|
Post by Hjörðís on Jun 16, 2013 0:09:28 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on May 7, 2015 21:10:08 GMT 1
Simon Parkes on etheric implants and shields against mind control
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 10, 2016 19:12:22 GMT 1
Vägledningar för att ta bort sina egna icke-karmiska implantat (från detta liv), ur en av mina artiklar:
-We ask archangel Michael for a sword. The we ask God for permission to cut time astrally with our sword and we go to the past just before making the deal with the aliens (at medical examinations, at a channeling with them, by accepting something from an ET awake or asleep, etc). We break the deal by saying the renunciation of the darkness while thinking about what it was, we kill the ET who came to us (we lead him to the light with our sword) and we break the implants he was holding in two with the sword, by making two cuts in the form of a cross. This way we get back the stolen soul fragments and we get rid of a portion of our implants. Then we ask archangel Michael for a magnet and we take out with it the implants or implant fragments that got into our body.
Avståndstagandet från Mörkret
-I ljusets (Jesu Kristi) namn, må Gud tillrättavisa dig, mörker.
-Jag tar avstånd från alla mörkrets verksamheter.
-Jag upphäver alla kontrakt och överenskommelser med mörkret, alla inbjudningar och besvärjelser från mörkret, alla ritualer och invigningar som gjorts i samband med mörkret.
-Jag ansluter mij till universumets enda Skapare, kärlekens och ljusets Skapare.
-I evigheten, så länge min själ existerar.
-I Ljusets (Jesu Kristi) namn, amen.
Jag vill också avråda folk från att göra olika meditationer som finns på nätet för att ta bort implantat. De leder bara till flera avtal med mörka aliensar -och flera implantat.
|
|
|
Post by tonydangelo on Sept 2, 2016 10:06:15 GMT 1
Hon pratar om hur man kan se implantat:
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 2, 2016 18:42:44 GMT 1
Själv ber jag min guide om att visa dem til mig i meditation. Denna kvinnas arbete käns inte vara ljust. Detta är dödsallvarliga saker och inget att skratta åt eller hålla en show om. Så kan man inte ta bort implantat från detta liv utan att bryta avtalet och det pratar hon inte om. Implantat från tidigare liv kan man heller inte ta bort bara så där, utan endast med karmisk rening. Utan det tillåter utomjordingarna inte det, med mindre terapeuten gör att avtal med dem, så att de får klientens själ efter dennes död. Då låter de terapeuten ta bort implantaten. Dessutom driver hon med astralresor, vilket syftar på att hon själv har ett avtal med dem. Till slut nämner hon en ny energi hon har fått, och sånt finns ju inte inom ljuset. Jobbar man med Ljuset så har man Ljusets energi från början och då gäller det bara att lära sig ta bort implantat.
|
|
|
Post by tonydangelo on Sept 3, 2016 13:48:02 GMT 1
Jahaa, så hon är inte medveten med farorna(kanske) och hon har inte mycket kunskap och erfarenhet med ämnet. Ja, jag håller med dig, hon bör inte skratta med ämnet av implantat därför att de är färligt. Tack för förklaringen!
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 3, 2016 19:47:30 GMT 1
Det är inte en fråga om kunskap eller erfarenhet, utan om att ha bli lurad och samarbeta med mörkisar. Det första man ska göra är att be till Gud om att få göra ell ljust arbete. Sen ska man be om att guiden kommer från det gudomliga Ljuset och testa anden och fråga om den kommer från Ljuset. Om den inte svarar ja ska man skicka i väg den. Tyvärr gör få detta.
|
|