Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 19, 2014 22:54:55 GMT 1
Hej! Här tänkte jag starta en tråd med intressanta rensningar från Wise Man TB Joshua. Han är en mycket duktig exorsist.. Och jag hoppas ni ska tycka lika mycket om hans sermonier (sermons?) som jag gör Här är en video där han renar en kvinna från Lucifers ande, man kan se att han blir lite orolig när Lucifer inte riktigt vill gå. Han är ju en mycket stark varelse.. Kramar Ljusets Krigare
|
|
|
Post by Hjörðís on May 21, 2014 17:36:58 GMT 1
Häftigt! Lucifer (han gillar att kalla sig så för att lura folk om att han kommer med ljuset, men hans ursprungliga namn är Samael) säger flera viktiga saker här. En av dem är att han först kan påverka människor om de inte tror på Gud och som följd kanske inte handlar etiskt eller rätt. Den andra är nyckelordet högmod, PRIDE på engelska. Och det är just detta ord gay rörelsen ha valt att kalla frigörelsedagarna för bögar och lesbiska för, som de hette förr. Den rörelsen blev så småningom besatt av onda krafter på 80-talet, enligt min erfarenhet. Min medarbetare var på Athens Pride för några år sen och sa att det vimlade av demoner överallt. Och han var gay, så missförstå mig inte här. Jag undrar om det finns nån mening med att fortsätta att gå där överhuvudtaget, för gay rörelsen har solgt sig själv på alla sätt och vis och det som är värst att att man säger att man inte ska förtrycka folk pga sin identitet, men de själva som säger det förtrycker andra pga sin identitet.
Här ser man alltså en kvinna vars föräldrar gjorde svart magi till genom djuruppoffringar när hon föddes för att de trodde att de skyddade henne på det viset. Såna afrikanska häxdoktorer finns det massor av i Athen, och de presenterar sig själva som medier. Otroligt att folk även numera går med på att djur ska dödas för att uppnå sina egoistiska mål.
Hur som helst, Samael kommer att börja om med reinkarneringsprocessen som djur, precis som Lilith.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2014 15:19:23 GMT 1
Har har ni en mycket intressant exorcism av en ung man. Deta är en svårt besatt ung man!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2014 17:23:38 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2014 19:13:40 GMT 1
beviset på att illuminati existerar. De nämner även en herre vid namn Demian vars namn är 666, jag tror deta är antikrist.. Men jag är inte elt säker på det!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2014 19:19:57 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2014 22:34:30 GMT 1
En död man börjar leva igen
|
|
|
Post by Hjörðís on May 23, 2014 23:25:58 GMT 1
Var tog den andra videon vägen, den du la in som ifrågasatte TB Joshua? Var det du som tog bort den?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2014 23:32:18 GMT 1
Ja det var jag som tog bort den, men här är den igen..
|
|
|
Post by Hjörðís on May 23, 2014 23:43:10 GMT 1
Det tar en stund för mig innan jag hinner se den, för den är lång...
|
|
|
Post by Hjörðís on May 25, 2014 22:33:33 GMT 1
Nu har jag sett videon. Min första invändning är att alla de som har gjort en större insats inom andligt helande eller har sagt sanningen blir plötsligen anklagade för att vara sexförbrytare och man förtalar dem och smutsar ner dem. Så om han är som alla andra är detta trams. För nästan alla tror på förtal och lögner, de har stor makt. Om detta vore sant hade man lämnat ut alla dessa sexuella detaljer som inte har något med saken att göra och som känns helt falska. Om han ville ha sex skulle han göra det privat. Det enda som får mig att tvivla lite är den texten ur bibeln där det står att samhällets vänner inte är Guds vänner. Jag trodde förresten att han bara drev ut demoner, men här visas det att han helar folk från sjukdomar och väcker de döda, och det är lite suspekt. Jag kan dock inte peka fingret när jag har blivit baktalad precis som han... Det är nämligen otroligt lätt för en klient att avbryta terapin och gå över på den mörka sidan, och då blir jag dennas största fiende. Så det samma kan gälla TB Joshua.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 25, 2014 22:56:38 GMT 1
Jag gillar ju dena kille väldigt mycket och jag blev lite ledsen när jag fan videon över, samt andra videos om just TB Joshua. Att han reser döda till livet gör inte att jag ser det suspect, för Jusus och hans lärjungar gjorde deta. Han kan ju vara en av Jesus lärjungar.. Det som gjorde att jag började bli suspeck var hans profetsior och hur han helar besatta personer. Vissa kissar på sig och gör bort sig väldigt mycket, och då tycker jag att man kunat ta deta privat med de som är svårt besatta. Jag tycker att de blir förnedrade på det sättet som han gör det på.. En annan sak som jag känner är suspect är att nästan alla besatta personer säger sama saker.. *Demonerna i dom alltså* Och för mig känns det lite konstigt.. Men då jag aldrig själv har jobbat med besatta personer eller varit med under en exorsism så vet jag ju ej hur det går till. Men det slår mig väldigt ofta att jag tycker att de säger sama saker.. Och de är inte specielt specifika häller.. Och alla personerna better sig alltid underlig efteråt.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 25, 2014 23:08:21 GMT 1
Ja, det stämmer att de inte är specifika och tycks säga liknande saker. Det händer inte med mina klienter, där härskar detaljerna. Men det är därför att man pratar om det tidigare livet då demonen kom. Jag undrar vad TB Joshua gör för implantat, slöjor, astralparasiter, skuggor,utomjordingar, tankeformer... Inte alla entiteter är demoner, så det är väl suspekt. Verkligheten är inte lika enkel som det ser ut i hans jobb.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jun 2, 2014 13:22:19 GMT 1
Enligt min guide arbetar han med ljuset.
|
|