|
Post by Hjörðís on Aug 25, 2013 19:27:03 GMT 1
Sånt brukar ske när en kvinna föder ett eteriskt demoniskt alienbarn som sen besätter henne. Men i detta fall ska det vara frågan om svart magi, sägs det. Kvinnan hade tre krokodiller och nu är två kvar (kanske reptilaliens då).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2013 0:37:59 GMT 1
Ush vad äkligt, själv blev jag kontaktad av en reptilian orm man igår och vi har pratat en hel del idag. Jag känner när jag pratar med honom att man måste säga saker på ett visst sätt. Han är läskig och dominerande. Men samtidigt är han snäll. Han tror att hans ras är gud och att vi är en mindre betydande ras. Livet kretsar kring dom.. Jag tror även att han manipulerade min hjärna medans jag pratade med honom. Deta är en äkta person som satt och skrev till mig!
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 26, 2013 12:42:51 GMT 1
Oj, han måste vara en av de som haft avtal med drakonianerna länge och på det viset får de använda hans kropp, eller agerar direkt genom honom. Du ska hålla dig borta, för ett helt enkelt kontakt med såna människor kan betyda ett avtal, missade själsfragment och implantat. Du måste undvika prata med honom i fortsättningen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2013 13:30:07 GMT 1
Jag har blokerat honom på facebook nu, det var jobbigt att blokera honom av någon anledning. Nu har jag dock blockerat allt som har med anliens att göra på facebook..
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 26, 2013 13:36:23 GMT 1
Grattis! Det var jobbigt därför att de använder tankekontroll. Om du ser serien Vampire Diaries är det samma sak med dem, de kan få de flesta att göra precis som de vill. Jag känner till män som kan ligga med vilken som helst tjej de har lust till och få henne med rött barn (med ändrat DNA).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2013 15:18:37 GMT 1
Det ser fruktansvärt ut som hennes mage rör på sig, tänk om man fick uppleva det här. Det vore ju hemskt! Skönt att jag slap!
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 31, 2013 15:58:02 GMT 1
Jag, och dessutom kan hon inte stiga ur sängen, hon ligger som naglad! Jag har blivit kontaktad av en tjej på Puerto Rico som var så besatt att hennes alien fick henne levitera! Hon hade också fått en sån eterisk utomjording utan att veta det. Den besatte henne när hon gick till en kristen retreat där man ber hela dagen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2013 16:32:12 GMT 1
Ush säger jag bara, det är ju helt fruktansvärt! Hoppas att det inte hör till vanligheten! Gör det de så måste någonting göras åt deta..
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 31, 2013 16:36:11 GMT 1
Min guide sa att många såna barn har fötts i USA och att utomjordingarna ville göra mig den första i Grekland. Men nu får de hitta en annan alltså. Så det låter inte så vanligt, men jag tror att det blir vanligare med alla dessa allianser som görs numera, den låga frekvensen på jorden, osv.
|
|