|
Post by Alkemi on Dec 7, 2013 17:07:19 GMT 1
NOW WTF IS WITH THIS MACDONALDS COMMERCIAL?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2013 17:42:43 GMT 1
Ja armagedon är ju på g, så det är klart att det kommer att bli mer och mer sådan här reklam och filmer och andra prylar hela tiden. Jag julhandlade för bara några dagar sedan, tror det var föra lördagen. Det är bilder på neffisar överalt, ugglor i massor (i varända butik) pyramider, det onda ögat. Ja du har hela rubet i varenda butik (om man kollar efter). Så visst är det något på g. Jag kommer ihåg när jag var ung, och jag hade en skinjaka på mig där dragkedjan var formad som livets träd. Och en rysk frimurare kom fram till mig och trode att jag var en av dom pga symbolen (då var jag 19år gammal) och som ni förstår var inte dessa märken så vanliga. Men när han började prata om jag stog där som ett fråge tecken med min vännina så han fråga genast efter tåget istället och sprang iväg till tåget. Och jag hade stenkoll på honom hela vägen dit (för jag kände på mig att han igentligen inte skulle till tåget).. Haha det var facktiskt ganska kul och ett mine jag alltid kommer att minas. För jag vart så förvånad
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 7, 2013 19:05:34 GMT 1
Vi får se om Armageddon verkligen blir av i detta liv eller stoppas pga andra planer från mörkrets sida eller möänsklighetens ljusa insats. Symboler har mörkret alltid skickat. Men det stämmer att de gör det mer och mer. Första gången jag var i Florida, 1994, var allt normalt i nöjesparkerna, dvs. Kalle Anka typ nöjen. Andra gången, 2008, fanns det en hel park med bara skräckfilmer, vampyrer, mord, blod, osv. Så snart jag kom ut av hotellet och gick in i en affär för att handla lite godis och vykort erbjöd mig expediten en fribiljett till en av Warner Brothers parkerna, som dock inte hade de kända figurerna, utan de där avskyväckade grejerna. Jag borde bara följa med på en rundtur på ett stort hotell, så att jag kunde sen rekommendera det till vänner och bekanta. Jag skulle också få en gratis frukost. Jag tackade nej för jag hann inte, eftersom jag var där för min kurs i hypnoterapi och hade endast två fridagar. Hon insisterade hemskt mycket och fattade inte att jag inte var intresserad av just vampyrgrejerna. Alla var det, sa hon. Jag sa att jag däremot ville gå på The Magic Kingdom, även om jag fick köpa biljetten. Hon tyckte det var för barn. Ja, hellre ha det roligt i en barnslig park än må illa i en vuxenpark!
Som tur är märks vad Akumas säger inte än i Grekland, utom neffissmurfar i en affär och en fallen ängel och en neffisstaty på ett centralt torg i Athen. Men Herr Liakopoulos har varnat folk om att vampyr- och satanismmodet snart kommer även till Grekland!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2013 19:41:40 GMT 1
Hmm ja tror inte jag är lika tålig längre som när jag var barn/tånor. Jag kan knapt kolla på en ghotiskt kläd person utan att känna mig illa till mods. Och tänk att jag gick runt så själv. Ush. Ja man blir klenare med åren det är ju bara så, jag vågar ju inte ens åka karuceler längre Men skräckfilmer går hur bra som hällst! Men du har så tur då ju, för jag tycker att när man kollar ut genom fönstret så känner man nästan hur mörkret kryper upp på en. Jag som vill hinna se Grekland innan deta sker.. Hoppas värkligen att jag hinner det.. Fast nu har det snöat lite och det är alltid upplyftande!
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 7, 2013 20:04:44 GMT 1
Jag minns när jag var på Kennedy Space Center. Våra väskor blev öppnade och kollade och mannen tog på mina saker och skrek "This is all kids's stuff!". Jag sa att jag var ett barn, han tittade lite snett på mig och lät mig in. Äsch, i Grekland ler man med sympati med mina Kalle Anka böcker, smurftröjor eller Maja Binvattenflaskor.... Jag minns när jag hade köpt heldagskort till Tivoli och körde berg-och-dalbana (rutschebane)7 gånger den ena efter den andra. Först efteråt började jag må illa. Men nu skulle jag inte orka med så mycket upp och ned.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2013 20:23:14 GMT 1
Jag älskar också lite sådant, jag kollar på julkaländer varje år. Jag kollar ofta om och om igen på filmer som jag gillar. Jag kan dom så bra så att jag kan ansiktsutryk och tonläge på deras diskusioner. Och ändå så skratar jag på sama ställe varje gång! Min familj tycker jag blir tjatig när de tycker att jag skratar på fel ställe... Vadå jag kanske tyckte att det var kul när killen flörtade som en galning (vilket inte min familj såg att han gjorde över huvud taget). Det ska framstå att jag är utomordentligt duktig på att läsa ansiktsutryck och kroppspråk. Och jag vissar lite till ingen känsla i mitt eget ansikte, så när en stel ansiktad person plötsligt börjar gapskrata så kan man bli lite rädd
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 7, 2013 20:30:47 GMT 1
Oj, jag orkar aldrig se på samma film igen. Även den första gången är det för mycket. Däremot kan jag se kanske hela tre gånger i mitt liv på samma avsnitt till en älskad TV-serie, som Supernatural eller Häxorna, eller de gamla serierna, som Lost in Space eller Run for Your Life.
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 8, 2014 20:27:39 GMT 1
McDonalds : Illuminati Exposed
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 8, 2014 22:37:41 GMT 1
Akk, jeg angrer alle besøkene mine i Mac Donalds da jeg var yngre, særlig i Norge da, siden det var den billigste maten man kunne få ute. Uff da, heldigvis har det nok ikke vært flere enn kanskje 25 ganger i hele mitt liv som jeg har spist deres søppel.
|
|