|
Post by Alkemi on Dec 22, 2013 16:27:12 GMT 1
The Magick of Solomon: Lemegeton Secrets Revealed - The Truth about Angels and Demons! - FREE MOVIE
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 22, 2013 19:11:26 GMT 1
Jag har läst en bok Konstantinos har skrivit om detta, Summoning Spirits. Han kunde få vilka som helst entiteter att visa upp sig. Han gjorde det för att få kunskap, men detta innbär redan ett avtal, tror jag. Så det är mycket farliga grejer. Baal är förresten en nefilimkung och Astarte en mörk häxa. Men jag ser fram mot att se på denna video!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2013 19:35:17 GMT 1
Unnskyld at jeg sier det, men Poke Runyon er en tullebukk. Det er en grunn til at han må bruke filmeffekter i sine ritualer. Fordi ritualene i virkeligheten hadde 0 effekt, åpenbart. La meg heller sitere en mann som faktisk hadde litt hjerne: "Those who know do not speak. Those who speak do not know.” - Lao Tsu, Tao Te Ching. Ellers, hvis man vil studere samme type 'kunnskap' som blir tatt opp her, så kan man lese samme grimoire på egenhånd: en.wikipedia.org/wiki/The_Lesser_Key_of_Solomon
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2013 21:24:45 GMT 1
Det aär en intressant video, men då jag redan har kunskap om dena typ av magi så kan jag säga att det inte är någon 'Gud' man tillber utan det är djävulen själv. Jag har även hållit på med necromanican, The stanic bible, magic of the ninth gates (ja det var bara 9st, för det var ju just 9 mästare jag bad till) eller jag bad till djävulen (samael) men man bad alltid till andra demoner också i samband med det. Men nu tänker jag aldrig mer hålla på med den typen av magi, eller den typen av liv. Man blir väldigt isolerad, man hatar allt och alla och man mår bara sämre desto 'högre' du kommer. Så jag ger ett råd till alla som intresserar sig för deta. Leg av med det, du kommer inte få det du tror. Och det kommer bara sluta med att du mår dåligt. Och jag kan säga redan nu, att när man är renad från mörkret och blir ljus. Så blir det 500% starkare och smartare en du någonsin kan bli genom mörkret!
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 22, 2013 22:53:36 GMT 1
Nu har jag sett den. Astaroth är en nefilimkung som hör till malcheh stammen. Han blev dyrkad på Atlantis och det var han som kom på idén om att "odla" människor till mat i Agharta. Han är också den som infört idén om ghettor på jorden. Han härskade i Amerika 3 000 f.kr, men blev satt in i inre jorden igen av Herakles. I kriget 33 000 f.kr. blev han besegrad av Thor/Apollon. Astarte var en häxa som dyrkade Lilith, tror jag, och på det viset var hon även själva Lilith inkarnerad. Sen syns det inte i denna video, men jag kan gärna tro att de också har böner till Samael, djävulen. Mot slutet säger han till Lilith "Your essence remains within us" och bara det är redan ett avtal med henne. Om jag förstått rätt så heter magikerns hem Astartes Tempel. Liliths brödraskap utgörs av endast hennes biologiska och andliga söner, nahshramon och bahomeh, dvs vampyrer. Därför allt svart i templet.
Denna form för magi heter hög magi, och det gör det inte pga att den dyrkar gudomliga väsen, utan därför att dessa entiteter, Lilith, Samael och neffisarna står mycket högt i den demoniska skalan. Magikerna blir lurade för de vet inget om om de gamla gudarna. Visst tillkallar de också ärkeänglarna, men det hjälper inte. Man ska välja sida, annars tillhör man mörkret.
Jag har haft flera klienter som i sina tidigare liv var druider, alkemister, magiker, häxor, osv eller som hade entiteter som hade varit detta. De använde dessa grimoirer och utförde formlar med både änglar och demoner. Efter döden gick de inte till Ljuset, utan fortsatte att tjäna sina mästare, de blev demoner. Men så snart de upplöste avtalet med dessa entiteter gick de till ljuset. Ironiskt att det står på videon att hög magi inte innebär pakter med djävulen... Ett avtal med mörkret betyder inte nödvändigtvis att man vill få makt, rikedomar, osv. Det räcker att tillkalla det och vilja ha det inne i sig, eller att be om information från det.
