|
Post by Hjörðís on Dec 6, 2013 16:39:50 GMT 1
I tråden om Paul Walker, under falsk flagg, berättade jag om en klients tidigare liv där han blev uppäten av råttor efter ett avtal med en demon. Insekter och reptiler styrs ofta av mörka krafter för att döda någon. I den här tråden kan man lägga in såna videor och fall.
Man kan fråga sig vem som styrde dessa myror till ormen och varför.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2013 17:20:00 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 6, 2013 21:39:42 GMT 1
Äsch, jag orkar inte se på sånt...
|
|
|
Post by allmighty on Dec 9, 2013 18:39:39 GMT 1
[Admin. Video flyttet til Øvrige konspirasjonsteorier, Industrier]
Insekter og reptiler styres av mørke makter?! Da håper jeg man tenker seg godt om neste gang man spiser et kokt egg, en salamiskive eller en biff. I motsetning til mennesker vil insekter, reptiler og dyreriket i helhet spise det de har tilgjengelig uten at de har "baktanker" om byttet. Det er ikke ondskap som gjør at de fanger og dreper, det er et grunnleggende behov. Hvis noen styres av mørke makter må det vel være de som spiser/ drikker/ kler seg med ethvert produkt fra dyreverdenen?
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 10, 2013 1:58:09 GMT 1
Tråden heter "Insekter som styres av mørke krefter" og ikke "Insekter styres av mørke krefter". Det er stor forskjell! Jeg har en liknende video som denne et annet sted i forumet, jeg klarer forresten ikke å se på en til av den slags!
|
|
|
Post by allmighty on Dec 10, 2013 16:09:30 GMT 1
Nei, det er bedre å lukke øynene for den virkelige ondskapen og heller dikte opp påstander om at dyr som handler instinktivt "ofte styres av mørke krefter".
Men ta nå ditt eget eksempel da. Den første videoen. Hvem tror du ledet maurene til ormen og hvorfor? Kan det være en mulighet at maurene var der hele tiden og ormen kom etterpå? Og helt ærlig, ser du på dette (at maur spiser orm) som ondskap?
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 11, 2013 14:58:27 GMT 1
Ingen lukker øynene her utenom åpenbarlig deg. Hvis jeg visste hvem som hadde ledet maurene til å angripe ormen og hvorfor hadde jeg nok sagt det! Videoen er ikke en tilfeldig video på dyr som spiser opp andre dyr levende for å overleve, men en hvor følelsen er den at de blir ledet av utenomstående krefter -kanksje en heks som vil øve seg. Ormen kan ha kommet senere, den kan f.eks. ha blitt ledet av disse kreftene dit.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 11, 2013 15:31:10 GMT 1
Jag var plågad i ett och ett halvt år av dessa insekter. I 6 månader trodde jag att jag var angripen av utomjordingarna på natten, fram tills jag upptäckte dem, miljontals inne i min madrass! Jag fick slänga både sängen och madrassen, som jag brände uppe på taket. Några av dem överlevde och levde kvar under affischerna på väggen och mellan väggen och dörren, fram tills jag stoppade alla hål och målade om. Min guide sa att en rödis som besökte mig kom med ett par av dem.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 11, 2013 15:45:25 GMT 1
Denna video är lite humoristisk, men när man går genom en sån händelse är det inte alls roligt. Jag har haft många slag med stora, svarta kackerlackor i mitt liv och jag kan absolut relatera med denna tjej! Jag har även haft små kackerlackor i två år i mitt kök. Dem var jag inte så rädd för som för stora, men det fanns hundratals, och de kom ut när jag skulle laga mat. De kom när jag började utföra exorcismer. Lyckligtvis blev jag av med dem. Men värre var det för två rödisar jag känner: Den ena fick i munnen en kackerlackas ben som låg inne i hans kaffe, och den andra fick en kackerlacka på insidan till hans jeans, krypande upp! Förresten, kaféet där han köpte sin kaffe är stängt nu, i fall ni är rädda för att dricka kaffe i Athen...
