|
Post by Alkemi on Jan 5, 2014 20:33:28 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 5, 2014 22:23:32 GMT 1
Gud... Nästa steg är väl att kalla Jesus för en vampyr...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 16:58:40 GMT 1
Hmm ja fast, det skulle inte förvåna mig om det värkligen var så att de första kristna var vampyrer. För i bibeln så står det ju att man driker guds blod. Och det skulle ju inte vara förvånande om man i början ofrade en beby pojke och drak hans blod och åt en bitt av hans kött. Men det är ju ingenting man vill tänka på, Jesus var ju god men de som dödade honom var det ju inte. Och jag vet inte häller om den kristna kyrkan är god.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 6, 2014 19:19:52 GMT 1
Enligt min erfarenhet beror varje kyrkans ljushet på prästen och resten av de ansvariga. Jag går i en kyrka där den ledande prästen är en rödis. Så alla arrangemang han är ansvarig för och där han är på plats blir neutraliserade. Han fixade det en gång även så att en annan prästs (en ljus en) gudstjänst blev lite saboterad utan att ens vara närvarande.
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 6, 2014 19:21:24 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 6, 2014 19:52:05 GMT 1
Jag hatar det när man kallar kärlek för barn för våldtäkt eller mord. Kärlek, dvs förmågan att bli kär, vare sig i människor eller andra varelser (även språk och länder) är kontakt med Gud. Hur människorna uttrycker den beror på varje samhälle och dess regler. Sexuellt begär blir intensifierad av obalanserade chakran och mörka entiteter och då kan det leda till övergrepp. De människorna behöver andlig upplysning och demonutdrivning, men vad gör man i detta samhälle? Fängslar dem, kastrerar dem,isolerar dem. Eliten ville helt enkelt skapa en minoritet ur luften som syndabock. På det viset riktar man allt hat till den och söker inte vidare för de verkliga skurkarna i samhället.
Vad gäller köttätande har min guide sagt att såvitt man bara äter lagom så att man har kraft är det inget ont karma. Men väljer man att fasta (inte äta sånt som fick dö eller inte bli född, dvs även ägg), så räknas det som en uppoffring för att hjälpa nån.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 22:33:32 GMT 1
Jag känner en man som älskar barn otroligt mycket, jag reagerade på det när jag såg honom. Att när han höll i min systerdotter så gossade hon med honom. Hon älskar honom otroligt mycket, och man såg kärleken som strålade till henne. Inget sexuellt alls.. Men jag skulle nog kunna kalla honom för pedpfil men vill inte det då det är ett så fullt ord. Han är en mycket bra pappa och älskar även sina egna barn otroligt mycket Mer en sin egen fru
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 6, 2014 23:46:29 GMT 1
Det är journalisterna som gjort ordet fult. De startade så småningom på 80-talet och körde för fullt på 90-talet. Och jag vill rena ordet igen genom att använda det positivt. Tyvärr uppstår det många missförstånd... Den mannen är nog en äkta pedofil, liksom säkert Michael Jackson.
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 27, 2014 21:32:04 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Feb 19, 2014 21:40:07 GMT 1
Varulv fångad på kamera.
Criatura filmada em São Gonçalo dos Campos 05.02.2014
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 19, 2014 22:14:22 GMT 1
Den liknar mer en apa. Och vad gäller påven så kan man ju göra kloner av blod. Så om påven är antikrist får han sin tvillingbror, så som det står i skrifterna.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2014 0:04:28 GMT 1
Det ser ut som en chimpans på videon, men jag kan ju ha fel.
Det är ju fruktansvärt att de har tagit påvens blod, och vart står det om en bubbelgångare i bibeln? Nu måste jag ha missat någonting! Jag som brukar ha super koll på sådant..
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 20, 2014 13:23:13 GMT 1
Det är i gamla testamentet, som är alltså starkt påverkat av mörkret, men som ändå innehåller mycket som stämmer. Man ska bara veta hur man ska tolka det. På engelska förstår man detta med klonen inte, bara på grekiska. Det blir ju annorlunda i översättningen. Det nämns inget om en tvillingbror utan om en klon. Jag har kunnat hitta detta på engelska: Jeremiah 23:5 5 “Behold, the days are coming,” declares YHVH, “When I will raise up for David a righteous Branch; And He will reign as king and act wisely And do justice and righteousness in the land. Jeremiah 33:15 15 ‘In those days and at that time I will cause a righteous Branch of David to spring forth; and He shall execute justice and righteousness on the earth. Zechariah 3:8–10 8 ‘Now listen, Joshua the high priest, you and your friends who are sitting in front of you—indeed they are men who are a symbol, for behold, I am going to bring in My servant the Branch. 9 ‘For behold, the stone that I have set before Joshua; on one stone are seven eyes. Behold, I will engrave an inscription on it,’ declares YHVH of hosts, ‘and I will remove the iniquity of that land in one day. 10 ‘In that day,’ declares YHVH of hosts, ‘every one of you will invite his neighbor to sit under his vine and under his fig tree.’ ” Zechariah 6:12 12 “Then say to him, ‘Thus says YHVH of hosts, “Behold, a man whose name is Branch, for He will branch out from where He is; and He will build the temple of YHVH. På denna sida www.setapartpeople.com/yshua-in-prophecy-part-5-the-branch står även det hebreiska ordet till gren: … The double zade is hinted at in the verse, Behold, a man whose name is the shoot (zemah), and who shall shoot up (yizmah), etc. (Zech. VI, 12). This refers to the Messiah … Jag kan inte hebreiska, men på grekiska heter gren klonos, som alltså också betyder klon. Kanske borde man sätta detta under Profetior. Det sägs att gamla testamentet var ursprungligen skrivet på hebreiska, men jag måste undra. När man läser det och allt som står om Salomons tempel o.d. är det uppenbart att Jahve är i detta fall (och många andra) Samael, inte Gud. Men jag tror att sanning och falskhet har blandats så starkt att det är svårt att reda ut allt. Enligt Liakopoulos har judarna samlat olika skrifter som var tillgängliga om mänskligheten, historien, Gud och mörkret ihop i en bok och ansett den som sin egen historia och religion. I den är nefilimen nämnda, medan all information om dem har tagits bort ur Nya Testamentet. Så Samael ska få rätt att göra en klon av sin messias, antikrist. Jag har förstått att det finns många andra källor till att det blir två antikrist, för Liakopoulos har talat länge om hur det går till i armageddon med antikrist, som ska höra till det Vita Brödraskapet, och hans klon, som ska höra till det svarta. Ofta är det hemliga källor i besittning av munkarna på Athos Berget. Han nämnde till och med att det blev en stor tävling och mycket bråk inom det Svarta Brödraskapet om vilken gruppering som skulle vinna och få rätt att använda sina gener till klonen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2014 19:09:59 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Mar 9, 2014 22:37:35 GMT 1
Usch. Injektion av blod.
|