Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 23, 2016 0:06:52 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 23, 2016 0:10:19 GMT 1
Existerar Hybrasil i en annan dimension vem vet. Gamla kartor har noterat en ö man kallat för Hybrasil. Brasilien fick senare detta namn.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 25, 2016 0:57:09 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2017 0:30:20 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 3, 2017 2:19:21 GMT 1
Goldman har ett avtal med utomjordingar som hjälper honom att göra allt detta. Men jobbar man för Ljuset så kan man göra det mentalt, tala till sitt andra själv i ett alternativt eller parallellt universumm, för att hjälpa det. Mitt andra själv i ett parallellt universum är häxa och hon kom till min lägenhet och stal mitt nyköpta kaffe, gurkorna och kattmedicinen. Hon stal också två anteckningsböcker med alla mina lösenord och andra viktiga uppgifter. Jag lyckades få tillbaka den ena anteckningsboken, men inte den andra, och heller inte varorna. Men min guide returnerade min anteckningsbok, tack och lov...
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 3, 2017 2:59:29 GMT 1
Existerar Hybrasil i en annan dimension vem vet. Gamla kartor har noterat en ö man kallat för Hybrasil. Brasilien fick senare detta namn. Detta är antagligen en till ö som lossnades från Atlantis, när det sjönk. Talet 666 8100 är mörk, för sexor och nior används i mörka ritualer. Så hela ön har ett avtal med mörkret -antagligen genom den trollkarlen. Och entiteterna gör så att den bara syns en dag varje sjätte år -om den gör det fortfarande alltså.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 3, 2017 19:19:17 GMT 1
Universumet spanjorskan beskriver här ovan är snarare ett altenativt och inte ett parallellt, för skillnaderna är för små. Hennes andra själv i det universumet måste ha gjort ett avtal för att få ogjort något som hänt och utomjordingen har bytt ut dem. I så fall har hennes själ gått med på det, så hon kan tyvärr inte återvända -med mindre hennes andra själv önskar också att återvända.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 3, 2017 21:10:33 GMT 1
Historien om mannen i översta videon vars land inte fanns hade jag hört förut, men visste inte vilket land det var, men här syns det ju på kartan, det är Baskien! Vad härligt att Baskien är oberoende i ett parallellt universum! Och jag vet vilket avtal hans parallell gjorde: Han önskade att uppleva en dag i en värld Baskien äntligen hade blivit oberoende!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2017 22:23:22 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 15, 2017 16:15:39 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 17, 2018 14:01:35 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 3, 2022 20:40:49 GMT 1
Videon är på engelska
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ ΣΤΟ ΕΤΟΣ 2027 | ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ?
|
|
|
Post by stranger on Nov 27, 2023 9:52:35 GMT 1
parallela dimensioner? men världar? tolkar dimensioner som världar vad tänkte jag på när jag namn gav denna tråd
|
|