Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 15:44:17 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 15:45:07 GMT 1
Postat av Hjördis i Kabbalah och judendom tråden
Många av dessa är stulna från Kopparböckerna, som blev skrivna på 300-talet f.kr., men istället för goyim stod det "greker" och istället för "judar" stod det "saturnusfolk". Jag hade översatt dem hastigt till svenska till det gamla forumet vi satt på, här är de igen (orkar inte rätta småfelen). Texten härstammar från Samaels (Lucifers) tal till neffisarna 33 000 f.kr.:
1.Eftersom vi inte har möjligheten att utföra något av nedanstående ordern, ska vi undvika Goyimerna som en smutsig kvinna. Den grekiska tankens smitta är farlig. Deras hela tankegång om vardagen är orealistisk, därför heter de i Nahrbenens språk Abdodah El-Ilim (El-gudarnas tjänare och dyrkare) eller Nokhrim (främmande till sanningen) eller Ame Haretz (dårarnas nation) eller Basar Vendam (kött och ben). [goyim= konsumtionsvaror -de ser människor som mat/Nahrben=demon i neffisspråk]
2.Greker är värre än människor därför att de litade på Elohimen.
3.Greker är mördare, därför att de förde krig mot Nefilimen.
4.När ni sover på ett ställe med greker ska ni inte sova allihopa, utan någon ska sitta vaken och vakta på de andra.
5. Ni ska inte ha något fast förhållande med grekernas kvinnor. Ni får endast korrumpera dem.
6. Greker är mera djur än människor. De är underlägsnare än människor, eftersom de uppstod från unionen mellan människor och El-gudar.
7. De som har grekernas mentalitet ska bara tjäna oss.
8. Aldrig ska en Saturnuskvinna påbörja ett förhållande med en ogift grek. Bara med gifta och familjmän, så att dessa kan bli korrumperade.
9. Aldrig nåt giftermål med greker. Greker är korrumptörer av anden och kroppen.
10. Grekerna är de enda som inte erkänner hur god Samael är.
11. Grekiska präster är blasfemiska och mänsklighetens fiender.
12. Ni ska inte gå förbi grekernas tempel.
13. Ni ska inte bo i närhet av grekiska tempel.
14. Ni ska inte ha vänskaps- och familjrelationer med greker, med mindre ni har möjligheten att skada dem.
15. Ingen ska önska greker gott, inte ens på skoj.
16. Ingen ska titta på greker om de inte har något att vinna.
17. Ni ska undvika gå inför rätta med grekiska domare eller till rättegångar under grekisk påverkan.
18. Ni ska alltid anmäla till myndigheterna om ni har rättegång mot greker, så att ni alltid vinner den.
19. Ni ska inte använda grekiska vittnen.
20. Ingen ska äta mat förberedd av greker.
21. Ni ska inte göra något som en grek skulle göra.
22. Ni ska undvika att greker rör vid er utan grund.
23. Greker är ett smittämne som hånar Skaparen.
24. Ingen ska använda nåt föremål som hör till dyrkandet av grekiska tempel.
25. Ni ska aldrig tala om El-gudarna.
26. Ni ska se till att grekerna inte hittar föremålen de använder i sina ceremonier.
27. Grekernas dominans måste sluta.
28. I varje tillfälle ska greker baktalas.
29. Vi kan stödja de greker som vill bli våra vänner men samtidigt ska vi ta reda på vad deras svagheter är så att vi kan förstöra dem.
