|
Post by Hjörðís on Dec 20, 2013 12:51:19 GMT 1
Den populära sångares sista telefonsamtal avslöjar att han misstänkte att någon skum gruppering var efter honom:
"It's not the government, it's more than the government"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2013 1:52:25 GMT 1
Stackars Micheal, jag hoppas att någon kan hjälpa hans själ till ljuset om den inte redan är dära. Han pratar väl om nefilimerna här eller hur? Vilka modiga människor. Tumen upp för deras själar!
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 23, 2013 14:24:17 GMT 1
Knappast, han pratar om Illuminati och brödraskapen, utan att veta vem de är. Jag ska fråga min guide om jag kan hjälpa honom, i fall han inte är i ljuset. Jag har lett till ljuset en sångare och en skådis, men det var nog för att jag har haft tidigare liv med dem, så jag fick lov.
|
|
|
Post by farwuq on Dec 29, 2013 21:10:48 GMT 1
Han är värd all hjälp han kan få.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 5, 2014 12:40:27 GMT 1
Guiden sa att han inte sitter i Ljuset och att jag inte får hjälpa honom. Men jag får heller inte hjälpa en vän som tog sitt liv, min mormor, far eller mor. Kanske har de sina egna prövningar och man ska inte komma emellan.
|
|
|
Post by Hjörðís on May 28, 2014 14:08:59 GMT 1
Michael Jackson Knew That The Illuminati Was After Him º @phonchrist
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2014 21:39:25 GMT 1
Live hologram show av Michael Jackson. Återupstånden?
|
|
|
Post by Hjörðís on May 28, 2014 21:57:09 GMT 1
Allt mörkret kan skapa är konstgjorda bilder byggda på verkliga personer och på det viset utnyttja människors minnen.
|
|
|
Post by farwuq on May 31, 2014 10:09:26 GMT 1
Skrämmande. Detta får mig att minnas 11:e september. Var flygplanen fejkade på detta sätt? Märkligt är också alla solsymboler uppe runt scenen, varför dessa solar överallt?
|
|
|
Post by Hjörðís on May 31, 2014 16:27:24 GMT 1
Solarna symboliserar ju den egyptiska solguden, Ra, som är en av nefilimkungarna. Ja, det var en intressant fråga, flygplanen kan ju ha varit hologram...
|
|
|
Post by Alkemi on May 31, 2014 17:11:15 GMT 1
Kolla in det här:
7D Laser Animal Show at Dubai Mall
|
|
|
Post by Hjörðís on May 31, 2014 20:28:33 GMT 1
Ja, det ser ganska levande och naturligt ut. Jag läste för många år sen att laserteknologin skulle bli så utvkecklad att man skulle använda den för att simulera verkliga personer och göra med dem allt man ville, som man inte kunde göra med verkliga personer. Man kommer alltså att skjuta ner dem, ha sex med dem, osv.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 31, 2014 20:54:26 GMT 1
Jaha jag tycker ju facktiskt inte att deta imponerade på mig det minsta, och jag tror häller inte att jag skulle gå på en sådan show även om de finns tillgängliga. Jag förstår inte vitsen med det, det ände det är ju en illusion och det är ingenting man kan bygga en värklighet runt. Men de kommer väl försöka. För kan man ha sex med dessa saker så kommer ju många personer att välja bort värkliga partners och istället välja en som man kan bästema över själv och ha sex med när man vill.. Det kan dock vara en bra träningsgrej för tex kampsports utövare, för då behöver man inte längre en sparing partner som man kan 'råka' göra illa under träningen. Så det finns ju alltid posetiva saker också.. Men jag kan även tänka mig att strålningen och mikrovågorna blir starkare i omgivningar där deta genomförs och personer kan bli sjuka av att hålla på med det för mycket. Men självklart kommer riskerna inte att finnas med i beskrivningarna när man får hem produkten.. Men vi får se hur det utvecklas. Vi kan ju igentligen inte göra så mycket mer en att varna dom som vill köpa produkten..
|
|
|
Post by Hjörðís on May 31, 2014 21:28:46 GMT 1
Det är ju det de vill uppnå, promovera sex utan känslor, de vill döda verklig kärlek. Man säger inte längre "att älska", utan "att ha sex".
|
|
|
Post by farwuq on Jun 1, 2014 6:43:24 GMT 1
Djuren såg verkliga ut och detta är vad man visar för allmänheten. Man undrar vad som finns tillgängligt militären och för Illuminati.
|
|