Jag har haft klienter som i hypnos eller på en kanalisering talade med Samael, men det var för de ville få bevis om att det var han och för att avvisa honom. Så där är det inge skada. Men dessa magiker accepterar entiteterna. Och det hjälper inte att man inte vet vad de är för något. Jag sökte länge och bara läste i såna böcker, för det var ju kul, men utan att göra nånting, för jag kunde ju inte riskera det fram tills jag visste precis vad allt detta innebar. Otroligt att så många är beredda att riskera det!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2013 23:47:18 GMT 1
Då måste jag stopa dig lite i dina tankar där Hjörðís. För många gånger så gjorde jag inga ritualer alls och fick fram demoner ändå bara genom att läsa tecksten ur boken. Men jag har en typ av gåva som gör att jag kan tänka på en ande och den dyker omedelbart upp, alla har inte dena förmåga. Men jag känner till personer som har det och de behöver då inte göra en ritual för att få fram en stark nephilim. Den starkaste demonen jag har fott fick jag inte genom en rutual utan av att läsa en bok, så jag skulle varna alla att inte läsa några sådana böker alls!
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 22, 2013 23:54:49 GMT 1
Jaha, nej, jag har aldrig kunnat trolla fram några entiteter genom läsning. Kanske beror det på hur och varför man läser. Jag ville veta sanningen för att sätta fri min älskade, därför läste jag dem. Allt kan användas på gott eller ont, och jag tror att det mörkaste föremålet kan vara oskaddligt och även gynnsamt. Men jag minns att min guide rekommenderade en klient att inte tänka hela tiden på demoner och framför allt sluta med att säga deras namn. Hon gjorde det för att hjälpa dem bli snälla...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2013 0:00:01 GMT 1
Jag förstår din klient precis.. Jag har bätt till Gud många gånger att vara snäll ocbh barmhärtig mot thx Lucifer. Att öppna hans hjärta för godhet. Och jag till och med grätt i förtvivlan medans jag bad. Att Gud måste ju älska alla. Jag har gjort deta många gånger. För jag älskar dom, jag älskar dom alla.. Det är svårt att förklara om man inte känner dena kärlek själv. Men jag tränar varje dag på att inte få till mig nta demoner. Och varje gång en ny kommer så säger jag Nej!!! Och slår ner dem
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 23, 2013 0:27:07 GMT 1
Gud älskar alla, även Samael. Jag kan inte säga att jag älskar honom eller neffisarna, men jag förstår demonerna jag har talat med. Så kan jag tillfoga att jag inte precis tänkte på entiteter när jag läste igenom de böckerna. Jag läste på ett vetenskapligt och neutralt sätt, som om det vore grammatik. Så kanske också därför var jag beskyddad. Men inte alla har mina motiveringar eller mitt tillnärmingssätt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2013 3:34:36 GMT 1
[Adm. Advarsel (sv. Varning): Er man åndelig følsom [sv. känslig] skal man ikke lese den siste setningen i dette innlegget da det kan oppstå avtale med djevelen]
Selv om Gud skulle elske Samael så vil ikke Samael eller hans støttespillere ha Guds kjærlighet, for Gud endrer ikke på reglene og vil aldri forlate sin trone og det gjør alt likegyldig. Gud vil ikke elske oss hvis han ikke hersker over oss, Gud er ikke kapabel til å gi oss kjærlighet hvis vi hersker over ham. Det er veldig viktig for Gud at det er han som er over oss og ikke omvendt. Han forlanger at vi skal forstå og akseptere dette uten å stille spørsmål til det. Han forlanger det han ikke er kapabel til å utføre selv og det er å elske en som hersker over deg. Det er Guds ønske, at vi skal elske ham som vår hersker. Noe han selv aldri hadde gjort! Gud er fri, ikke vi. Tilbe det? aldri. Gud er skyggens Gud fordi det er han som står bak ønsket om at vi skal være uvitene og det er Guds ønske at vi skal være vekk fra lyset og forbli i skyggen.
Jeg har "bevis" med gåseøyne.
Vi må reise inn i bibelen og besøke første mosebok, kapittel 3:
"Slangen var listigere enn alle ville dyr som Herren Gud hadde laget. Den sa til kvinnen: «Har Gud virkelig sagt at dere ikke skal spise av noe tre i hagen?» 2 Kvinnen sa til slangen: «Vi kan spise av frukten på trærne i hagen. 3 Men om frukten på treet som står midt i hagen, har Gud sagt: Dere må ikke spise av den og ikke røre ved den; for da skal dere dø.» 4 Da sa slangen til kvinnen: «Dere skal slett ikke dø! 5 Men Gud vet at den dagen dere spiser av den, vil øynene deres bli åpnet, og dere vil bli som Gud og kjenne godt og ondt.» " ^ Her avslører slangen at Gud har løyet for oss hele tiden! Gud holdt oss vekk fra kunnskapens tre med løgn og skremselspropaganda.