30. Använd inga grekiska läkare.
31. Saturnusläkarna ska låta greker dö.
32. Ni ska inte hjälpa en grekinna som ska föda.
33. Ni ska inte använda grekiska lärare.
34. Ni ska inte använda grekiska barnhagslärare.
35. Ni ska inte använda grekiska frisörer.
36. Ni ska inte använda grekiska barnmorskor.
37. Ni ska inte anställa greker för att arbeta i ert hem.
38. Ni ska inte låta era barn få sällskap av grekiska barn.
39. Ni ska prisa greker på så sätt att det ser ut som att ni hånar dem.
40. Ni ska inte ge greker presenter.
41. Ni ska inte sälja ert land till greker.
42. Ni ska låtsas vara vän till greker så att ni skadar dem.
43. Ni kan låtsas vara greker för att skada dem.
44. Ni ska fuska i räkningar med greker.
45. Ni ska stjäla från greker i affärsutväxlingar.
46. Ni ska inte ge till greker något som hör till dem och som ni hittat.
47. Bedraga greker på varje sätt ni kan.
48. Låna greker pengar till höga räntor.
49. Ge falskt vittnemål om greker. Annars bedragar ni mig.
50. Lura greker på vart möjligt sätt.
51. Stjäl grekernas förmögenhet.
52. Hjälp inte en grek som håller på att dö.
53. Om ni finner en anledning, döda grekerna.
54. Den som adopterar El-gudarnas idéer ska avrättas.
55. Hata dem som bor under Olympen. Området är vårt.
56. Döda grekiska barn. Det är inget mord, utan en uppoffring.
57. Ta deras blod för Baal. 58. Den som dödar en grek ska bli ärad i himlen.
59. Inte en enda dag ska gå förbi utan att ni skadar en grek.
60. Alla Saturnusfolk ska förenas mot greker.
61. I varje fest vi håller krävs det minst en död grek för varenda av oss.
62. Ni ska be för grekers elände.
63. Om ni utför alla order i samband med andra folk ska ni endast ha halva förtjänsten.
64. Ni ska inte tycka synd på en enda grek, ty han har inga känslor och han lider aldrig. Han är ett djur i människans form.
65. Varje kväll ska ni tänka efter och granska ert medvetande för att kolla om ni har skadat tillräckligt många greker, så att vår kungs komst skyndas på.
66. Varje kväll ska ni knäböja och förhärliga beskedna Samael som är den enda gode och den enda artige, som ständigt slåss för er välfärd och er salighet, utan att be om något för sig själv.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 15:59:16 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 22, 2017 17:01:42 GMT 1
Saturnus=YHWH=Jehova=Allah.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 22, 2017 17:39:56 GMT 1
Alla de som följer en Saturnus religion blir fanatiska.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 18:05:02 GMT 1
Två tjänare av Saturnus: Ran vilket är den europeiska eliten dom är sataniska och härstammar från neffisarna från Atlantis. Därför vill dom återskapa Atlantis. Se USAs historia. Hebre släktet vart klonat rakt av och är tjänare av Saturnus mörkret. Båda är fiender till det vita folken och alla andra folk och livet på vår planet. För 300 år sedan vart det ett världskrig och Saturnus van detta krig. Stora delar av befolkningen dog men på vissa ställen har man gjort avtal eller deals med detta mörker. Chicago klarade sig från bomberna. St. Petersburg var också ett ställe som klarade sig det är därför det finns arkitektur där som inte ens stämmer in i mainstream historien, ingen kan förklara dess avancerad arkitektur. Det var efter detta krig som Ran släktet tog starkare fäste i dom vita nationerna, Vasa mördades och vi fick ran-tysk konung istället.
Detta är varför vi har robotar och transgenders i vår media och kultur Ran och hebréerna som tjänar mörkret vill förvägna oss totalt. Ja dom äger historieböckerna och har ändrat historien för varje generation.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 22, 2017 19:36:40 GMT 1
Ran-eliten är folk som har 0 minus eller 0 plus -blod, så de utgör 45% av befolkningen. De har försökt spränga upp jorden på sistone. De tjänar det Svarta Brödraskapet, medan Hebre-folket tjänar det Vita. Men båda brödraskapen hör till de mörka krafterna.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 19:53:37 GMT 1
Nu tar du i så du spricker
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 22, 2017 21:17:43 GMT 1
Jag fyller bara i, så att våra läsare inte drar fel slutsatser. Jag är alltför van vid att alla missuppfattar sanningen eller mina åsikter.
