Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 24, 2014 18:23:49 GMT 1
Hej!
Deta är något som jag tycker värkar vara lite läskigt, och dena tecknik kan ju göra att eliten har enu större makt och koll på populitionen..
kramar Ljusets Krigare
|
|
|
Post by Hjörðís on May 24, 2014 19:23:10 GMT 1
Du menar att man hela tiden kan veta var någon går ute på gatan, eller hur?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 24, 2014 19:54:59 GMT 1
Ja precis
|
|
|
Post by Alkemi on May 24, 2014 21:18:15 GMT 1
Jag tvivlar på att dom hinner bygga några sådana sol-vägar.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 24, 2014 22:09:24 GMT 1
Inte hinner? Menar du att det tredje världskriget eller/och armageddon kommer först?
|
|
|
Post by Alkemi on May 25, 2014 10:13:24 GMT 1
Ja. Förmodligen kommer den ekonomiska kollapsen först, och då får folk annat att tänka på än avancerade vägar.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 25, 2014 20:02:03 GMT 1
Det finns ett annat alternativ brödraskapen planerar, och det är att få oss att göra ett globalt avtal med utomjordingarna, hela jorden som ett land alltså. Och då undvikas alla krig. Men så länge Ryssland motsätter sig till USA:s planer kommer det inte att ske. Och det vore mycket värre för oss. Jag får faktiskt fler och fler klienter som kommer från den framtiden på jorden där man lever som i matrixen eller G. Orwells bok. De önskade att komma till en rättvisare värld och de fann sig själva i nutiden för att undvika att jorden får den framtiden. En av de klienterna är en av cheferna till hela systemet, så vi får hoppas att han klarar det.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 25, 2014 22:09:34 GMT 1
Fast det hemska som kommer att ske under ett globalt system är ju det att alla som motsäter sig makten kommer att avrättas. Och det kommer att vara så att alla städer typ har utegångförbud på kvällarna och det kommer vara militärer på gatorna. Det kommer att vara som att leva i ett fängelse, men tillslut så vänjer man sig ju och det finns lixom inget annat.. Och jag tror att det är innan deta händer som ca 144.000 personer runt om i världen kommer att fly från systemet ut i skogarna och bergen, där de bygger en typ av egen sivilisation. Och det armagedon som kommer att vara är mellan ondskan och de som flytt ut i skogen. Jag tror att om dessa 144.000 överlever och lyckas att samlas så kommer de att störta makten inifrån. Det behövs inte många för att störta en hel värld!
|
|
|
Post by Hjörðís on May 25, 2014 23:14:11 GMT 1
Enligt uppenbarelsen och Kopparböckerna är armageddon kriget mellan neffisarna plus deras maskiner och de himmelska krafterna, som delvis utgörs av de som vägrat få chipet och leds av Gudskrigaren och det delfiska brödraskapets maskiner.
|
|
|
Post by Alkemi on Jul 4, 2014 7:44:51 GMT 1
Solar FREAKIN Roadways, are they real?
|
|