Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2013 21:59:03 GMT 1
Hej Hej! Jag råkade komma över dessa filmer av en olyckshändelse, jag sökte inte ens efter dom.. Utan jag kollade på någonting helt annat, men fann dom gjorde jag ändå Kanske det är så man ska göra, man ska inte leta så finner man hällsningar akumas
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2013 23:24:05 GMT 1
Kult. Takk for at du deler.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 13, 2013 13:38:21 GMT 1
Tack, akumas7. Nu har jag bara sett den första videon, men hur vet du att den krigare som blir beskrivit är Guds Krigare, den bestämda personen alltså, och inte en vilken som helst annan krigare som har en gudomlig mission?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 13:52:24 GMT 1
Nej det kan jag inte veta, men jag tyckte storyn kunde stäma en del. Men just nu är jag inte så intresserad av just hoom längre då jag redan mött honom x antal gånger. Det jag igentligen gjorde här är att informera andra om hans existens. Det jag är ute efter nu är super människor som kommer att slås med oss i armagedon, jag har nu hitat en del men enbart några och inte tillrekligt många för att bilda en arme, och jag vet inte häller om de är av ljuset. Men dessa supermänniskor finns i alla fall
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 13, 2013 14:50:12 GMT 1
Okej, jag förstår. Liakopoulos har sagt att Guds Krigare blir arg när man påstår saker om honom som inte stämmer. Men eftersom du har mött honom tycker han kanske inte att detta är illa -din intention är ju det viktigaste! Att det finns många människor som sitter på hög nivå och har som själsmission att föra andligt krig är det ett faktum. Jag har haft ganska många som kommit till mig men som tyvärr inte renat sig. Och utan ett andligt renande kan man inte föra själv krig mot ondskan i armageddon.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 19:59:25 GMT 1
Jag har nu kollat igenom filmen igen och inser nu att jag skrivit fel, jag kollade tydligen inte igenom hela filmen föra gången (min dator har krånglat en del men nu funkar den som den ska igen) och så inser jag att deta värkligen inte är gudskrigare och det skulle inte varit konstigt om han blivit arg pga deta då jag värkligen haft så fel. Men en av guds/himmelens/ljusets krigare är det ju. Hon påminer om mig själv, men inte tror jag att något himmelskt svärd väntar på min ankomst någonstans i världen (eller facktiskt 2st, en för vardera hand) men jag har varit kallad ett hopplöst fall redan som liten och jag föddes med rött hår och väldigt blek hud. Så lite känner jag egen migsjälv i henne Men jag ber om ursäkt för att jag kallade dena person för gudskrigare, jag tar tillbacka det och tror nu mera att deta är en person med en annan mission!
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 13, 2013 21:04:13 GMT 1
Jag såg ju att det var en tjej, men jag tänkte att du kanske menade att den första krigaren, den som hade lämnat svärdet kanske var Guds Krigare. Men eftersom han besöker dig regelbundet kan du be honom personligen om ursäkt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 21:14:05 GMT 1
Ja det ska jag göra!
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 15, 2013 18:07:43 GMT 1
I samband med andra videon, nämns Guds Krigare bara i slutet, som Alexander den Store. Annars är kriget mellan "grekerna" och trojanerna egentligen ett inbördeskrig, eftersom båda ställen hade grekisk civilisation. Det var mörkrets sätt att göra slut på Greklands stortid. Grekerna hade kort innan, 3000 f.kr, kämpat mot nefilimen tillsammans med El-gudarna och besegrat dem, så mörkret hämndes genom Agamemnon och alla dem som tog del i det trojanska kriget. Han offrade sin dotter till mörkrets krafter och de hjälpte honom att vinna kriget, men lät honom dö strax efteråt. El-gudarna visade människorna 3000 f.kr. hur de kunde använda kopparn för att beskydda sig mot neffisarna, och så började koppartiden. Det ville neffisarna inte, och även den tog slut då.
Annars säger man femtielva gånger i denna film att grekerna tog sitt alfabet från fenicierna, men det stämmer inte, det var tvärtom. En grupp fenicier åkte till Greklands fastland och adopterade det grekiska alfabetet. Eliten såg till att historien mindes denna version av alfabetet som det första, som ett sätt till att ta hämnd på grekerna...
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 16, 2013 2:07:07 GMT 1
I den tredje videon finns det ingen Guds Krigare, utan en utomjordisk mekanisk drake! Jag ska flytta den till UFO-avdelningen.
