Deleted
Deleted Member
|
Drömmar
Dec 25, 2016 22:26:23 GMT 1
Post by Deleted on Dec 25, 2016 22:26:23 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Drömmar
Dec 25, 2016 23:03:57 GMT 1
Post by Deleted on Dec 25, 2016 23:03:57 GMT 1
Ibland brukar mina drömmar komma sanna dagen efter, små saker i drömmarna som jag sedan upplever dagen efter.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Drömmar
Dec 26, 2016 13:18:05 GMT 1
Post by Deleted on Dec 26, 2016 13:18:05 GMT 1
Drömde inatt om en elongated döskalle som berättade för mig att man utrotade en ras av små människor, vilket det finns berättelser världen över om en liten ras av människor som dog ut när dom stred mot stora storkar. Denna berättelse finns i antikens Grekland, Ryssland, och i Amerika. Döskallen sa någonting om att lögnen skulle säljas skoningslöst till alla och även till dom som inte ens förstod den. Denna ras av små människor var troligen mer evolverad än vi och det var därför man utrota den så dom inte skulle kunna hjälpa oss. Sen drömde jag någonting om att den mörka sidan gjorde ett avtal med alpha-draconians. Jag såg inte deras form men dom är mer fåglar än ödlor och representerades som fågel-människor.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 27, 2016 1:23:27 GMT 1
Drömde inatt om en elongated döskalle som berättade för mig att man utrotade en ras av små människor, vilket det finns berättelser världen över om en liten ras av människor som dog ut när dom stred mot stora storkar. Denna berättelse finns i antikens Grekland, Ryssland, och i Amerika. Döskallen sa någonting om att lögnen skulle säljas skoningslöst till alla och även till dom som inte ens förstod den. Denna ras av små människor var troligen mer evolverad än vi och det var därför man utrota den så dom inte skulle kunna hjälpa oss. Sen drömde jag någonting om att den mörka sidan gjorde ett avtal med alpha-draconians. Jag såg inte deras form men dom är mer fåglar än ödlor och representerades som fågel-människor. Talade han om "lögnen" i allmänhet eller något speciellt?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Drömmar
Dec 27, 2016 17:12:02 GMT 1
Post by Deleted on Dec 27, 2016 17:12:02 GMT 1
Det måste ha varit i allmänhet.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 28, 2016 2:34:56 GMT 1
I bland får jag information i mina drömmar om nästa steg mina medarbetare och jag ska ta inom det andliga kriget vi för.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2017 20:37:15 GMT 1
En youtubare om drömmar
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Drömmar
Feb 10, 2017 11:02:45 GMT 1
Post by Deleted on Feb 10, 2017 11:02:45 GMT 1
Drömde att lyste en röd stjärna på himlen. Den var speciell eftersom den lyste rött. Sedan så hände det en rad event i drömmen. Det inträffade någon sorts katastrof på jorden och jag vandrade runt för att överleva. På slutet så hittade jag en stuga i Norrland tillsammans med en annan överlevare. De bodde någon i stugan och min kompis dödar honom, sedan ger han sig på mig. Då kommer jag på att han är den röda stjärnan.
|
|
|
Drömmar
Feb 10, 2017 15:26:58 GMT 1
Post by Hjörðís on Feb 10, 2017 15:26:58 GMT 1
Du måste ha känt av ett av de många försöken att förgöra jorden mörkret har haft de senaste månaderna. Alla har dock stoppats av Ljuskrigarna. Eller kanske är denna röda sol ett nytt hot... Jag drömde om mitt själv i ett alternt universum där det globala avtalet med aliensarna har kommit. De har det också svårt, fast på ett annat sätt, för det är en strikt diktatur dock i ett välfärdssamhälle utan krig, arbete eller svält.
Drömmen var så här: Min kompis och jag pratade om att slippa gå på träningen på torsdag och göra det på fredag i stället och så kom tränaren och insisterade att det var illa för oss och att hon ville vårt bästa och att hennes råd var inte att slippa träningen. Sen satt jag på ett flygande skepp och reste tillbaka till Grekland efter en resa till nordeuropa, men plötsligt märkte jag att skeppet inte stannade i Grekland utan fortsatte direkt till Australien. Jag började protestera högt och kräva att de skulle låta mig gå ut där jag skulle. Sen blev allt svart och jag vaknade senare på samma skepp. Det fanns människor som satt och åt tysta, andra gick runt och shoppade och det fanns även aliensar av olika raser som kom till skeppet ur en portal. Jag gick runt och mindes absolut inget efter att jag protesterade. Det var tydligt att de hade raderat mitt minne om på nåt sätt försökt omprogrammera mig. Men det hade inte lyckats. Jag undrade vad jag gjorde där och vad min själsmission var, hur och om jag kunde fixa den världen... Och då vaknade jag.
|
|
|
Drömmar
Feb 10, 2017 15:36:49 GMT 1
Post by Hjörðís on Feb 10, 2017 15:36:49 GMT 1
Din dröm betyder också att du har en röd vän, han som försökte döda dig i drömmen. Han bedrar dig i verkligheten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Drömmar
Feb 10, 2017 15:50:55 GMT 1
Post by Deleted on Feb 10, 2017 15:50:55 GMT 1
Drömmen var extrem lång för att vara dröm. I början av drömmen så var jag utomhus och det var precis som i verkligheten, kallt och mörkt och jag kunde se den röda stjärnan. Jag tittade på den en längre stund också och kunde se den som vilken stjärna som helst när det är mörkt ute. Den blinkade rött som ingen annan stjärna och det var något ondskefullt med den. Jag kan inte återberätta hela drömmen eftersom jag inte minns den helt. Men det sista jag säger när min kompis attackerar mig är: Du är den röda stjärnan, du är den röda stjärnan. Sen vaknade jag. Kommunisterna använder sig av en röd stjärna
|
|
|
Drömmar
Feb 10, 2017 19:33:11 GMT 1
Post by Hjörðís on Feb 10, 2017 19:33:11 GMT 1
Ja, då kommer detta hot från det Vita Brödraskapet, eller bättre sagt från utomjordingarna som hör till det, för båda brödraskapen har gett sig sen ett par månader.
|
|
|
Drömmar
Feb 10, 2017 23:11:43 GMT 1
Post by Hjörðís on Feb 10, 2017 23:11:43 GMT 1
Thor och jag har en speciell kraft, för vi är El (du kallar det för ASA), och vårt DNA har essensen som heter Ihor. Du är också El, men jag vet inte om du tillhör samma grupp. Det finns bara 4 ljusa grupper kvar, de resterande 8 har blivit mörka. Så du har samma kraft, men eftersom du inte arbetar aktivt med en andlig mission är din kraft inte aktiverad.
Jorden gick från högteknologi till stenåldern efter andra kriget mellan Atlantis och Grekland, 9 600 f.kr.
Att historien har förfalskats helt håller jag med. Och mycket mera än du och jag tror.
|
|
|
Drömmar
Feb 10, 2017 23:15:32 GMT 1
Post by Hjörðís on Feb 10, 2017 23:15:32 GMT 1
Jo förresten, du tillhör samma grupp, den fjärde generations El, alltså de skandinaviska gudomarna. Jag såg just på mina anteckningar (jag hade frågat min guide om det för ett tag sen).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Drömmar
Feb 13, 2017 23:04:33 GMT 1
Post by Deleted on Feb 13, 2017 23:04:33 GMT 1
Minns svagt att jag hade en dröm där jag bland annat drömde om människor under marken som roade sig så som Donald Marshall berättar. Minns tyvärr inte så mycket om den drömmen.
|
|