Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2013 22:07:28 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2013 22:30:14 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 26, 2013 3:25:59 GMT 1
Published on 24 December 2013 21:37 Thousands of fish splashed into the shores of Kg Tabisan in Sabah’s eastern Lahad Datu district sparking speculations of what omen it brings in the year end. Villagers rushed to scoop up the fishes, locally known as Tamban, while others were divided over whether it was good omen or bad omen. www.liveleak.com/view?i=0e0_1387897332
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 26, 2013 13:20:23 GMT 1
Det var også mange slike tilfeller i videoen om årets hendelser. Jeg skal spørre guiden min om disse dyrene gjør avtaler da. Reinsdyrene så f.eks. helt friske ut da de blev funnet døde. Og min kattunge var helt frisk og da han fikk avtalen sin og den døde like etterpå. Så kan man spørre seg hvorfor det blir flere og flere slike tilfeller. Det kan selvsagt også være karma. Hva gjelder fysiske grunner kan det være viruser, men de skulle ikke få lov til å være der og drepe [sv.döda] dyrene uten en avtale eller dårlig karma.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 31, 2013 0:27:55 GMT 1
Guiden sa at det finns begge deler: Grupper av dyr som gjør avtaler og andre grupper som vil rense karmaen sin gjennom å oppoffre seg. Da blir de angripne av de demonene som ellers skulle ha angrepet noen annen, og denne personen har anledning [sv. tillfälle] til å bli reddet.
Derfor fins det så mange slike tilfeller av dyr som dør massevis. Og det skjer mer og mer fordi mørket har fått mer makt på jorda og fordi de finnes flere som vil rense karmaen sin.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 31, 2013 1:16:45 GMT 1
Guiden sa at det finns begge deler: Grupper av dyr som gjør avtaler og andre grupper som vil rense karmaen sin gjennom å oppoffre seg. Da blir de angripne av de demonene som ellers skulle ha angrepet noen annen, og denne personen har anledning [sv. tillfälle] til å bli reddet. Derfor fins det så mange slike tilfeller av dyr som dør massevis. Og det skjer mer og mer fordi mørket har fått mer makt på jorda og fordi de finnes flere som vil rense karmaen sin. Skulle det fungera även för människor, att offra sig för att rensa karman?
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 31, 2013 13:50:38 GMT 1
Å ja, jag har haft många klienter som har haft släkt som dog för att rädda familjen från en svår förbannelse. Ofta var det barn som inte hade haft något tidigare liv, som var alltså karmiskt rena, och de var faktiskt änglar. Jag har också t.ex. haft ett problem i foten som fick mig att stanna hemma utan arbete i över ett år, och det gjorde min själ för att rädda någon jag kände, sa guiden. Jag vill dock inte veta vem det var...
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 9, 2014 1:17:17 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 9, 2014 1:17:54 GMT 1
|
|