|
Post by Alkemi on Dec 23, 2013 16:15:43 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2013 16:37:52 GMT 1
Deta påminde mig om en sak som jag borde varna alla för. En vännina hade en dröm om framtiden, där det var lyssande gröna holl/portar i marken. Och man blev kallad att hoppa ner i dessa, men varningen lyder så hära. Hoppa inte ner i dom för det blir din död. Så om ni ser en lyssande grön dörr eller holl i marken. Spring därifrån direkt, ramlar/hoppar du i så är det kört!
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 28, 2013 19:23:36 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 28, 2013 22:47:56 GMT 1
Jag undrar varför han inte gör snygga, unga och atletiska människor.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 29, 2013 1:41:32 GMT 1
Men väldigt verklighetstrogna, i vart fall de som var i naturlig storlek.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 29, 2013 13:00:51 GMT 1
2Pac Returns: CNN Used Hologram Tech but Person Needed to Be Alive
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 29, 2013 20:55:59 GMT 1
De förberedar sig för den stora prestationen där alla de "döda" (?) artisterna och andra kändisar kommer tillbaka...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 30, 2013 1:33:40 GMT 1
2PAAAAAAAC
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 30, 2013 15:50:24 GMT 1
Full med tecknet på nefilimhorn, han är nog en av dem, dvs att han gjorde ett avtal medan han levde.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 30, 2013 19:20:09 GMT 1
Får jag fråga dig Hjörðís vad du menar med att alla döda artister kommer att komma tillbacka. Menar du typ som kloner då, eller dog de aldrig?
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 30, 2013 21:12:49 GMT 1
Jag har skrivit i en annan tråd att min guide har sagt att den mörka eliten använder bägge metoderna: Några har aldrig dött, och andra har dött men man har gjort kloner av dem. Så i båda fallen kan man "återuppliva" dem!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 30, 2013 21:27:58 GMT 1
Jag läser inte alla trådar här inne, och är därför inte helt updaterad på allt som sker hära. Men jag försöker att läsa så mycket jag hinner med och tycker att jag behöver.
Men det här med kloner har jag läst mycket om förut, men det är inte någoning som jag tycker är jätte intressant. För vad skulle en klon vara bra för igentligen, det är bara en exakt kopia av en själv och hur kul kan det vara?
Men jag kan värkligen tänka mig att de har gömt några och klonat andra. Det låter realistiskt. Men på Jesus tid så återuplivade ju Jesus de döda och de gjorde även hans lärjungar. De var extrema healers, så även dessa fenomen kommer väl att ske då eller?
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 30, 2013 21:33:45 GMT 1
Det är klart att du inte kan läsa allt, jag ville bara påpeka varför jag inte förklarade närmare än så. Äkta återupplivningsfenomen kommer aldrig att utföras av mörkret. Det mesta det kan göra är att genom svart magi sätta en demon in i en nyligen avliden människa och på det viset återuppliva kroppen. Jag känner en afrikansk häxdoktor som gör detta i Athen för 26 000 euro.
|
|
|
Post by Alkemi on Dec 30, 2013 22:03:57 GMT 1
Det är ett mäktigt vapen om dom kan skapa kloner av en person, med dennes minnen och personlighet. En sorts förbrukningsvara som dom kan skicka på vilka uppdrag som helst.
Tänk på den sista intervjun med Paul Walker, där man trodde att han varit med om fotograferingen på stranden, men han sa att det var någon annan; Men vem vet vilken som var originalet? Kanske var det en klon dom intervjuade?
Rossums Robotar la sig självmant på obduktionsbordet för att skäras upp, om det fanns behov för det; Sedan kastades dom på skräphögen.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 30, 2013 22:26:04 GMT 1
Det är klart att en demon som sitter i en avlidens kropp har en annan personlighet, hur mycket han än anstränger sig likna originalet.
Så nästa fråga är vad de använder för att göra kloner. Blod? Ur blodproven kanske?
Jag vet att de kan göra eteriska kloner med endast spermat, och utomjordingarna kan göra det direkt, utan någon människas intervention. Och en eterisk klon kan ringa nån. Jag har pratat i telefon 3 gånger med såna kloner och det var ingen skillnad i rösten. Men sen pratade jag med den äkta personen och hans guider förstörde kopian.
|
|