|
Post by Hjörðís on Jul 31, 2013 13:54:52 GMT 1
Inläggav Koalani » 23 dec 2012, 01:46Artikelns skrivare är 98,8% säker på att dessa materialiseringar bevisar livet efter döden: kajama.com/?file=articledetail&id=4E9B9ABE-9034-4025-A122-6C983A139E66[Sajten har sedermera ändrats, så artikeln finns inte längre, men det är ändå en bra sajt] Jag däremot är 98,8% säker på att de bevisar att mörka utomjordingar sätter upp hela detta skådespel (materialiserar bilder på döda människor) för att hjälpa medierna de samarbetar med och sätta implantat i klienterna. Om alla dessa andar hade kunnat materialiserat sig betyder det att de hade allihopa blivit jordbundna efter döden, eller att de hade missat nåt själsfragment som blivit jordbundet. Oddsen för det är inte stora alltså. Dessutom behövs det energi för materialisering, och den blir dragen av mediet. Och denna energi kan knappast vara något annat är mediets själ som blir splittrad. En del av fragmenten används för materialiseringen och resten blir stulen av aliensarna. Andar från ljuset har ingen rätt att göra detta, och de skulle knappast strömma till så där på den fysiska nivån. Dessutom bara de som sitter i samma själsgrupp som sina anhöriga behåller minnen om dem och sitt liv tillsammans. Så allt tyder på att det är fejkt. I denna artikel beskrivs noga hur materialiseringen händer: kajama.com/?file=articledetail&id=AB169F6B-8981-4687-9324-EE129663E76F&PageNum=1[Idem]
|
|
|
Post by Hjörðís on Jul 31, 2013 13:55:32 GMT 1
Här är en undersökning om seanser:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2013 17:21:20 GMT 1
Jaha vad synd, men min döda broder har vissat sig för mig och hans familj. Betyder det då att han inte har gott vidare eller är det någon som lurar oss?
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 31, 2013 18:08:28 GMT 1
Det finns många äkta kontakter från ljuset. Gjorde han det själv eller gick du till en medis?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2013 18:46:14 GMT 1
Jag träffade honom hoss ett medium, men jag vet att hans mamma och hans bror har sätt honom i drömar och i värkligheten. Han är ett självmordsoffer själv och skäms över deta, sa han till mig och han årkade inte prata om det änu. Deta var nu kanske 1år sedan, han tog skitt liv 2009 tror jag det var. Så det är ett tag sedan det hände..
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 31, 2013 19:01:47 GMT 1
Hur tog mediumet kontakt med honom? Genom meditation? De flesta självmordsoffer går inte till ljuset, för de har låg vibration eller entiteter på sig. Om han var deppig eller hade andra psykiska problem är det mycket troligt att han inte sitter i ljuset.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2013 19:23:50 GMT 1
Mediet öppnade sitt tredje öga som jag förstog det för han kollade på mig hela tiden nästan, utom när han fick kontakt då kunde han kolla åt sidan eller upp i luften.
Han var nog depig och min familj tror att han var manodepressiv. Och mycket besviken på sin mamma.
|
|
|
Post by Hjörðís on Aug 31, 2013 19:28:05 GMT 1
Mediumet kan ha pratat med din bror, men han satt nog inte i ljuset. Du kan be för honom eller hjälpa honom bli av med sina entiteter.
|
|