|
Post by Hjörðís on Mar 11, 2014 0:04:23 GMT 1
Monoatomic Gold Jag lägger detta ämne här, för en av effekterna till monoatomiskt guld när man intar det är att efter döden får vår själ en guldaktig glans, och då ser den ut som en ljus varelse. När man inte går till Ljuset kan man samarbeta med en terapeut genom att låtsas vara en ängel och bli dennes guide. En mörk guide dock. Annars blir det annoncerat som ett mirakelmedel som gör ens liv längre och botar sjukdomar. Det förändrar ens DNA och det beskrivs även som judarnas manna i öknen. Det sitter i energidryckerna som Red Bull. Kan det vara ett av medlen mörkeliten kommer att använda för att förslava och kontrollera mänskligheten? www.thewatcherfiles.com/sherry/white-gold.htmWhite Monoatomic Gold Danger! Jim Marrs - Monoatomic Gold [Full] Lost Secrets of the Ark The Real Power of GOLD~ Laurence Och här är en tysk hemsida som säljer det: www.monoatomischesgold.de/en/home.html
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 11, 2014 16:47:38 GMT 1
Om jag förstod det bra så tar man detta ämne kan man efter döden inte gå till ljuset, eftersom ens vibration är låg pga det. Då är det ju kört för användarna, och det spelar ingen roll varför de tar det eller om de samarbetar med mörkret eller ej.
educate-yourself.org/cn/annahayesmonoatomicgold2000.shtml
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 11, 2014 21:52:56 GMT 1
Jag lyckades av någon anledning inte att kolla på videorna.. De ville inte fungera någon av dom, och jag fick fruktansvärd huvudvärk så jag var tvungen att stänga ner sidan och ignorera filmerna. Kanske försöker jag igen senare, men så fort jag stängde ner fönstret så försvna huvudvärken..
Men om det är som du säger att det finns i bland annat Red Bull så lär ju inte jag kunna komma till himmelen då, jag har drukit mycket energidryker i mina år. Inte nu på ett tag men när jag var i tånåren drak jag det dagligen. Och min lilasyster driker det. Hon drak dock så mycket av det att hon fick problem med hjärtat. Hon la sig ner på marken och grinade. Så det vart nästan så att vi fick ta henne till sjukhus. Men det var bara så några minuter sedan gick det över, men det skede 2gånger. Efter det så slutade hon att dricka energidryker, eller hon driker inte lika mycket som hon gjorde då..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 11, 2014 22:38:00 GMT 1
Det är väldigt intressant det här som du tar upp, men det värkar som att mörkret kan lura en att de är ljusa på många sätt. Tex en pheonix fågel är inte den ända varelse som brinner. Och de är inte alltid goda häller, jag har sätt lejon som brinner, drakar och det finns säkert alla typer. De hör säkert till en egen kategori. Sedan har jag sätt flera kinesiska drakar som är av guld, av ljus, eller som glittrar. Och alla dessa drakar kan tas för ljusa drakar om man inte har koll på hur en ljus varelse värkligen ser ut. Sedan har jag även mött varelser som är av magi, som är elementariska. Och dessa kan också tas för ljusa varelser. En var en Kentour kung som hade en magisk stav. Dena staven och magin i staven gjorde att dena kentouren såg ut som en ljus varelse, men det var han inte. Han gick inte häller att skicka till ljuset på det normala sättet. Staven var tvungen att förstöras och då kunde han bli fri och komma till ljuset. Sedan är många av kundalini entiteterna ljusa, och jag tror att det är därför som vi människor av misstag har tagit det för en possetiv upplevelse, när det igentligen är väldigt mörka väsen som lurar en, och de är av väldigt hög nivå med.. Så man ska vara försiktig med deta, så finns det säkert massor av andra sorters 'ljusa' mörka varelser som jag inte har träffat på enu. Men deta gör så att man får en liten inblick på hur mäktigt mörkret är och det finns så många sätt att lura människor in i mörkret på..
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 12, 2014 0:13:56 GMT 1
Så intressant det du berättar, Aris. Jag får fråga min guide vad man ska göra för att neutralisera energidryckernas effekt. Det ska ju finnas ett sätt. Rebahen (centauren) du beskriver såg ljus ut tack vare magi, så det finns många sätt. Hoppas attackerna på dig slutar och du får se på filmerna. Jag har inte hunnit se på dem ordentlig än.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 16, 2014 18:00:20 GMT 1
Min guide säger att man inte går till ljuset om man har tagit stora mängder monoatomiskt guld och är beroende på det. Men för att neutralisera dess verkan ska man be till Gud om att återställa den genetiska skadan det har orsakat.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2014 20:31:53 GMT 1
Tack så mycket, då vet jag har man gör
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 31, 2014 12:38:22 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 14, 2014 20:04:36 GMT 1
Här är en föreläsning av David Hudson, från 2011. Om man tar sig tid att lyssna till hela berättelsen, drygt två timmar, så inser man att det kan vara någonting som dom faktiskt redan håller på med, och har infört i lönndom. I synnerhet kommer det fram i slutet av videon. Dock kan man behöva lyssna även till början för att förstå bättre. David Hudson | ORMUS Conference Enota 2011 [FULL VIDEO] Han har kontakt med de mäktigaste personerna, och dom vill transformera mänskligheten!
Sprids detta med hjälp av flygplanen? Chemtrails: Aluminum or Monatomic Gold? chemtrailsplanet.net/2013/07/09/chemtrails-aluminum-or-monatomic-gold/Monatomiskt guld tycks ju registrera som aluminium; som återfinns i förhöjda värden i samband med chemtrails.
Kan det rentav ha används vid 911, där WTC förvandlades till finkornigt aluminium-damm? Man berättar ju att det exploderar och upphäver gravitationen.
|
|