Post by Hjörðís on Aug 31, 2013 22:40:51 GMT 1
2012-07-31 20:05stillness
en artist som sålde sin själ för framgång och rikedom som så många andra artister Illuminati styr över
Eminem skriver om detta i sina texter nu idag och verkar ha brutit sig loss en hel del ur Illuminatis grepp, frågan är nu om de kommer att döda honom som de gjorde med Michael Jackson etc
2012-07-31 20:35#1 skrivetav Koalani
Denna artist gjorde det medvetet, men de flesta gör det omedvetet när deras själ längtar efter framgång och uttrycker sig mentalt så att de "skulle göra eller ge vad som helst för att få det och det". Och detta gäller inte bara artister, utan helt vanliga människor som önskat sig nåt på den nivån. I mitt arbete får jag mycket ofta individer som gjort såna avtal i detta eller ett tidigare liv. Man ska både bryta avtalet och få en utdrivning för att entiteten ska lämna en och det inte ska komma flera.
2012-08-01 08:39#2 skrivetav stillness
att vilja ha saker is ig behöver ju inte vara något negativt snarare tvärtom det driver människan frammåt i livet, men jag antar det har med att man kör över folk, ljuger,lurar,skadar människor gör ALLT bara för att lyckas själv
man kan göra det ärligt eller oärligt liksom
?
2012-08-01 14:57#3 skrivetav Koalani
Själva kontraktet har med själen att göra, hur otrygg och rädd den känner sig, och det är vanligt för nya själar. Dessa avtal med mörkret är en naturlig fas i själens utveckling, och de blir av när man känner att man skulle göra vad som helst för att uppnå beröm, rikedomar, kärlek, osv. Man ger sig över till en yttre makt i förtvivlan liskom. Och ofta gör man dem i barndomen.
När man däremot behärskar sig själv och bara önskar att man vore det och det och inte känner att man skulle göra vad som helst blir det inget avtal.
Vad du beskriver har med beteendet att göra och något medvetet. Man kan uppföra sig så med avtal eller utan det.
2012-08-01 16:27#4 skrivetav Geru
Jag kan säga att jag skulle ge precis allt för att få veta allting. Precis allt. Utan problem. Någonting jag velat hela mitt liv.
Inte för att jag tror på en själ. Men det skulle i så fall betyda att jag sålt den, och därmed borde jag veta allt, och därför automatiskt veta hur jag bryter samma avtal i så fall?
2012-08-01 16:33#5 skrivetav [GunillaArt]
# 4 - Du blev en gång varnad just för denna sak, att du ville veta.
2012-08-01 16:45#6 skrivetav Geru
#5 När då, om jag får fråga?
2012-08-01 17:44#7 skrivetav [GunillaArt]
En gång på Häxor
men det var när du hade ditt gamla nick
2012-08-01 17:49#8 skrivetav Geru
#7 Ja, just det ja Det blev jag. Jag vet massor nu, bra mycket mer än jag gjorde då. Även hemska saker, saker som människor egentligen inte ska behöva tänka på. Men jag tycker det var värt det.
2012-08-01 19:42#9 skrivetav Joppo
Får man vara lite nyfiken att fråga vad ni pratar om? Tolkar jag det ni skrivit korrekt, om jag antar att Geru upplevt något övernaturligt? Isf vill jag gärna veta mer
2012-08-01 19:53#10 skrivetav Geru
#9 Nope, ingenting övernaturligt alls Det var mest ett svar till att önska sig saker, och betala nästan vad som helst för det.
Jag har varit på ifokus mycket längre än vad det här accountet säger, jag hade en förut där jag hette Ijin. Det kontot "gick sönder", vet inte riktigt varför/hur men kunde inte logga in en vacker dag. Så skapade ett annat då.
Det som refereras till är en gammal tråd inne på Häxor.ifokus när jag var mycket yngre.
2012-08-02 00:27#11 skrivetav Koalani
#4 Det är ju inte möjligt att veta allt, så om nån mörk entitet hörde dig när du önskade dig det är det inte säkert att det blev nåt avtal. Så kanske slapp du. Detta "vad som helst" betyder ju för entiteter ens själ, vilket betyder att man ska tjäna entiteten efter döden.
Om nån entitet hörde dig, fick du den på dig. Så länge man har ett avtal brukar man få vad man vill och brukar inte få motgång eller dylika saker. Men det beror på entiten. Man kan bli påverkad av den och bli mer materialistisk och t.o.m. känslolös, eller man kan få implantat, om det är en rymdis.
För att bryta ett avtal ska man bara säga att man bryter allt samarbete och alla avtal med mörkret, men jag rekommenderar inte att göra det själv, för om det finns ett sånt kontrakt kommer entiteten inte att gå sin väg, utan den kommer att vilja hämnas. Vi bryter dessa kontrakt på en sittning, medan entiteten är fångad och strax därefter bryter den sitt eget avtal med mörkret och går till ljuset. Och sen får man speciellt beskydd, för det kan komma andra entiteter.
2012-08-02 01:14#12 skrivetav Allamej
Geru, när ett konto inte går att logga in på så är det avstängt pga. troll.
Som Ijin så gillade jag dig med jämna mellanrum
Men nog om det och tillbaka till trådstarten.
Jag är en av dom som följt Marshall sen han gav ut sin första skiva, jag har följt honom genom hans problem med sin mamma, sin fru och det faktum att han tyckte att Kim inte tog hand om Hayley som hon skulle.
Plus att Kim knarkade osv. hon föll i alla träsk man kan tänka sig när man har pengar.
Men se videon så får ni en bättre bild om varför han vill sluta.
Sen undrar jag vad ni tror om LOA law of attraction? Allt du önskar manifesteras av universum och det är upp till dig att vara öppen nog att ta emot det.
2012-08-02 01:28#13 skrivetav Geru
#12 Nope, det var en bugg, det fick jag bekräftat Så skapade helt enkelt en ny profil istället. Det är en återkommande bugg att konton kan gå sönder, och tror jag beror på filkorruption på serversidan:p
2012-08-02 03:26#14 skrivetav Allamej
Ok Jag gissade bara att dom stängt av dig
2012-08-02 03:32#15 skrivetav Geru
#14 Dom stänger inte av konton, man kan bli utslängd från sajter, men tror aldrig jag sätt att dom stängt ner någons konto.