Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2014 23:05:15 GMT 1
Hej Hej! Jag har hitat en kille, som är väldigt insat i världens tänk och de som kan grekiska tycker jag ska kolla in honom! Han ska tydligen vara väldigt pricksäker och otroligt insatt i CERN och andra grejer. Kan ni inte grekiska, vilket inte jag kan så kan man få ut lite av deta ändå. Jag kollar på bilderna
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2014 23:11:40 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 13, 2014 0:05:04 GMT 1
Han säger samma saker som Demosthenis Liakopoulos, men avslutar med att de vill ha våra själar. Jag har sett på första videon och har antecknat huvudpunkterna, så jag ska skriva dem här när jag har mer tid.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 0:12:24 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 0:13:12 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 1:27:34 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 13, 2014 17:12:48 GMT 1
Vilken fin information han har alltså.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 18:55:39 GMT 1
Haha visst har han, han värkar vara en underbar person! Hoppas att han håller sig ljus och fortkätter att dela med sig av sin underbara vishet!
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 20, 2014 13:56:16 GMT 1
Lite om vad han pratar om: Han varnar oss mot den mörka eliten och deras metoder, organisationer och planer, samt påpekar tidernas mörka tecken, som massiva djurdödar, osv. Kort sagt, allt det vi pratar om i detta forum. Han avslutar med att mörkret är efter våra själar. Mycket bra information!
Den enda jag inte håller med om är hans syn på sexuella minoriteter, som han antagligen förhåller sig negativt mot, för han visar bilder av Gay Pride medan han pratar om sexualitetens frigörelse (som något negativt). Han gör alltså ingen skillnad på minoriteternas rättigheter och diskrimineringen mot dem och sexuell utövning, som är oberoende av grupper och tendenser, och i sig är neutral. Det är alltså hur man använder den som kan göra det mörkt eller ljust, liksom allt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2014 21:11:06 GMT 1
Ja jag har fott uppfatningen av att han har väldigt ortodoxt tänk precis som Liakopoulos. Och han tror och tänker väldigt likt honom också så han följer nog honom en del kan jag tänka mig.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 21, 2014 23:45:31 GMT 1
Han tänker likadant, ja, men det är väl inte typiskt för bara ortodoxa kristna, för katoliker har också fördomar om sexuella varianter.
|
|