|
Post by Hjörðís on Jun 3, 2013 23:14:17 GMT 1
av Koalani » 24 sep 2012, 23:51 På engelska heter en walk-in en ande från ljuset som tar en annan andes plats i dennas kropp, efter att denna önskat av olika skäl att gå hem. Jag har haft ett fall av en kvinna som såg under hypnos att hon i många tidigare liv var walk-in vid ett trettiotal tillfällen och utförde olika uppgifter. Så har jag också känt två individer som var walk-in. Den förste var en kompis till mig som inte orkade leva längre och som bad om att bli ersatt. Hans ersättning kom och han tappade över 40 kilon på mindre än två månader, när den ursprungliga själen hade försökt i många år. Denna fick ett slags terapi i ljuset och kom tillbaka efter två år. Han orkade tyvärr ännu en gång inte leva vidare och efter ett par år tog han livet av sig. Nu är det 4 år sen det hände och han sitter fortfarande inte i ljuset -och enligt min guide får man inte hjälpa honom än, för han står under prövning. Den andra individen jag känner och som är walk-in har en speciell mission på jorden. Den ursprungliga själen offrade sig och fick slåss mot utomjordingar för att rädda någon. Jag får tyvärr inte avslöja nåt vidare om dem. Wikipedia har detta att säga: en.wikipedia.org/wiki/Walk-inKoalani
av Farwuq » 28 sep 2012, 13:47 Fascinerande, återkom gärna till detta.
|
|