Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2014 19:06:00 GMT 1
Hej Hej
Jag fan dena musiker på nättet och han låter presic som elvis, fast kanske änubätre. Kan det vara elvis inkarnerad eller är det en demon som givit honom gåvan vad tror ni?
Hällsningar Eris
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 9, 2014 23:37:28 GMT 1
Jag tycker det verkar rätt oskyldigt. Men han är duktig på att imitera Elvis.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 9, 2014 23:44:34 GMT 1
Och hur vet du att Elvis inte själv hade ett omedvetet avtal med en demon för att få framgång? I så fall gick han inte till Ljuset och då är han nu själv en demon som kan ge denna kille gåvan... Det kan förstås vara en ny del av Elvis högre själv som vill göra det bättre denna gång.
|
|
Eliiza
New Member
Hej! :-) FIGU - Sverige håller föredrag och öppen träff i Askersund den 9/1 2016. Välkommen! :-)
|
Post by Eliiza on Jan 14, 2014 12:54:07 GMT 1
Hej på er! Ja, visst är denna kille en begåvning. :-)
Under normala omständigheter är tiden i andesfären, på "andra sidan" 1.5 gånger längre än det materiella liv man just levt. Men, detta falierar tyvärr iom den nu rådande överbefolkningen vilket medför att andeformer föds tillbaka till materiellt liv alldeles förtidigt, och vilket i sig ger vidare påfrestningar och efterverkningar av skilda slag.
Elvis andeform kan därför med stor sannolikhet redan vara inkarnerad, någonstans. Men, ett nytt liv innebär inte bara att man föds i en ny kropp med annan genetik. Det innebär även att man återföds med ett helt nytt medvetande, med ett nytt psyke, en ny själ, med nya intressen, nya livsuppgifter, nya saker att lära och utföra, och alltså med nya delmål på livets väg.
Så, även om denna kille har en sångröst likt Elvis så är det långt ifrån vad som kan tänkas sannolikt gällande att Elvis ande har reinkarnerat i denna killes kropp, eftersom det ena livet är skiljt från det andra.
Med vänlig hälsning, Eliiza
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 14, 2014 13:36:31 GMT 1
Välkommen tillbaka, Eliiza! När man återföds vill man dessutom helst inte göra samma arbete än i förra livet, för man har en ny mission och man vill uppleva nya saker. Jag som t.ex. varit tolk i ett tidigare liv ville absolut inte vara det i detta liv, fast jag lärde mig många språk redan som tonåring, fast min far insisterade, fast jag skulle ha tjänat mycket fler pengar än genom att undervisa dem. Därför tror jag att finns det nåt samband mellan denna kille och Elvis måste det vara förklaringen jag hag ovanför, att han alltså inte har gått till ljuset utan tjänar demonen han har ett avtal med genom att ge gåvan till en annan som har gjort ett avtal med honom.
|
|