|
Post by Hjörðís on Aug 26, 2013 16:24:45 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 26, 2013 19:38:58 GMT 1
Att boken är äktabetyder naturligtvis inte att all information stämmer precis. De gråa beskrivs till exempel som goda, när jag vet från mitt arbete att de inte är det -kanske finns det goda, men de är långt i från alla. Sen nämns ingenting om nefilimen, utan aliensarna beskrivs som de enda som påverkat människorna genom historien. Samael och Lilith nämns som aliens, inte som den fallne ärkeängeln och Adams första fru. Sen undrar jag varför boken heter Azazels bok. Azazel ska ju vara en nefilim! en.wikipedia.org/wiki/AzazelSen undrar jag varför alla aliens (utom en enda ras) är fula! Eller är det vi människor som tycker de är fula bara därför att de är annorlunda än vi? Eller kanske är det endast jag... Hur som helst, är de fula därför att de är onda eller är också de goda fula? Till slut måste jag säga att alla bokens aliens är humanoider, och i mitt arbete har jag haft många fall med utomjordingar som inte är det. Jag tror att världens härskare, nefilimen, försökte vilseleda ryssarna och lägga skulden på utomjordingarna för allt ont, samtidigt som de presenterar också såna som ska vara goda, så att det hela låter trovärdigt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2013 20:25:20 GMT 1
Jag håller inte med om att alla de jag sätt på dena video är fulla. Troligen för att jag tycker att monster är lite små gulligt. Men jag håller med om att det låter konstigt med namnet samt med viss fakta. Men vad jag har förståt så finns det olika typer av greys. Det finns de som är robotlika utan själ och dessa kan vara både goda och onda beroende på vem dess härskare är! Sedan finns det olika raser inom grays, olika former och storlekar. Men alla dessa är onda! Det är bara robot varianten som inte behöver vara det...
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 26, 2013 21:32:37 GMT 1
Ja, så måste det vara.
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 11, 2014 20:53:43 GMT 1
Snowden Leaks: "Tall Whites" Aliens Control the USA! Says IRAN!
|
|
|
Post by Hjörðís on Sept 28, 2014 14:00:08 GMT 1
Real UFO With Aliens Caught On Camera
Enligt Kopparböckerna blev de gråa, eller Vashraneh som deras ursprungliga namn hette, skapade av Nefilimen, för de behövde slavar.
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 11, 2015 15:28:07 GMT 1
|
|
|
Post by Hjörðís on May 3, 2020 22:38:14 GMT 1
|
|