Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2014 19:14:18 GMT 1
Tror ni att deta är skådespel eller är det äkta? Jag vet att i många kyrkor så har dom 'skådespelare' för att det ska framstå som att det är Gud som hjälper dom. Men vad tror ni om deta, först tänkte jag att det är fel för hon är från Africa, hon kan ängelska, men borde inte entiteterna prata på africanska? Jag kan ju vara helt ute och sycklar nu men de pratar på engelska och med sama dialekt som den 'bäsata' kvinnan är. På ett sätt tycker jag det värkar vara lögn men på sama gång så vet jag ju vilket problem dom har med entiteter i afrika så det klan lika gärna vara sanning.
Här kommer videon
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2014 19:41:42 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2014 19:44:11 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Mar 9, 2014 22:48:47 GMT 1
Jag vågade bara se början på videon. Men det verkade vara mest skådespel. Hon hade ju inte behövt äta dom där grejerna bara för att visa att hon kände för att äta dom. Tygbiten tog hon ut igen. Hon kände för att stoppa den i munnen, men när den blev blöt tog hon ut den igen. Nja.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 9, 2014 23:49:48 GMT 1
Wow, wow och wow! Vilken häftig video du hittade här, Aris! Jag vågar säga att detta är den viktigaste videon i forumet! Tjejen var alltså en prästinna för Samael och en rad högstående mörka utomjordingar i ett tidigare liv, därför blev hon plågad av dem i detta liv. Men hon kämpade mot dem i hela sitt liv fram tills hon fick hjälp och kunde hitta rätta exorcist för henne.
Varför tror du att hon borde tala på ett annat språk, Aris? Jag har gjort hundratals exorcismer och inte en enda gång pratade demonen på ett annat språk än det personen i frågan (den besatta eller mediumet) talade. Om vi gör sittningen på engelska eller spanska, som alltså inte är mediumets modersmål, men dock språk som mediumet talar, talar demonen också på dessa språk, och inte på mediumets modersmål. Men i bland började demonen tala på engelska, fast sittningen var på spanska eller grekiska, och fast jag satt och översatte allt till svenska, finska, norska eller nederländska. Dessa språk talade mediumet inte, så demonen hade inte rätt att tala dem heller. Denna begränsning är satt på plats av Rådet. Vad som däremot förvånade mig var att kvinnan inte attackerade exorcisten. Jag däremot har blivit attackerad fysiskt flera gånger av min medarbetare, när demonerna var mycket starka. En gång sprang vi efter varandra i hela lägenheten och han förstörde en del möbler och föremål. Han försökte t.o.m. slå mig med en möbel han hade lyft. Men jag blev inte rädd, så demonerna fick ingen energi ut av mig och jag kunde stoppa honom. Andra gånger fick jag en ramsa av guiden som inmobiliserade medarbetaren i stolen, så att han inte kunde stå upp och jaga mig.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 10, 2014 0:21:00 GMT 1
Och det allra mesta kvinnan säger om demonernas verksamhet stämmer, det är bara en del grejer som hon förklarar på ett för enkelt sätt, men det gör inget. Den andra videon måste ha varit tagen i en av de många kyrkorna i Grekland där man utför exorcismer, jag vet dock inte vilken. Den ryska videon är också mycket bra.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 10, 2014 1:27:48 GMT 1
Jag vet inte men jag tänkte att entiteterna borde prata på något Afrikanskt språk. Och så tyckte jag det var konstigt att hon inte attackerade prästen precis som du poengterade. Och att äta jord, vad äkligt. Och allt annat äkel som hon ät. Nu har hon det bra i alla fall som har blivit renad.
Jag tror nog att jag kan gissa på varför hon inte attackerade prästen direkt. Han har en väldigt hög själsnivå samt har 'många' beskyddare. Då vågar de inte komma för nära.
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 10, 2014 21:57:13 GMT 1
Kanske sitter prästen på nivå 10, och då kan man skicka demonerna direkt till ljuset genom att attackera dem andligt. Jag satt bara på nivå 7 när jag började med utdrivningarna, så de trodde att de kunde besegra mig genom en fysisk attack. Detta har inte hänt på länge.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2014 23:12:44 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 19, 2014 0:10:21 GMT 1
Jag hinner inte se hela videorna, men när man tappar själsfragment kan dessa göra avtal med demoner och bli mörka, och då funkar de som separata demoner. Man kan också skapa negativa tankeformer samt slöjor och skuggor genom kraftiga negativa tankar, känslor och handlingar. På det viset uppstod det mörkisar av de gamla gudarna -som ursprungligen var ljusa.