|
|
|
Post by allmighty on Dec 11, 2013 18:11:22 GMT 1
Ingen lukker øynene her utenom åpenbarlig deg. Hvis jeg visste hvem som hadde ledet maurene til å angripe ormen og hvorfor hadde jeg nok sagt det! Videoen er ikke en tilfeldig video på dyr som spiser opp andre dyr levende for å overleve, men en hvor følelsen er den at de blir ledet av utenomstående krefter -kanksje en heks som vil øve seg. Ormen kan ha kommet senere, den kan f.eks. ha blitt ledet av disse kreftene dit. Aha, så dine betraktninger av disse skapningenes adferd baserer seg på dine følelser.. da forstår jeg bedre hva du forsøker å si. Og nei, jeg lukker ikke øynene, jeg påpeker at det er helt naturlig at maur dreper og spiser orm. På lik linje som alle de andre videoene viser naturlig adferd hos insekter. At du klarer å se noe ondt i dette får stå for din regning. Ellers er det ikke uvanlig at insekter kan overføre sykdomssmitte som bla. kan påvirke nervesystemet/ psyken til mennesker, kanskje det kan forklare hallusinasjonene om utenomjordinger?
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 12, 2013 0:43:20 GMT 1
Det var ingen hallusinasjoner, utenomjordingene virkelig angrep meg, men det fantes også insekter. Og nei, det er slett ikke naturlig for insekter å angripe en orm og drepe den.
|
|
|
Post by allmighty on Dec 12, 2013 11:13:24 GMT 1
Nå snakker du deg bare bort. Først skriver du " Jag var plågad i ett och ett halvt år av dessa insekter. I 6 månader trodde jag att jag var angripen av utomjordingarna på natten, fram tills jag upptäckte.. ". Du konkluderer her at det ikke var aliens som angrep deg men insekter. Og så kommer du etterpå og sier at det var aliens i tillegg til insektene? Er det noe mer du har glemt å fortelle? Hvis du har bestemt deg for å tro at insekter ikke er kjøttetere og spiser blant annet orm er det vel lite man kan si for å forklare at det faktisk er slik. Til tross for at det skjer over hele verden hele tiden. Men det er vel ikke sånt du er heldig å få oppleve inni boksen din.
Jeg forstår stadig bedre mangelen på aktivitet her inne og må få uttrykke min medfølelse for de 3- 4 menneskene som mener du har noe som helst å bidra med i livene dems..
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 12, 2013 17:01:41 GMT 1
Jeg var også angrepet av utenomjordingene, men på andre måter. Men det behøvde jeg ikke å skrive om her. De hadde også fått meg noen ganger til å føle at jeg ble bitt av insekter, når det ikke var insektenes feil. Hvis det er mangel på aktivitet her kan du dra et annet sted hvor du finner mer aktivitet. De som her her er det fordi de synes jeg har mye å bidra med. Om maurer spiser ormer eller ikke vet jeg ikke.
|
|
|
Post by allmighty on Dec 12, 2013 18:21:52 GMT 1
Jeg tror ikke du har vondt av at noen stiller spørsmål ved påstandene dine. Ikke andre heller for den del. Aktivitet er det nok av rundtomkring og jeg ser ikke noe problem i å henge her også,- om ikke annet for å få deg til å tenke litt over hva du sier før du sier noe. Får du for eksempel bestemt deg for hvorvidt maur spiser orm eller ikke?
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 13, 2013 0:59:01 GMT 1
Nei, jeg skal fortsette å uttrykke meg akkurat som jeg har gjort inntil nå, jeg. Hvis du vil bortkaste tida di får du vel det. Hvorfor burde jeg bestemme om maurer spiser ormer? Poenget var at maurene angrep ormen, punkt slutt. Og det var ingen spørmål du stilte, du fornærmet meg.
|
|