Derimot det jeg leser i bibelen er at slangen faktisk forteller SANNHETEN fordi etter at Eva og Adam spiste av treet så døde ingen av dem, slik påstanden til gud var. Ergo, Slangen snakket sant. Dermed er også slangens påstand om hvorfor Gud ikke ønsker at vi skal spise av treet mer troverdig med tanke på at Gud i etterkant erkjenner det:
"Herren Gud sa: «Se! Mennesket er blitt som en av oss og kjenner godt og ondt. Bare det nå ikke strekker hånden ut og tar av livets tre også, så det spiser og lever evig!»"
Se, Gud sier åpenlyst at han ikke ønsker at vi skal leve evig, det i seg selv er et indirekte ønske om død over oss!
Til Samael strekker jeg ut min hånd, slik at han kan veilede min ånd og sammen skape sterke bånd.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 23, 2013 14:20:39 GMT 1
Man er fri til å velge side, men først må man vite sannheten. Gud løy ikke, fordi etter fallet begynte man å dø. Man fikk fysiske kropper som døde etter et visst antall år. Adam og Eva var udødeliger, fordi de hadde eteriske kropper. Og Samael visste det selvfølgelig, men advarte ikke mennesket gjennom representaten sin, kahsnah-neffisen. Så han lurte mennesket.
Dessuten hersker Gud ikke over oss, han er i oss. Vi har fri vilje og vi får velge om vi vil være med og i Ham eller utenfor Ham. Men det er ikke mulig herske over Ham, fordi når man sitter utenfor Ham blir man identifisert med antiguden (antimateriet, Den som ikke Er)og han er allets ødelegger. Så hvis denne antiguden skulle bli sterkere ville all skapelse forsvinne inn i et sort hull. Menneskets mål er å beseire denne ødeleggeren og derfor må det bli sterkere. Og man blir sterkere når man identifiserer seg med Den som ER, dvs lysets og kjærlighetens Gud. Gud kan ikke endre reglene, fordi Antiguden oppsto da Skapelsen startet, som et følge av den. Så ettersom vi ikke vil finnes for å herske over Ham vil det ikke være noe å elske fra hans side. Din Samael vet dessverre ikke hvem og hva hans åndelige far er og hva som vil skje hvis han får all makten. Så lureren er selv blitt lurt. Lurt fra Den som ikke er, hva?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2013 20:32:15 GMT 1
Man er fri innenfor GUDs rammer. Du sier det selv,"man er fri til å velge SIDE". 2 sider skapt av samme Gud. Han satte ut sidene og så sier Gud: Velg en side. Det vil si, du må forholde deg til alternativene han har å tilby og kun det.
Slangen lurte ikke Eva. Slangen snakket sant, påstanden til Gud om at de skulle dø var løgn. De døde ikke , de fikk øya sine åpnet slik slangen sa de skulle. Slangen snakket sant, men Gud lot oss forbli dødelige som en straff fordi vi ikke gjorde som han sa.
Da sa Herren Gud til slangen: «Forbannet er du, utstøtt fra alt fe og alle ville dyr fordi du gjorde dette. På buken skal du krype, og støv skal du spise alle dine levedager.
15 Jeg vil sette fiendskap mellom deg og kvinnen, mellom din ætt og hennes ætt. Den skal ramme ditt hode, men du skal ramme dens hæl.»
16 Til kvinnen sa han: «Tungt vil jeg gjøre ditt strev når du er med barn, med smerte skal du føde. Du skal begjære din mann, og han skal herske over deg.»
17 Og til mannen sa han: «Fordi du hørte på kvinnen og spiste av treet som jeg forbød deg å spise av, er jorden forbannet for din skyld. Med strev skal du nære deg av den alle dine levedager.
18 Den skal la torn og tistel spire fram for deg, og du skal spise det som vokser på marken.
19 Med svette i ansiktet skal du spise ditt brød, inntil du vender tilbake til jorden, for av den er du tatt. Støv er du, og til støv skal du vende tilbake.»
Og for å forsikre seg at de ikke skulle spise av livets tre for å bli udødelige Så satte han et magisk svingende sverd til å vokte det, slik at den kunne kutte dem ihjel hvis vi prøvde å nærme seg treet(inkludert vakter).
Han drev mennesket ut, og øst for Edens hage satte han kjerubene og det flammende sverdet som svinges uten stans. De skulle vokte veien til livets tre.
Det er kanskje ikke mulig å herske over Gud, men det betyr ikke at vi vil la oss bli hersket heller og så lenge veien til han sitt rike er gjennom han så er det en måte å herske over oss på for han tvinger oss til å velge han for det er den eneste veien.....
