Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2013 15:51:39 GMT 1
Hej Hej!
Jag vet att det redan finns ett inlägg om röda själar, men dena är mera om röda walkins, eller kanske cloner? Det är väldigt intressant.. Men du får bästema själv vad du tror om deta!
Hällsningar
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 6, 2013 22:00:47 GMT 1
Det stämmer, jag har haft många fall som riskerade få sin hela själ stulen av utomjordingarna, och min älskade hörde till dem. De tar själsbit för själsbit fram tills hela själen blir förd till deras planet som slav. Två klasskamrater till mig hade det ödet. Utomjordingarna fortsatte deras liv i deras kropp. Och ingen märkte nåt, enligt vad min guide har berättat. Jag räddade en tredje klasskamrat när utomjordingarna var nära på att ta hela hennes själ. Men eftersom hon har ett avtal från detta liv har hon fått en ny alien som gör det samma. Jag gjorde nämligen arbetet utan att hon fick veta. Nu får jag vänta tills hon dör för att hämta tillbaka hennes själ, om jag alltså får tillåtelse av guiderna. Min älskade hade tappat 99% av sin själ och utomjordingarna hade satt in i honom två slavkragar runt halsen med koder i. När min medarbetare bröt en kod ändrade sig de andra koderna och det var svårare att bryta dem. Sen tappade jag räkningen på vad som skedde, för guiderna gjorde resten av jobbet själva och ville inte berätta. Jag vet bara att aliensarna satte i en krage till nån annanstans i hans kropp. Men han mår redan bättre. Många fall jag haft var så påverkade av implantaten att de avbröt behandlingen, antingen före själshämtningen eller därefter. Jag har t.o.m. haft en nyligen, från Belgien, som inte orkade vänta och sökte sig till en schaman (som visade sig vara mörk) och som sa till honom att han skulle få en ny själ! Otroligt att folk går med på sånt... De flesta människor tycker allt detta är science fiktion. Om det bara vore så...
Men representerar denna ljusarbetare Andromeda Rådet? Då är väl det ljust...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2013 22:14:38 GMT 1
Jag har en hel del mörkisar i min släkt. Och tyvär värkar släktens tillstånd bara bli sämre. Just nu har jag en släkting som är döende, han har canser och kommer att dö av det som det ser ut nu. Mycket synd... Min mamma värkar också ha hänt något med, och min låtsas mamma var redan mörk är hon gifte sig med min pappa men hon blir ju bara värre desto mer åren går. Så jag har ingen vidare hopp för min egen familj. Så vill jag ha en ljusfamilj så får jag hitta ljusa personer runt mig och skaffa mig en egen familj. Men det finns fortfarande hopp för de som söker det.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 6, 2013 22:27:40 GMT 1
Jag kan inte säga att min familj var mycket bättre. Hela släkten på min fars sida var frimurare och han hade ett avtal med en demon. Min mor hade ett avtal med en utomjording. Min mormor hade också entiteter. De är förlängst avlidna, men jag har inte fått tillåtelse att leda dem till ljuset än. Men jag saknar ingen familj, det räcker med kompisar!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2013 16:05:58 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2013 16:59:38 GMT 1
Deta kanske inte i första anblick värkar vara en röd walk in, men om du kollar en bitt in i videon så inser du att deta värkligen är falet. Jag tycker även att man ser och förstår den andra sidans perspectiv på armagedon. Och jag tycker att det är bra att få information om sanningen från olika håll och inte bara det hållet där man är själv. För man måste kunna se och förstå andras perspektiv, om inte så slås du mot en person som du vägrar att förstå. Vilket betyder att det blir ett krig där ingen vill förstå den andra och det blir bara en massa slakt. Men om du kan förstå då kan du änven lära dig att övertala på ett viktigt sätt.
Och jag älskade det han som om the greys, att de låtsas att vara duma och inte förstå. För de hatar sina bossar. Så jag hoppas att dena grupp aliens facktiskt bestemer sig för att slå tillbacka. Jag hejar på dem! Men jag hejar inte på ondskan de gör, men alla varelser har rätt till frihet vilket just dena grupp och många andra aliengrupper inte har. Och jag hoppas värkligen att det blir ändring på det, för det är underbara varelser de med. Och ingen förtjänar att någon är ond och förtrycker någon annan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2013 22:46:37 GMT 1
Jeg så på "Alien Abductee Simon Parkes Part 2.flv ".