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 18, 2013 16:31:56 GMT 1
Om video nummer 3: Här får man instruktioner om hur man ska förbereda en äkta Ulfberht, ett vikingasvärd av stål av första kvalitet. Jag har läst en bok om hur man tillverkar svärd, så detta var en god repetition för mig. Fast jag skulle inte orka hamra i elva timmar... I boken står det hur man kan lägga ett kopparlager på svärdet eller göra det av mässing eller brons, så att det innehåller koppar men samtidigt är stark. I videon sägs det att vikingarna i bland använde människoben som kol. Jag undrar om de på det sättet satte mystiska eller mörka krafter i gång. Det sägs också att de kunde svalka svärdet (om den rätta svärdterminologin är så på svenska)i drakesblod! Fanns drakar fortfarande då, kan man undra. Det är möjligt, om man tänker att malchehen fanns önda till romartiden. Romarna förde nämligen krig mot en malchehby i norra Italien och utrotade den. Men om drakar fanns under vikingatiden kunde deras blod säkert ge svärden övernaturlig (mörk) kraft. Så detta har inget med Guds Krigare att göra. Jag vill dock tro att det fanns både mörker och ljus i vikingatiden, så det fanns säkert svärd med gudomliga krafter.
En av mina klienter tillverkade svärd i sitt tidigare liv i England. Han hade en Guds gåva och det hade också hans svärd. Han var ryss, men någon kom från England och hämtade honom, så att han skulle tillverka svärd åt den engelska armén. Denna person var mörk, en magiker. De blev ett par och hans svärd blev mörka. De hjälpte engelsmännen att vinna många slag. Men personen i fråga hade med sig i detta liv fortfarande sin mörka älskare som inte tillät honom att ha relationer med varken kvinnor eller män och vållade honom en tvung depression. Han hittade glädje i att läsa och skriva om järn!
Jag har mött en inkarnerad nordisk gud i detta liv som uppladdade ett svärd med sin kraft. Han var alltså inom en människa. Under uppladdningen kom det demoner som försökte få svärdet att rikta sig mot hans mage och slå honom i hjäl. Så det var en kraftig kamp. Han vann och gav mig svärdet, som försvar mot utomjordingarna som attackerade mig. Tyvärr blev det inbrott i mitt hem efter ett år och svärdet blev stulet. Tjuvarna visste naturligtvis inte vad svärdet hade för krafter, men de kan heller inte använda det, för man ska ropa gudens namn för att det ska fungera.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2013 17:20:56 GMT 1
Vilken farsinerande historia du kommer med, nu pratar jag om svärdet! Det får mig att tänka på alla onstiga saker som jag har mott bra av att göra i mina dagar, men för mig så har alltid min lycka arit i djur och då specielt hästar. När jag ser en häst så kan jag känna hur själen sjunger och man blir så lycklig. Jag hade en vacker häst som han och jag gjorde under tillsamans. Tillsamans var vi som en och vi dansade fram tillsamans till naturens song. Det gav mig styrka. Så alla har nog någonting som just den personen gillar.
Jag är inte häller någon intresserad av att göra svärd, jag har aldelse för lite tålamod för att sitta i 11tmar eller mer. Men samtidigt skulle det vara heftigt att ha ett svärd eller två som man har gjort själv! Så kanske jag försöker det någon gång och då med ett koppar lager.
Jag kan även tala om för dig att jag vet att dit svärd kommer att komma åter till dig när tiden är kommen för det. Dit namn är skrivet som svärdets mästare i himmelen. Och en tjänare finner alltid sin mästare. Tro och det skall komma! Det är ju dit svärd. Har du givit svärdet ett namn?
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 18, 2013 18:06:29 GMT 1
Nej,jag gav det inget namn, det tänkte jag inte på. Attackerna stoppade då och upprepade sig efter över ett år, när svärdet var borta. Om du har rätt ska jag ge svärdet ett namn i fortsättningen.
Jag glömde att säga att svärdtillverkaren och hans älskare hade gjort en blodunion, så han blev smittad både genom blodet och spermat av ondskan. Synd för honom, men man ska hålla ögonen öppna och inte acceptera alla frestande erbjudanden man får.
Hästar betyder säkert något speciellt för dig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2013 21:55:52 GMT 1
Vad synd att han blev frestad så av mörkret, han är alltså inte ren längre då? Eller menade du innan han blev renad? Ja jag tror ju på att de gudomliga svärden har en egen själ, och därför behöver de ju ha ett namn. Och de kommer att säka sin mästare tills han finner dena även om det tar 1000 liv till. Men jag tror att om du ber svärdet att finna dig, samt ger den ett namn och frågar Gud eller ärkeänglarna att svärdet ska finna dig så tror jag också att det kommer att göra det. Men kanske måste du få en relation till dit svärd innan det finner dig För just nu är det ju för dig bara ett svärd, ett vapen. Inte dinvän, kanske den ända vännen du kommer att ha under krigstider, samt dena vän kommer att kämpa för dig tills den dagen den dör (går sönder). Å vad heftigt jag vill ocså ha ett sådant svärd!
|
|
|
Post by Hjörðís on Nov 19, 2013 0:33:33 GMT 1
Jag pratade om hans tidigare liv. I stället för att stanna i sitt hemland och fortsätta att tillverka sina svärd sökte han äran och rikedomar nån annanstans. Han fann aldrig sin verkliga mission.
Tack för tipsen, jag ska fråga min guide om svärdet och jag ska göra som du säger! Du får säkert ditt eget svärd en dag!
|
|