Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 10, 2017 18:16:56 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 5, 2017 18:23:45 GMT 1
Någon på 4chan minns sitt liv som ett träd: During a near death experience, I saw my life flash before my eyes. My current one and my previous life as a tree. Time passed differently as a tree. Days passed like hours and seasons as days. I didn't know where I lived or how many countless years past. Every summer and winter cycle passed like a human day. Summer is day, winter is night. Sunlight is uncontrollably energizing, so much so there were intense summers I wanted the sun to stop shining. My leaves weren't just my source of energy but also my sight. There were colors far beyond any human could see and name. Seeing through leaves is like feeling a blend of colors, washed out but sensible. It was a peaceful life housing hundreds of small animals and insects. When I think about that life, sometimes I wish I could be a tree again. boards.4chan.org/x/thread/19541322#p19541322
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 5, 2017 19:37:11 GMT 1
Intressant. Min avokadoväxt är den ljusa parallella till en gammal och falsk röd vän. Mitt avdöda mispelbärträd var den ljusa parallella till en demon jag fick i ett liv i Luleå. Mina nya mispelbärträd är mina nya dottersjälar!
Trädet i en klients trädgård, i Nya Mexico, var den ljusa parallella till hennes son från ett tidigare liv. Dennes röda parallella arbetade i en underjordisk bas i närheten. Trädet renade så mycket det kunde mannens offer. I basen gjorde man nämligen omänskilga experiment på människor och aliensar.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 9, 2017 18:48:49 GMT 1
Magi-teknik
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 9, 2017 20:51:51 GMT 1
Ja, jag visste om denna teknik. Det är dags att den tar slut.
Och angående de transexuella nämnde jag i tråden om det ämnet att det är ofta rödisar som var inkarnerade som det motsatta könet förut.
|
|
|
Post by tonydangelo on Dec 24, 2017 12:33:16 GMT 1
En man vaknade upp från sitt koma och kunde prata flyttande franska
Personen som presenterar videon tolkar händelsen som reinkarnation - man kommer ihåg sina tidigare liv där man pratade andra språk. Jag har tänkt ju en annan trolig teori - när man ligger i koma, reser ens själ genom de astrala planerna och lär sig nya saker, kunskaper och färdigheter . . .
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 24, 2017 16:10:02 GMT 1
Båda teorierna är söta, men tyvärr lika felaktiga. Det finns bara en tolkning: Mannen tappade sin själ i komat genom ett avtal han ingick med en mörk entitet och en mörkis kom in i hans kropp (antingen den han gjorde avtalet med eller en slav till den). Och den nya entiteten kunde franska. Mannens avtal kunde förstås ha varit och kunna flytande franska, om han redan hade den önskan. I så fall stal entiteten språkkunskaperna av en annan människa och gav dem till honom, så han fick stanna kvar i sin kropp. Då tappar han sin själ först efter döden, om han inte ångrar sig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2017 22:21:24 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 25, 2017 1:31:29 GMT 1
Ja, under koma, men mannen ovanför kunde franska efter att ha kommit ur det.
|
|