Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2017 22:30:17 GMT 1
www.friatider.se/mattsson-friasNu ska Mattson frias och pensionären betala 1,2 miljoner kronor? Är han frimurare eller jude? Kanske båda? Nu är det inte så att jag hatar alla judar för att dom i egenskap är judar även om jag ogillar Judar och judendomen så finns det inget mer jag ogillar än oärliga människor som Thomas Mattsson. Hoppas Karman slår ner som en blixt i hans perfekta vardag som går ut på att suga ut det svenska folket...
|
|
|
Post by Alkemi on Feb 14, 2017 22:35:12 GMT 1
I vart fall finns det ingen rätt i det svenska rättsväsendet. Det är ingen framkomlig väg.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2017 22:32:44 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 12:40:32 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 22, 2017 17:49:36 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2017 20:13:39 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 15, 2017 16:07:24 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2017 14:07:17 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2017 15:42:38 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2017 18:03:04 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2017 19:31:12 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 24, 2017 22:39:33 GMT 1
Alla världens rättsväsen är korrupta, för frimurarna är inflitrerade i dem. Men snart är det slut för dem.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 27, 2017 15:19:24 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 15, 2017 18:06:55 GMT 1
Jaha RIP synd att skulle bli mördad Undersökte Robert Aschberg — sedan dog medborgarjournalisten Bechir Rabani www.nordfront.se/medborgarjournalisten-bechir-rabani-har-avlidit.smrwww.flashback.org/sp62622585”Nu vet jag med 100 % säkerhet att vår älskade vän och sanningskrigare Bechir Rabani blev mördad - och jag vet även att jag står på tur. Vi pratades vid för bara ett par dagar sedan då han behövde mer information om hur det egentligen gick till när Aschberg stövlade in på min salong i släptåg med den vedervärdiga psykopata bedragarafghanen FK17. Bechir hade kontaktat Aschberg som givetvis ljög friskt när han bara ville veta sanningen om vad som hände. Vi har som de flesta säkert redan känner till hittat kopplingar mellan Facebook, hatnätverket #jagärhär och inte minst Expo - där Aschberg ju är en av ledarfigurerna - och Bechir skulle snart göra ett nytt stort avslöjande. För detta blev vår älskade sanningssägarbroder nu alltså mördad, men mordet på honom kommer givetvis aldrig utredas som ett sådant eftersom de som ligger bakom har kopplingar ända upp till regeringen och till och med bortanför Sveriges gränser, det kommer avskrivas som ”naturliga” orsaker! Jag skulle alldeles nyss logga in på mina tre kvarvarande konton på den Expostyrda åsiktsregistreringsplattformen Facebook och upptäcker till min fasa att SAMTLIGA mina kvarvarande tre konton under natten har raderats där...!! Jag hade MASSOR med bevis på dem, inte minst messengerkonversationer mellan mig och Bechir, samt flera andra Sverigevänliga demokratikämpar, så nu VET jag alltså utan några som helst tvivel att min älskade älskade vän blev mördad och jag är övertygad om att de kommer mörda mig med men få det att se ut som en ”olyckshändelse”...!!! Vi vet alldeles för mycket om vad som pågår bakom de politiskt korrekta fasaderna i det här landet. De har inte råd att låta oss leva för att berätta sanningen...! Vila i oändlig frid värme och kärlek, min modige demokratikrigarbroder!! Du fattas mig... 💔💔💔💔💔💔💔 Sprid Bechirs ord vitt och brett!!! De kan döda oss, de kan aldrig döda sanningen!!! 👊❤🇸🇪”
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 15, 2017 21:01:55 GMT 1
|
|