Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 11, 2013 18:17:29 GMT 1
Hej Hej! *Jag vet att deta kan anses som lite konstigt, att en person på ett sådant här forum plötsligt tar fram en massa information om satanister. Inte bara om dom utan hur dom lever ut sin tro. Dessa sidor är 100% satanistiska och nazitsiska. Om ni inte tycker om läskiga ocbehagliga texter, gå inte in och läs. Om ni har lätt för attfå mardrömar kanske ni ska avstå. Men jag sätter ut dessa länkar här för att satanister har mer information. De vet vad som sker och de talar öppet om det, och de skratar åt oss. Som inte går in och söker på de mäst självklara ställen, nämligen hoss fienden själv. Men kom ihåg att älska alla, även dessa människor! Här får ni några sidor ni kan kolla in om ni vill www.joyofsatan.org/www.satanservice.org/covens.htmlsardonahighpriestess.tripod.com/Satanism/id25.htmlHällsningar akumas
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 11, 2013 20:14:37 GMT 1
Och det är ingen slump att det står rött på svart. Och de har en grupp för tonåringar, vad kusligt. Så enligt vissa sajter som vi alla känner till är det tillåtet för tonåringar att bli satanister men inte okej att få veta om hur demoner och andra mörka varelser kan påverka oss. Ironiskt! I den andra länken läser man kända högre demoners namn som Lilith, Azazel, Set, Nethilium (ska detta ha med nefilimen att göra?), osv. I den tredje länken försöker de att rättfärdiga uppoffringar. Skillnaden mellan Guds uppoffringar och Samaels är dock det att Gud aldrig ber eller tvingar nån att uppoffra sig själv, och inte minst andra. Det är vi själva som väljer det för att rädda andra själar. Demonen som skulle förstöra en annan kommer till oss och den andra själen har en möjlighet för att rädda sig själv. På det viset stiger vi upp i själsutveckling och blir starkare, så starka att vi kan slåss själva mot demoner. Och då kan vi hjälpa många andra. Satanister tvingar däremot andra och deras gudar kräver och utpressar.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 11, 2013 20:34:04 GMT 1
Själv tillhörde jag gruppen Joy of Satan när jag var tonåring. Jag visste dock inte att de var nazister när jag var med där. Men jag förstog det i slutet av min tid som satanist! Då slutade jag i dena grupp. Jag tycker inte om nazister och vill inte ha med dom att göra! Men då sökte jag mig till en anna grupp istället, på den tiden fanns det en svensk grupp men den finns inte längre. De sista månaderna var jag i dena grupp, den var inte lika mycket ine på demon dyrkan utan pratade mer om energier och meditation istället för ritualer och offer. Men igentligen är det sama sak!
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 11, 2013 22:54:03 GMT 1
Om de var nazister samarbetade de med det svarta brödraskapet, som har många bahomeh -vampyrer. Så den svenska gruppen gör uppoffringar? Ja, det är samma sak, men herrarna är andra.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 12, 2013 0:13:48 GMT 1
Vad svårt det här var att svara på, uppofringar? Menar du typ om de gjorde saker för satan eller om de gav upp sin frihet för sin sak? De gav aldrig upp sin egen tid, deta är mycket egoistiska människor som alltid tar sig själv i första hand. De har djur (men för att det höger energierna i hemet och gör att det blir änklare att utföra energiarbete). Det finns en coven i USA som enbart håller på med satanistisk kattmagi! De gör dock allt för att vara märkvärdiga och om satan skulle ge en person ett uppdrag så skulle alla se dena person som utvald och nästan tillbe honom. Därför är ofta prästerna mer egosentriska en resten av gruppen, men ledaren är trevlig för att annars vill ju ingen vara med i hans församling. Och desto mer på deras sida dästo högre position. De fallna änglarna (ja man kalade dom för det) gav folk olika updrag som dessa personer gjorde utan att ifrågasätta. Jag vet inte närmare vad det var för saker då jag aldrig gick på dessa mötten utan ville bara ha suporten från medlemar och ledare. Det var många som gjorde som jag och arbetade med magin på vårat eget sätt på hema plan. Det fanns även en del grupper inom gruppen men det vet jag ingenting om tyvär. Jag var för oitresserad av deta, jag var ju som rästen av satanisterna. Mycket egoistisk, självsäntrerad och förstog inte varför jag skulle bry mig om andra över huvud taget. Men nu är jag inte alls sådan längre Men jag kan tyvär inte ge en bätre förklaring en dena!
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 12, 2013 0:36:37 GMT 1
När jag talade om att offra sig själv, sitt liv, eller något mindre för att rädda en annan själ så syftade jag på den ljusa sidan, inte den mörka. Den mörka gör aldrig sånt av egen vilja, utan blir tvungen. Men folk i den gruppen var ju kadetter, nybörjare. Så det gällde bara att experimentera. Min kommentar var till den tredje länken du gav och vad som står där.
|
|