|
Post by Hjörðís on Sept 6, 2013 0:25:30 GMT 1
|
|
|
Post by Alkemi on Sept 6, 2013 12:25:03 GMT 1
Jag kan inte direkt uttala mig om Alex Jones, det är inte någon som jag bryr mig om. Dock skulle jag hellre lyssna till Alex än den där Piers Morgan, för det är en dålig människa.
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 6, 2013 13:37:20 GMT 1
Min belgiska klient tycker att Alex Jones med avsikt framträder som överagressiv och löjlig för att få hela konspiratoriksa rörelsen att se löjlig ut. Dessutom säger han att folks vibrationer sjunker efter att ha hört på Jones, vilket kan leda dem till att bli våldligt. Ja ja, kanske, men man ska ju försöka få det positiva ut av varje människa och jag beundrar Jones för hans talanger. Men det låter som att det stämmer att han kan samarbeta med zionisterna, eller kanske omedvetet, genom implantat. Kanske därför är han så agressiv...
Piers Morgan är avskyvärd! Han kan vara en inkarnerad mörk alien, för de uppmanar oss ju att slänga våra vapen.
|
|
|
Post by Alkemi on Sept 6, 2013 16:53:48 GMT 1
Det här är på tapeten nu: Sen Graham Warns of Nuke Strike After Missing Warheads Report www.infowars.com/sen-graham-warns-of-nuke-strike-after-missing-nuke-report/Mycket tveksam rapportering enligt min mening. Dom menar att man i princip har stulit kärnvapen och tänker spränga dom i USA för att skylla på Syrien. Sådant där är inte trovärdigt, och uppenbart vinklat. "Det viktigaste dom någonsin rapporterat", hmm...
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 6, 2013 19:54:48 GMT 1
Det får framtiden visa, men i artikeln jag la här ovanför står det att hans varningar brukar förverkligas.
|
|
|
Post by Alkemi on Feb 25, 2015 0:21:45 GMT 1
Han kan ju lätt bli utnyttjad som ett språkrör, för att föra fram information, vare sig han är medveten om det eller ej.
|
|
|
Post by Hjörðís on Feb 25, 2015 1:23:54 GMT 1
Obama hører til den Sorte Broderskap, mens sionistene til den Hvite, så det er forståelig at Alex Jones hater ham. Lyset formidler forresten aldri fremtidlige negative hendelser, fordi de utføres av mørket, og bare mørket vet om dem i forveien. Og lysets budbringere hater ikke.
|
|