|
Post by Hjörðís on Jun 16, 2013 20:46:06 GMT 1
av Koalani » 17 maj 2013, 23:42 Sanningen kommer fram!
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 25, 2013 19:54:27 GMT 1
Videon var borttagen, men jag har hittat den nån annanstans! Det är en intervju av Toos Nijenhuis, offer för satanistiskt ritualsexmissbruk av sina egna familjmedlemmar. Hon var ögonvittne till ett mord på ett barn av kronprinsen:
High level satanic ritual abuse in Holland
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 25, 2013 20:00:32 GMT 1
Även nekrofili omtalas. Den använder man för höga ritualer för att tillverka homunkuler, demoniska biologiska varelser.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 19, 2014 16:19:47 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 16, 2014 23:18:45 GMT 1
På dagens kanalisering fick jag veta av guiden till en klient att den britiska drottningen är en drakonian. Så David Icke har rätt. Hon kan vara involverad i vad som helst skumt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2014 18:24:09 GMT 1
Jo det är precis så, jag tror även att det finns andra som är drakonians här på jorden, jag vet nämligen att de som kallar sig de reptilians är svarta/gråa och deras plan är att överta universum. Så det stämer mycket bra, de svarta reptilerna är de som styr alla andra reptiler. Så det finns gröna och andra färger och raser som ormar, drakar, sköldpaddor och krokodilians. Alla har sin egen upgift och sin egen rang. Tex krokodilianerna är nästan alltid soldater. De jag har sätt är soldater och väldigt starka sådana, men de är väldigt klumpiga. Det ser nästan ut som att de skulle ramla framåt för att de inte riktigt är humanoider. Sköldpaddorna värkar vara de som håler koll på sina människor. Och försvarar sina ägg... Sedan vet jag inte så mycket vad de andra raserna gör, men jag vet att det finns en ras som kallar sig dinosarier. Dessa ser ut som gröna grodor. De är väldigt vackra utan fjäl. De rör sig grasiöst och är inte onda. Dessa är under väldigt förtryck från resten av aliens raserna då de är svagare. De används som foder till övriga reptiler. Och när de är emot de andra eller inte gör de det blir tillsagda så blir de inslängda i en stor frys... Jag vet inte så mycket mer en just deta, men jag kommer nog att lära mig mera med tiden Jag har även hört att Bush ska vara en reptilian och flera andra kändisar. Men jag vet inte om det stämer så jag låter det vara osakt.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 18, 2014 23:26:29 GMT 1
De som sitter högst är oftast rödisar, antingen av jordisk, underjordisk eller utomjordisk ursprung.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 21, 2023 22:34:09 GMT 1
The Untold Story Of Chateau Des Amerois - The Mothers Of Darkness Castle
|
|
|
Post by newlife on Feb 6, 2023 10:44:07 GMT 1
|
|