Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2013 22:55:42 GMT 1
Du trenger å oppleve mørket og det skal du hva jeg enn sier.
Hva jeg trenger vet du ingenting om.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 25, 2013 1:43:07 GMT 1
Og heller ikke du, åpenbarlig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 25, 2013 2:00:16 GMT 1
Og heller ikke du, åpenbarlig.
Nå har ikke jeg sagt at du trenger noe som helst, har jeg?
Alt jeg skrev var du _bør_ lese TAO, slik som man kan si "du bør se den nye filmen til Mel Gibson, den var bra.". En slags ivrig anbefaling for noe man selv er entusiastisk for og ønsker å anbefale til en annen. Det er selvsagt beklagelig hvis du ble fornærmet og tolket det som noe annet enn det var.
Jeg har ikke kritisert din tro eller hentydet på noen måter at min tro er mer riktig enn din. Jeg har heller ikke gikk utrykk for at jeg ikke respekterer din tro. Alt jeg sa var at jeg ikke kan debattere videre fordi jeg kjenner ikke til informasjonen du tar opp.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 25, 2013 14:43:48 GMT 1
Jeg ble slett ikke fornærmet og du burde heller ikke bli fornærmet. Å trenge å oppleve mørket er noe alle sjelene som har valgt den veien trenger å oppleve. Min sjel trengte også å oppleve mørket og den har gjort det i tidligere liv. Mitt utsagn er nøytralt og har ikke noe med tro å gjøre. Alt dette skjer på sjelenivå.
Men hvis du vil lese om informasjonen jeg snakker om kan du lese linkene til Kopperbøkenes innhold, under Mytologi-rubrikken.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 25, 2013 16:13:26 GMT 1
Ellers kan jeg sikkert lese mer om orientalsk filosofi, men jeg stoler mer på guiden min enn på menneskers synspunkter, da jeg ikke vet hvilke kilder de har brukt (om det var intuisjonen deres, dvs lysets krefter, eller en mørk entitet). Så hva gjelder chi (eller mana som vi sier på Hawaii) vil jeg helst spørre guiden min. Men akkurat det er ikke viktig for meg.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 26, 2013 0:15:34 GMT 1
Som sagt, hva jeg trenger vet du ingenting om.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 26, 2013 0:38:36 GMT 1
Og som sagt, vet du ingenting om hvordan sjeler tar en eller en annen retning.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 26, 2013 0:49:11 GMT 1
Hva jeg vet om sjeler vet du ingenting om. Ellers er du også uviten om hva jeg/sjelen min har vært gjennom. For alt du vet kan jeg allerede ha opplevd det du mener jeg trenger å oppleve.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 26, 2013 0:54:39 GMT 1
Der som gjør avtaler med mørket gjør det fordi deres sjel trenger å oppleve det, så din sjel er ikke noe unntak.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 26, 2013 1:23:37 GMT 1
Min sjel er maks unntak. Jeg er en demonjeger sendt til kloden av GUD.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 26, 2013 1:37:46 GMT 1
Du gjorde en avtale med Samael i et av innleggene herinne, så du hører til ham.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 26, 2013 2:01:06 GMT 1
Hahahha, jeg digger deg. :-))))))).
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 26, 2013 13:17:06 GMT 1
Dessuten kan jeg fortelle at mana er det samme som gudommelig energi, og mørke krefter har ikke tilgang til den med mindre de stjeler den eller får den takket være avtaler gjennom triks. Jeg har f.eks. hatt et tilfelle av noen som hadde laget en avtale med en drakonian i et tidligere liv og hennes neste liv var på hans planet. Han og hans like sugde ut livskraften fra slavene sine, som var dinosaurier. Klienten min var en slik dinosaurie i et avstengt område. Drakonianenes romskip fløy ovenfor dette området og absorberte deres mana. Dinosauriene måtte hvile seg og sove i flere timer eller døgn for å få kreftene sine tilbake. De eldre døde pga utsugningen.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 26, 2013 16:59:43 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 26, 2013 18:58:39 GMT 1
Ishtar er Lilith, så vidt jeg vet. Blandt alle disse formene for magi er man trygg når man utøver urtemagi for å helbrede andre og ved å be hjelp av lyse entiteter, samt noen former for spådom. Ved dyreoppofringer er det oftest mørke krefter involvert, men ikke alltid. I blandt er det disse dyrenes sjelemisjon å ofre seg. Men det er nok ikke mulig for alminnelige mennesker å se forskjellen.
Til en klient sa nemlig guiden at han måtte kjøpe tre fisker og sette dem inn i en skål i verkstedet sitt (hvor en jordbundet ånd pluss dens skygge holdt til) slik at deres negative energi kunne delvis absorberes av fiskene. Fiskene ville dø. Jeg ble sjokkert og spurte om det og han sa at når klienten skulle gå til butikken for å kjøpe dem ville de fiskene ha denne sjelemisjonen.
|
|