Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 27, 2014 20:14:38 GMT 1
Jag letade efter en tråd om deta, men jag fann ingen. Men om det finns en sådan så får ni gärna flytta över dena tråd ditt. Då det är onödigt att ha flera trådar om sama saker Dena vet jag inte själv om jag tror på då rävkroppen ser ut att vara låtsas och huvudet är för mänskligt. Vad tror ni om deta?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 27, 2014 20:34:33 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 28, 2014 1:36:31 GMT 1
Det finns en del födelser av halvmänniskor-halvdjur i nefilimtråden, men bara i samband med neffisar. Här är de flesta bebisarna av utomjordiskt ursprung, eller de nyfödda bevisar att djurens och människornas gener är blandade. Även det osynliga barnet är en utomjording. Eldbebisen kan också vara förbundet med aliensar, för en klient till mig hade på sig såna utomjordingar som såg ut som gula och röda flammor.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2014 1:52:39 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 28, 2014 2:08:50 GMT 1
En översikt över filmerna i fall de försvinner: 1.Woman Delivers Horse in Nigerian Church. 2.Half Human, Half Animal, Who Is Mumtaz Mehel? 3.Goat with Human Face? 4.Animal gave Birth to Human-like Creature 5.Woman Pregnant with a Snake -Maria Tsotetsi 6.Baby Bursts into Flames When he Sweats 7.Woman Gives Birth to Invisible Baby 8.Snake Baby Born -In Arabian En del måste vara äkta, för i ett av mina tidigare liv fick min granne och fiende en kahsnah (människobarn med reptilhuvud) som klarade att växa upp, fast han blev övergiven i skogen.Han blev en stor mörkrets krigare som dock blev ihjälslagen av en ljusets krigare.
|
|