Jag har haft flera klienter som blev överviktiga pga demoner, det är faktiskt ganska vanligt.
|
|
|
Post by Hjörðís on Apr 12, 2014 23:59:37 GMT 1
Nu har jag sett resten av videorna. Det är jobbigt att förstå deras engelska, men det kunde ha varit mycket värre. Så den första killen var besatt av Calypso, Hades och Poseidon -eller snarare ett mörkt själsfragment till dem. Tyvärr gör denna präst utdrivningen på ett kyrkligt sätt, så man får inte veta varför killen fick just dessa demoner. I stället skyller man på en historiebok om grekisk mytologi som han läste!
Själv tror jag detta: Han måste ha varit en av dessa gudar själv och orsakat lidande, och jag tror att en del av honom, antagligen ett annat själv, är mörk och fortsätter att göra andra illa, för annars hade han inte fått lida så mycket fysiskt pga sjukdomen han fick. Ens högre själv väljer nämligen att tilldra sig demonerna från offret till det mörka självet så att det (offret) kan ta sig till ljuset, medan man själv blir attackerad, och det kan ha olika konsekvenser, som i detta fall förlusten av karrieren och sjukdomen. Man offrar sig själv för att rädda en annan. Skönt att han blev fri och demonerna gick till ljuset, men synd att inte hela sanningen kom fram.
Den andra videon visar en kvinna som är besatt av sin man från ett tidigare liv, fast man aldrig nämner tidigare liv... Han orsakade bl.a. hennes fetma, förstörde hennes skolgång och lät henne inte få vara lycklig med en annan man. Såna fall är mycket vanliga, jag har själv fått flera.
Jag vet inte varför den första kvinnan inte äter tyget framför kameran, men jag tror att detta är äkta. Och jag har fått veta av min guide att denna exorcist också har skickat till ljuset ett fragment av Lilith! Så hon får börja om som djur nu, efterom hela hennes högre själv satt hittills i mörkret.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2014 1:08:51 GMT 1
Det jag tycker är spännande med de hära videorna är att se hur demonerna eller entiteterna reagerar på vigvatten. Att det brinner för dom och att det kallas för äld. Han förstog inte när vi kalade det för vatten, för honom var det ju inte vatten. Och jag älskar att han förknipar Poseidon med vatten och att vattnet gick undan när älden kom Jag tror dock att den exorserade killen är Hades, eller har varit eller är en del av honom. Den första kvinnans entiteter kunde ju tycka att det var lite läskigt och obehagligt att bli så utpekad i närheten med en så stark själ som presten? Man måste tänka att även entiteter kan ha känslor även om man inte vill tänka så. Och jag är så lycklig över att Lilith får börja om. Lycka till Lilith!
|
|
|
Post by Hjörðís on Apr 15, 2014 12:06:44 GMT 1
Jag, jag tycket också att det var spännande att hans säng blev fylld med vatten och att det vek under. Jag använder vigvatten på mina exorcismer med, och det stämmer att det bränner entiterna. Och när de har trängt sig in i min medarbetares kropp brinner det även för henne! Visst har demoner känslor, och nu märker jag att rödisar har börjat undvika mig eller attackera mig, när förr var jag en magnet för dem, för de tyckte jag var ett lätt offer för deras bedrägerliga planer. Den nya städerskan på gym är röd, det har min guide bekräftat, och hon attackerar mig med ord och beteende utan något skäl. Jag har redan klagat två gånger till direktören, hoppas hon får sparken...
Ja, det verkar som att mörka delar till alla gamla gudar blir exorcerade så småningom, så att de får börja om.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2014 18:16:16 GMT 1
den hära videon är väldigt farsinerande, för the Queen säger att ljuset stör hennes kungarike och att hon har förlorat prinsesor, drottningar och kungar. Hon kan inte längre kalla på dom för att de har fott ett ljus i sig som hon inte kan nå! Här har du sanningen på hög nivå
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 13, 2017 11:58:26 GMT 1
Terrifying Human teeth sculpture spooks patients
|
|