Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 20:50:12 GMT 1
Hej Hej!
Jag läste i någon av trådarna här om personer som födds med tänder och har en evig blodslust. Jag hitar inte dena tråd så jag startar en egen, en sak ska ni förstå jag tycker inte alls om vampyrer. De är mörka, kalla och hemska och folk som vill ofra sig till dessa eller bli en av dom har jag ingen alls förståelse för då det aldrig kan leda till någonting bra. Och dessa kommer numera ut till ytan och vissar sitt sanna jag och det skrämer änumera då det för var så att de gömde sig. Och numera värkar inte deta vara falet. Utan nu går man till och med ut i tv och säger att man är vampyr!
Hällsningar akumas
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 20:52:52 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 20:59:36 GMT 1
Och lite varulvs koltur i skolorna?
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 13, 2013 21:25:10 GMT 1
Gud, vad äckligt, det där med bloddrickandet och råttköttätandet! Och vilken okunskap! Man talar hela tiden om modet och uppförsel, smak och kropp, men detta går mycket djupare än det. Ingen talar om själen. Och faran ligger just där. Dricker man människoblod eller identifierar man sig som en varulv, gör man ett kontrakt med en verklig vampyr, en diskarnerad bahomeh, eller en verklig ulvmänniska, en malcheh. Och efter döden blir man dennas tjänare i stället för att gå till ljuset. Men var och en är fri att tro och göra vad hen vill -och betala konsekvenserna av sina val.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 21:40:45 GMT 1
Det är jätte hemskt att folk facktiskt gör packter på deta sätt även om det inte är medvetna. Man ser döden i deras ögon, som om de igentligen inte är där..
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 13, 2013 22:02:48 GMT 1
Så ironiskt egentligen, de ägs av sin mörkis, medan de tror att de är häftiga och originella. De får se sanningen i deras nästa inkarnation, troligen i den inre jorden...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 22:26:30 GMT 1
Men en sak som jag inte fatar är hur manen i den andra videon väljer att vara hennes blods offer, och han värkar även njuta när hon skär i honom. Men ja som du säger, samtidigt är det facktiskt lite kul!
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 13, 2013 22:38:02 GMT 1
Det är klart att även han är besatt. Om inte av en neffis så av en annan mörkis. Men kul skulle jag inte kalla det, jag tycker att det är högst oestetiskt att måla sina läppar, naglar och ögon svarta!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 22:47:46 GMT 1
Haha ja du och jag är värkligen så olika, jag älskar personer med tatueringar, percingar, mycket svart målade läpar. Jag kände en person en gång som var vampyr eller ville vara det. Han var en mycket trevlig kille, han hade ficksat hugtänder, målat huden vit och hade svart långt hår och läskiga linser. Men han var en mycket trevlig kille som flörtade kolosalt mycket med en japansk tjej! Jag kände även en kille som kalade sig varg, en stor vikinga typad kille. Ganska hård men snäll.. Jag har kännt och träffat många sådana människor i mina unga dagar..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 22:52:08 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 23:01:00 GMT 1
Det intressanta med bilden ovan är att jag har ingen av de färger som syns ovan, jag har militärgröna ögon med gula/bärnstens fläkar lite överalt och runt ögat har jag en tjock mörkblå ring.. Vad betyder det då lixom, haha jag har ingen plats på dena listan i alla fall
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 24, 2013 0:53:09 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 5, 2014 13:58:44 GMT 1
Anledningen till varför Rabinerna suger blod ur de omskurna barnen.
Why Do Rabbis Suck Bloody Baby Weiners?
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 5, 2014 15:39:23 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 5, 2014 19:55:57 GMT 1
|
|