|
Post by Hjörðís on May 3, 2015 20:23:11 GMT 1
Jeg kan si at jeg er delvis enig med disse kristne anarkistene, men ettersom det er mange fakta som mangler fra kristendommen så kan man ikke bare holde seg til Jesu ord. Ellers fins det en høyt utviklet og organisert hierarki i den åndelige verden, og man skal følge instrukser fra de høyerestående for at ting skal fungere.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 4, 2015 0:58:56 GMT 1
Jeg har jo ikke sagt at Jesus ikke er lys eller ikke har hjulpet menneskeheten, bare at det som er bevart om sannheten med stor S ikke fins i sin helhet blant det han skal ha sagt.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 5, 2015 15:49:07 GMT 1
Sure, men noen av oss er ikke på jakt etter noe sannhet med stor S, men bare litt godhet. Okey, det er nok slik, jeg dømte etter egne behov. Jesus gjorde en utmerket jobb for enkle mennesker på den tiden da kunnskapene om det overnaturlige og den skjulte mørke eliten var få.
|
|
|
Post by pluppen on May 7, 2015 11:47:39 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on May 8, 2015 23:58:42 GMT 1
Det var et sammentreff, da jeg i dag spurte guiden min hvorfor jeg bare har hatt 2 liv i Hellas (og det ene som rødis) av de 437 jeg har hatt hittil. Og i de to regner jeg ikke dette jeg har nå, da jeg ikke var født i Hellas og bare valgte det landet selv som bosted. Vel, svaret var at første generasjons El-guder har preget Hellas sterkt med sin energi at vi andre (jeg er fjerde generasjons El-gud) valgte de andre land, for å hjelpe dem med lys energi. Så greske filosofer og vitenskapsmenn ble også sterkt påvirket av El:enes energier og kunne skape antikkens store sivilisasjon.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 10, 2015 22:39:14 GMT 1
Det stedet fins ikke i denne dimensjonen, men den fins. Det er alle skapelsers hjem, hvor vi til slutt alle kommer. Og jeg vet det fordi jeg er i daglig kontakt med den dimensjonen.
|
|
|
Post by Alkemi on May 28, 2015 21:06:06 GMT 1
The REAL Definition of Anarchy
|
|