Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 20, 2013 1:17:46 GMT 1
Er det noen som er kjent med denne karen her? Fra den svenske wikipedia: Her er et spennende gammelt intervju med Samael hvor han svarer på mange forskjellige spørsmål fra to programledere. De prater ikke englesk, men det er heldigvis tekstet på engelsk. Del 1: Del 2: Del 3: Del 4: Del 5: Del 6: Del 7: Del 8: Del 9: Del 10: Del 11:
Noen som har en formening om Samael? Selv har jeg fått et godt inntrykk selv om jeg bare har lest noen av bøkene hans. :-).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 20, 2013 18:39:01 GMT 1
Jag tror att man inte ska följa dena mans läror om man inte är ute efter att bli mörk. Han har mycket kunskap och har varit med ett tag. Men bara det att du skrivit rosenkruser så ska man ju vara förisktig då deta är en mörk orden. Och sådant vill man inte ha med att göra, men man väljer själv. Jag var lagd åt det hållet i många år, men inte längre!
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 20, 2013 23:26:51 GMT 1
Jeg skal se på videoene, eller noen av dem etterhvert, men jeg er enig med Akumas, bare navnet sammen med det at han har vært med rosenkreutzerne tyder på at han er med mørket. Og ansiktsuttrykket hans da...
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 20, 2013 23:40:29 GMT 1
Uff da, selv om det er på spansk orker jeg ikke å høre på ham. Hans stemme er grusom!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 21, 2013 0:45:14 GMT 1
Uff da, hehe. Synes han er ganske karismatisk jeg. :-).
|
|