|
Post by Hjörðís on Mar 5, 2014 23:51:36 GMT 1
Patienten hade antagligen ett avtal med denna varelse som bestämde det var dags att få hans själ.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2014 0:02:18 GMT 1
Oj vilken läskig bild.. Ush den här bilden kommer få mig att dröma mardrömar.. Men jag kan inte riktigt se vad det är för någonting. Bara att det är en stor brun grej med långa ben och armar. Hoppas att jag sliper se en sådan där hemskis någon gång.. Stakars patienten då.. Undra om han såg dena varelse eller om den var onsynlig för honom. Men ush vad hemskt..
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 6, 2014 15:44:19 GMT 1
Ja, han ser lite ut som grekiska troll. Jag var rädd för dem när jag var 7 år och det var en kort tid när jag trodde att de skulle tränga sig in i lägenheten genom rämnan till ytterdörren. Men då är kanske grekiska troll just den typen aliensar...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2014 18:30:34 GMT 1
Grekiska troll har jag aldrig hörttalas om, själv var jag rädd för att häxorna och demonerna skulle ta och äta upp mina händer och fötter om de stak ut ur tecket. Jag var alltid livrädd för dom och jag sov med tänt utanför sovrumet. Jag sover med tänt numera med, men jag är inte lika rädd längre, men jag var ju rädd av den anlidning att det facktiskt var demoner och andra entiteter som var där. Det var inte bara tom räddsla. Men så var det säkert för dig med
|
|
|
Post by Hjörðís on Mar 7, 2014 0:06:24 GMT 1
Ja, det var kanske mina entiteter jag misstog för troll... Men efter en stund överbevisade jag mig själv om att de inte var verkliga och jag var inte rädd för troll längre! Annars var jag aldrig rädd för något annat övernaturligt, och heller inte mörkret. Det tog dock tiotals år innan jag upptäckte att det övernaturliga var sant -och trollen med.
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 22, 2014 20:49:26 GMT 1
Här är några skuggpersoner som springer på läktaren.
El Fantasma del estadio Hernando Siles captado por Fox Sports The Strongest vs Defensor Sporting
|
|