Deleted
Deleted Member
|
Japan
Feb 13, 2014 18:17:55 GMT 1
Post by Deleted on Feb 13, 2014 18:17:55 GMT 1
Hej Hej! Deta gör mig lite ledsen då jag alltid har älskat japan som om det vore mitt hemland. Och jag skulle sä gärna vilja flytta dit och leva mitt liv dära, men det är en dröm som får vara just en dröm då levnadsförhållandena är ganska tunge igemfört med andra länder. Men jag vet att det finns små svenska kolonier i japan där ja som ni förstår svenskarna flyttar Det skulle vara någonting det.. Och alla dessa underbara anime filmer och unika leksaker. Vem vill inte vara där, man får leka med leksaker även när man är gammal och ingen bryr sig! Fantastiskt!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Japan
Feb 21, 2014 17:05:37 GMT 1
Post by Deleted on Feb 21, 2014 17:05:37 GMT 1
Jag har sätt ganska många nya animeserier och filmer som är riktiga tecken på tidernas tecken och aramgeddon. Jag älskar de hära serierna och vill gärna dela med mig av några klip från dom i dena tråd då dena tråd handlar om just japan. Det som också är anorlunda mad deta är att det finns lika många kvinliga duktiga krigare som manliga. Och ibland är de kvinliga duktiggare en menen!
I dena video är det även en song till som är väldigt passande, pheanix heter den (jag vet ej hur det stavas men ni förstog nog i alla fall vad jag menade)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Japan
Feb 21, 2014 18:50:09 GMT 1
Post by Deleted on Feb 21, 2014 18:50:09 GMT 1
Här har ni förts avsnittet på Shingeki No Kyojin, läs subbtiteln i introsången. Sanningen är ofta ett faktum i anime serier, varför vet jag inte. Men så är det
|
|