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 8, 2013 1:28:55 GMT 1
Jag har sett en halvtimme hittills, och jag tycker inte att han är en röd walk-in, utan bara en som gjort ett avtal med utomjordingarna. Han säger det t.o.m. Han ville bli en av dem och han fick det. Så ingen annan själ tog den gamlas plats, det är samma själ som samarbetar med mörkisar.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 10:28:28 GMT 1
-Han tegner utenomjordiske vesener,fargelegger dem og lager prate/dialog-bobbler over huet på dem.. -Han bruker også ord som "Mummy / Daddy" i stedet for "mother/ father". -Han ser vanligvis ned mot bakken når han må tenke eller blir stilt spørsmål han ikke kan besvare konkret, noe som ofte indikerer at personen lyver/finner opp/improviserer. -Han viser tegn til svak irritasjon når kameramannen stiller spontante spørsmål. -Han kommer med påstander som kan utvilsomt uten noe form for tvil minne om fantasien til en 7-8 år gammel gutt som har oppdaget science-fiction. Jeg er ingen psykolog , men det virker ikke som han er ferdig barndommen sin. Og av den grunn kan jeg dessverre ikke gi ham noe form for tillit da han har hatt minst 20-30 år på seg på rydde opp i sine opplevelser, slik at han kunne presentert sine opplevelser på en mer moden og saklig måte fremfor å tegne og fargelegge utenomjordiske vesener fra andre stjernesystemer. Jeg beklager Simon, men hvis du vil at jeg skal oppfatte deg som et voksent menneske(mentalt også) så må du nesten prate og forholde deg til meg som et voksent menneske og.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 14:51:45 GMT 1
Hej Hej Loki! Tack så mycket för din insyn och förståelse om att deta är fejk, du har helt rätt i deta. Bilderna är för bra för att ett barn skulle ha kunnat rita dom, samt att dessa Manatis inte kallar sig deta enligt andra källor jag har utan de kallar sig för hybrid delfiner men deras possitioner är helt rätt. De är högre uppsata och de lägsta är doktorer. Sedan vet jag inte mer om dessa, då jag inte har intresserat mig för just dena sort då jag tycker att de är lite läskiga. De är dock en ras som lever under reptilerna, och the greys är ju under alla andra raser. Men det är heftigt för det finns olika typer av reptiler. Jag träffade en man en gång som var en orm, han kunde styra andras känslor och tankar, handlingar med hjälp av ett gift som han kallade det. Deta satt i hans nacke, vad frö orm han var sa han inte. Men han sa att han hade haft 2 tidigare inkarnationer som reptil. Jag har även möt en del andra sorter, men inga insekter alls.. Här om dagen så var det en stor sköldpadds reptil (grön) och hällsade på mig i min lägenhet, han bara sa hej och så gick han.. Märkligt!
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 8, 2013 15:21:28 GMT 1
Vi har vel alle traumer fra barndommen som aldri heales helt eller som gjør det veldig sent i livet. Vanligvis overføres de til neste liv. Jeg synes egentlig at hans barnslige uttrykk og særtegn gjør ham mer sympatisk! Men irritasjon ved spontane spørsmål og å kikke ned for å huske eller tenke på hva man skal si er også et tegn på at noen dikterer svarene til en. Når man samarbeider med en mørk entitet påvirker denne alt man sier.
Forresten, Akumas, jeg har nå en liste på 30 forskjellige utenomjordinger som var med på klientene mine, men ingen av dem var et insekt. Så de kommer kanskje ikke så ofte til jorda.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 15:33:02 GMT 1
Som jag har förståt det så vissar sig inte dessa Manatis ofta för människor, de är ganska högt stående och har andra jobb. Så därför tror jag inte att de vissar sig på det sättet. Därimot så har jag förståt det som att det är vanligt att de som är på jorden har väktare. Min vänninas sköldpadds reptil (som jag har slagits mot) har en bäskyddare som är en stor krokodil. Så jag tycker att det värkar som att olika reptilar har olika uppgifter, samt likadant med olika aliens då de har olika kapasiteter. Därför ser man vissa mera en andra. Inte för att det finns färre av dom på/runt gjorden utan för att de helt änkelt har andra uppgifter.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 16:21:50 GMT 1
Hej Hej Loki! Tack så mycket för din insyn och förståelse om att deta är fejk, du har helt rätt i deta. Bilderna är för bra för att ett barn skulle ha kunnat rita dom, samt att dessa Manatis inte kallar sig deta enligt andra källor jag har utan de kallar sig för hybrid delfiner men deras possitioner är helt rätt. De är högre uppsata och de lägsta är doktorer. Sedan vet jag inte mer om dessa, då jag inte har intresserat mig för just dena sort då jag tycker att de är lite läskiga. De är dock en ras som lever under reptilerna, och the greys är ju under alla andra raser. Men det är heftigt för det finns olika typer av reptiler. Jag träffade en man en gång som var en orm, han kunde styra andras känslor och tankar, handlingar med hjälp av ett gift som han kallade det. Deta satt i hans nacke, vad frö orm han var sa han inte. Men han sa att han hade haft 2 tidigare inkarnationer som reptil. Jag har även möt en del andra sorter, men inga insekter alls.. Här om dagen så var det en stor sköldpadds reptil (grön) och hällsade på mig i min lägenhet, han bara sa hej och så gick han.. Märkligt! Bare hyggelig! Jeg var kanskje litt morgengretten(grumpy) da jeg skrev det innlegget, men jeg tror det finnes mange type aliens i universet, jeg tror bare at Simon har blåst opp sine opplevelser med dem. Det må være det sykeste jeg har lest på lenge. Jeg tror jeg hadde tatt kung-fu kick på han! Ja ja, bra han var harmløs da. :-).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 16:26:47 GMT 1
Vi har vel alle traumer fra barndommen som aldri heales helt eller som gjør det veldig sent i livet. Vanligvis overføres de til neste liv. Jeg synes egentlig at hans barnslige uttrykk og særtegn gjør ham mer sympatisk! Ja,du vil vel helst klemme han mot brystet og klappe han på ryggen? *ler* Men ja, du har helt rett. Vi har vel alle traumer og vonde minner fra barndommen, ikke bare Simon.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 10, 2013 1:50:44 GMT 1
Nå har jeg sett resten av videoen og jeg tror at Akumas har rett, mannen må være født fra mørket, siden han sier at han har gjort det samme i tusentals år. Men i hvert liv har han en sjanse til å redde sjelen sin ved ikke å gjøre noen avtale med løveutenomjordingen. Men han gjør det alltid, han makter ikke å motstå. Ellers beskriver han utenomjordingenes aktiviteter ganske pent, sikkert fordi han ikke vet hele sannheten, men også fordi han er under deres innflytelse.
|
|