Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 19, 2013 20:23:42 GMT 1
Vilken bra video du har funnit, sådana där trails har även jag sätt. Men det är ju inte de vanliga trailsen så kanske de spreyar något specielt när de spreyar med hela vingarna med? Samt att man tydsligt sera att den plötsligt slutar. Vad tror ni det kan vara i de där planen i gentligen.
Jag har även funderat på om det är så att det är cemtrails planen som facktiskt sprutar ut virus och bakterier på vintern, eller att någon häller i det i det lokaa vattnet? Inte varje år men när det blir en sådan där kalad supermutation.. Och det blir ju allt oftare, från att ha varit vart 10-15år till att vara nästan varje år. Så även här är det ju något som är fel.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 19, 2013 22:31:16 GMT 1
Greklands nationalkonspiratör Mr L säger att de sprayar olika virus på nya influenzor och sen botemedlet. De kör med experiment alltså.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 21, 2013 0:18:01 GMT 1
Jag fick just en artikel om hur man ska rena sig av chemtrails! Den är på grekiska, men du kan översätta den i Google: Chemtrail Detox
I ett nötskal: Bli av med fluoret i sin kropp, använda zeolit, lera, chlorella, spirulina, koriander, spa detox, echinacea, selenium.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 10, 2013 0:27:31 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 11, 2013 18:47:42 GMT 1
Men gud vad hemskt.. Jag hörde något liknande om det här förut, fast då gällde det att töma rabbies mediciner/piller över skogar för att rabbies sjukdomen skulle utrotas. Jag vet ej om det blev så, men det pratades om det. Har ni hört någonting om det?
Det är ju fruktansvärt att de facktiskt ska göra deta... Vaccinera världen, kommer ju troligen att förstöra världen..
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 11, 2013 20:58:30 GMT 1
Man vet aldrig vad dom tar sig till, eller vad dom har gjort, för dom som sysslar med det här är varken pålitliga eller kompetenta.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 21, 2013 2:02:31 GMT 1
Jag har just läst färdigt en av Liakopoulos böcker och där förklarar han i detalj något han har sagt ofta på TV, att ett av syftena till chemtrails är tankekontroll. Man skapar med sprayandet ett lager av metaller som fungerar som återsspeglingsyta för meddelanden man sänder genom Haarpteknologin. Nicolas Tesla hade uppfunnit detta. Meddelandena är typ "Reagera inte", "Allt är bra som det är", "Acceptera NWO", osv.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 26, 2013 19:43:46 GMT 1
Chemtrails - Fully Exposed
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 14, 2014 1:25:13 GMT 1
Här ser man att dessa kemikalier inte kommer ur motorn utan ur olika andra delar av planet:
Hard Core Proof Chemtrails are REAL
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 1, 2014 22:35:50 GMT 1
Snön smälter inte längre!
IS THIS SNOW?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2014 23:21:15 GMT 1
Jag hade inte funderat på det närmare, men jag var ute och gick i snö oväder här om dagen och jag kom hem med kläderna fulla av snö. Men ändå så blev det inte blött i lägenheten, jag gick in i köket och tog av mig yterkläderna så hela köket borde ha varit väldigt blött och det var det inte. Men jag tänkte inte närmare på deta. Det borde jag kanske ha gjort..
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 2, 2014 20:28:53 GMT 1
Jaha, i Sverige också. Då återstår det att vänta på snö i Athen!
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 4, 2014 21:31:39 GMT 1
The Most Important Topic For Everyone in 2014
|
|
|
Post by Alkemi on Feb 5, 2014 17:05:01 GMT 1
Mer om snön:
SKI RESORT USES WASTERWATER TO MAKE SNOW; WE REALLY ARE EXCEPTIONAL
|