Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2015 18:23:23 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Oct 13, 2015 19:48:13 GMT 1
Mycket intressant berättelse.
Man skulle nog jämföra historian här med vad Baba Vanga och Casey sa. Tids-skalan kan vara mera utdragen men ändå stämma. Även Martinssons Aniara kanske skulle vägas in.
|
|
|
Post by Alkemi on Oct 13, 2015 20:59:18 GMT 1
Kanske en intressant tillställning i Aten, 2015-10-25.
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 13, 2015 22:59:21 GMT 1
I det skandinaviska forumet skrev jag det här angående detta ämne:
Jeg har hatt en klient som gjorde en avtale i et tidligere liv for å reise gjennom tida. Avtalen ble gjort med en nordisk utenomjording som gjorde hennes ønske virkelighet. Han fløy henne et par ganger til forskjellige tider og steder i historien og fremtida på et antigravitetsskip uten at noen merket noe, da hun ble ført tilbake til nåtida uten at det led mer enn et par minutter. Og nå betaler hun det med implantater, psykisk angrep, sjeletap, pluss at den sjelen fra det livet ble til slave.
Så jag tror att detta är en fälla, så att folk önskar sig gå till framtiden och göra ett avtal. Dessutom är den skildrade framtiden 3905 AD det globala avtalets framtid, där människor är slavar till utomjordingarna utan att veta det.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 14, 2015 17:53:47 GMT 1
Mycket intressant berättelse. Man skulle nog jämföra historian här med vad Baba Vanga och Casey sa. Tids-skalan kan vara mera utdragen men ändå stämma. Även Martinssons Aniara kanske skulle vägas in. Länk tack. ''I det skandinaviska forumet skrev jag det här angående detta ämne:'' Länk tack.
|
|
|
Post by Alkemi on Oct 14, 2015 21:07:26 GMT 1
I det skandinaviska forumet skrev jag det här angående detta ämne: Jeg har hatt en klient som gjorde en avtale i et tidligere liv for å reise gjennom tida. Avtalen ble gjort med en nordisk utenomjording som gjorde hennes ønske virkelighet. Han fløy henne et par ganger til forskjellige tider og steder i historien og fremtida på et antigravitetsskip uten at noen merket noe, da hun ble ført tilbake til nåtida uten at det led mer enn et par minutter. Og nå betaler hun det med implantater, psykisk angrep, sjeletap, pluss at den sjelen fra det livet ble til slave.Så jag tror att detta är en fälla, så att folk önskar sig gå till framtiden och göra ett avtal. Dessutom är den skildrade framtiden 3905 AD det globala avtalets framtid, där människor är slavar till utomjordingarna utan att veta det. Människorna där beskrevs som mycket naiva och lättlurade, vilket ju är tacksamt för de som vill ha slavar, eller rent av ett symptom på att dom är det. Jag drog personligen en parallell till de här crisis-actors vi ser idag. Dom verkar naiva och smått tokiga.
|
|
|
Post by Alkemi on Oct 14, 2015 21:10:01 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 14, 2015 21:19:27 GMT 1
Jaha, där ser man...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 14, 2015 21:31:12 GMT 1
Hade uppskattat länk till den skandinavistiska forumet. vet ej hur man kommer dit
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 14, 2015 23:33:16 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 30, 2020 21:05:14 GMT 1
Nu har jag sett videon. Hemsk engelska, greker lär sig den aldrig ordentligt, i ett omedvetet försök att behålla sitt El-DNA (för att uttala och prata som en inföding ska man ju kännna sig som en sån).
Den alternativa världen författaren reste till är tydligen mörk. Personen som först gjorde avtalet med utomjordingar var den som upplevde denna "illuminationen" man pratar om. Och när resten av dem önskade uppleva den med, gjorde de samma avtal och på så vis gjorde man ett globalt avtal. Naiva var de, liksom skandinaver numera. Därför har utomjordingarna använt den skandinaviska kulturen för att erövra världen i det universumet. De som är mer misstänksamma, som sydeuropeerna, blev helt raderade ur kortet.... Synd att jag inte gick på den där presentationen i Athen, men å ena sidan hade jag inte kunnat berätta vag jag tyckte, ingen skulle ha trott på mig annars hypnoterapeutens mörka arbete hade avslöjats, vilket hans utomjording inte hade tillåtit. Så det är bäst att hålla sig borta från den slags evenemanger...
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 30, 2020 21:09:36 GMT 1
Nassos säger förresten att xenoglossi är ett fenomen som ibland händer när man ser ett tidigare liv, men detta stämmer inte, det är ett tecken på att en demon talar....
|
|
|
Post by stranger on Jan 30, 2020 22:46:54 GMT 1
rip syd europa ryssarna vinner dock lol
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 31, 2020 0:58:19 GMT 1
Det där universumet och allt i det försvinner i Armageddon-slagen. De utomjordiska rosorna, det nya dumma språket som är en blandning av tyska, engelska och skandinaviska, alla exemplarer till den där boken. Och alla varelser i det går till Ljuset.
|
|