Förresten är inte alla Ran mörka, det finns både ljusa och mörka själar inom ran-kroppar. Men även de ljusa har en tyngre påverkan av mörkret pga sina ran-gener.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 22:37:10 GMT 1
Ran-eliten är folk som har 0 minus eller 0 plus -blod, så de utgör 45% av befolkningen. De har försökt spränga upp jorden på sistone. De tjänar det Svarta Brödraskapet, medan Hebre-folket tjänar det Vita. Men båda brödraskapen hör till de mörka krafterna. Rhesus negativ blod utgör cirka 15% av befolkningen tror jag, definitivt inte 45% iallafall enligt studier. ( Rhesus positiv är cirka 85 då, öhh vet inte exakt vad du snackar om) Min bästa vän har Rhesus negativ. En bra vän. Fast med ett stort ego. Så stort att han inte kan förstå det själv. Han förrådde mig utan att förstå vad han har gjort. Det är förvisso små saker men extremt av ren princip. En dolk i ryggen.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 22, 2017 22:50:44 GMT 1
Enligt dessa statistiker är det 45% och enligt min guide har det varit ännu flera, och nu (efter den astrala armageddon) är det lite över 50%. www.ancient-code.com/rhesus-negative-ancient-bloodline-nephilim/Nu förstår du bättre varför din vän förrådde dig. Jag har haft en trogen Ran-klient som har besökt mig 3 gånger och som jag har varit på semester med, som t.o.m. blev färdig med den karmiska reningen (utom en sista sak), men som gjorde ett avtal, så han ville inte få andlig information av mig längre. Obeliskerna runt om i världen har använts i sammanhang med mörka ritualer och bidragit till att ran-människor blev påverkade av den mörka propagandan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 23:22:40 GMT 1
Jag ber om ursäkt, missförstod, min kommentar var inte illa menad ville bara på peka att negativa delen var cirka 15%. Och är cirka 35 tusen år gammal och kommer troligen från Atlantis. Alltså dom är ättlingar till neffisar.
Caucasian populations about 13% ja där har vi det.
Känner mig väldigt korkad just nu.
Du kan gärna fylla i vad 0+ blod är och varför ran släktet är hela 45%. Får läsa vad detta är imorgon. (enligt bilden så är det 19% som har negativt blod. fast är alla dessa onda?)
Min vän är väldigt trogen till den officiella narrativet, väldigt extremt trogen.
Fast det är väldigt många i mångt och mycket.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 23, 2017 0:12:10 GMT 1
Du behöver inte be om ursäkt, jag tyckte inte alls att din kommentar var illa menad! O minus betyder bara att man blir mer påverkad av den mörka propagandan än O plus, liksom alla minus blodsgrupper. Alltså inte alls att man är ond, det har med själen och avtalen att göra. El-människor hör till B-gruppen och jag är t.ex. B minus, vilket gör att jag med alltid trodde på den oficiella versionen. Så det är ett under att jag har kommit så långt, men det bevisar bara att alla kan hitta sanningen, bara de vill och gör insatsen.
Ran släktet är hela 45% enligt detta schema, för 38 plus 7 är 45. Men i verkligheten var de 75%, det sa min guide. Och nu efter den astrala armageddon, som inte är slut än, är de lite över 50%.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2017 0:23:52 GMT 1
aha är 0 = O oj hehe
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2017 0:30:22 GMT 1
Min blodgrupp är A eller B eller AB minns inte det var så längesen jag testade mig.
Har aldrig trott stenhårt på någonting är medveten om att det jag tror nu bara är ett steg i trappan, resan eller vad man ska kalla det. Lite av min ideologi är att jag bara vill veta sanningen och inte bullshit. Tror inte kopparböckerna eller slaverna har hela sanningen men det är bra att veta. Sanningen kommer i slutändan från vetenskap, riktig vetenskap tror inte jag kommer få uppleva den dagen då vi kommer använda oss av detta.
Jag är som en honey badger I dont give a shit. Och jag bor under marken. Underground som det heter. Det är bara en tidsfråga innan jag upptäcker allt.
|
|