett hinder ivägen för en som ska bort..
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 18, 2013 19:52:11 GMT 1
Min kattunge fick bara leva ett par veckor och endast 5 dagar hos mig... Jag håller med i vad du säger om att kämpa för en annan. Jag kämpade hårt för min älskades själ, vilket jag inte hade gjort för mig, för då visste jag inte vad som var problemet. När jag var deppig tyckte jag inte det var nåt problem, men när jag tog reda på att man hade gjort svart magi till honom satte jag igång räddningsplanen. Och det förde mig hit där jag är nu!
|
|
|
Post by Alkemi on Nov 19, 2013 16:16:42 GMT 1
Watch Chemtrail Planes Spray On and Off (( Viewer Discretion is Advised )) [http://youtu.be/Km_CKJGua-I]
|
|