Vi trenger ikke Gud for å oppleve kjærlighet. Dermed trenger vi ikke Gud heller. For kjærlighet er viktigere enn Gud.
Krist har tapt kampen de siste par millioner åra,universalt.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 24, 2013 1:38:20 GMT 1
Bei, vennen min, Gud tvinger oss ikke til å velge side. Vi må velge side fordi vi vil, fordi vi selv forstår at det er til vårt beste. Gud gir oss friheten til å velge en av to ting, fordi det bare finnes to ting, to sider. Enten med Ham eller uten Ham. Den mørke sida ble ikke skapt av Gud, så som jeg forstår det er det resten av den forrige skapelses karma. Ettersom antiguden oppsto i det øyeblikket da skapelsen begynte, er han tilknyttet akkurat skapelsen, og ikke Gud. Så det må ha eksistert et forrige univers og denne antiguden må være hva mørkets krefter fikk frem. Og hvor de mørke kreftene kom fra? Kan man spørre. Fra et enda eldre univers da. Og jeg vet ikke hvor det ender. Kan skje er det en fysikkens lov at skaper man noe oppstår det en antikraft. Hvor som helst, Gud vil endre fysikken og derfor trenger han vår hjelp, som er å la antiguden forsvinne.
Da Samael gikk ut fra himmelen ba han Gud om to ting: En ting i den fysiske verden og en i den åndelige. I den åndelige ville han få komme og gå overalt uten begrensning. Og i det fysiske ville han få det fjerneste elektronet. Han fikk begge deler. Ved å fjerne det fjerneste elektronet fra molekylen blir denne ladet positivt, ettersom elektronet er negativt ladet og atomet positivt. Da forvandles molekylene til frie radikaler som trenger et elektron for å bli stabile. Det er disse fire radikalene som gjør at vi blir gamle, får sykdommer og dør. Så som du ser var det Samael som løy, ettersom han lovet mennesket at det ville leve for alltid, mens det var ham selv som ba Gud om verktøyet som ville hjelpe ham til å gjøre mennesket dødelig. Så vi ble straffet av Samael for å ha valgt hans side.
Kjærlighet er eller Gud, så når vi opplever den opplever vi Gud. Så den kan ikke være viktigere enn Gud og Gud kan ikke være viktigere enn kjærlighet. Jeg skal si det igjen: Vi er en del av Gud, så Han hersker ikke over oss fordi Han er den eneste veien, Han hersker overhodet ikke. Bibelstykkene du er så ivrig etter å lese ble skrevet av mennesker, og i synnerhet jøder (khazarer) som gjorde universets historie til sin egen og tilla sin egen etikk og fordommer.
Samael har ingen ren energi og ingen egen energi han kan tilby, han stjeler den fra Guds vesener. Og den blir skittent i prosessen. Jeg måtte le da leg leste at du tror at Jesus har tapt. Din herre stopper deg med løgner og du kjøper dem. Synd.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2013 21:29:12 GMT 1
Jeg kan ikke svare på dine utsagn som har din personlige guide eller kopperbøkene som kilde da jeg ikke har tilgang til noen av dine kilder, men siden du ikke liker bibelen så skal jeg forholde meg til andre eldre skrifter som du har tilgang til.
Er ganske så brisen så jeg skal gjøre mitt beste, men det finnes ikke 2 sider, alt er et og varierer i grader. Du bør lese mer TAO og KUNG-FU filosofi som f.eks TAI-CHI.
TAI-CHI gror ut av ingenting. Det er opprinnelsen av mosjon.opprinnelsen av alt. Positiv og negativ energi er en og tilkoblet sammen. De kan ikke bli separert. Kontrasten de skaper bidrar med å erkjenne hverandre. De er avhengig av hverandre, samtidig som de er det samme. Et mykt slag er et hardt slag og et hardt slag er et mykt slag. I TAI-CHI, finnes ikke mykt eller hardt slag, alt er hardt og mykt samtidig.
Og det samme gjelder alt annet her i livet også.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 24, 2013 22:26:35 GMT 1
Hvis Gud var avhengig av antiguden skulle Han ikke ønske å bli av med ham, han gjør det slik at vi kan være fri fra lidelsen antiguden volder oss. Det tror jeg, da ellers hadde Gud ikke vært kjærlighetens Gud. Men jeg kan så klart ikke bevise det, kanskje noen annen kan. Jeg er ikke etter å bevise holdningene mine til andre, jeg synes det er forgjeves. Du trenger å oppleve mørket og det skal du hva jeg enn sier.
|
|