Post by Hjörðís on Jun 3, 2013 0:48:59 GMT 1
VARNING!
Videon i detta inlägg innehåller bilder som kan vara stötande och olämpliga för minderåriga att se på!
//GunillaR
-------------------------------------
Och här överlämnar jag ordet till Koalani
Man blir nog anklagad för antisemitism, men det struntar jag i. Jag har hittat en faktafull video och lägger den in. De som inte tål se på bilder på kroppsliga tortyrer får avstå. Judarna som gör dessa otäcka dåd är i verkligheten Baals tjänare, satanister. Numera har man fått folk att tro att det är pedofilerna som kidnappar, våldtar och dödar barn, när det i de flesta fallen är satanister. Visst finns det våldtäkter och mord på barn, men de begås av demonbesatta människor och den sexuella läggningen har lite med det att göra.
2012-06-08 17:48#1 skrivetav Maikailoa
Här är något liknande, från judisk tv, där man retas med jesus och det ritualmordet.
2012-06-08 20:07#3 skrivetav [GunillaR]
Kan det möjligen vara så att en gren av nefilim finns representerad här? Om man tittar på judarnas historia så ska de bestå av 12 stammar eller möjligtvis 13.
Deras tidiga historia visar på att det fanns väldigt många hedniska religioner bland judarna där man utgick ifrån "Gudarna som nedsteg från himlen".
En stam kommer från Khasarerna som vandrade in från nuvarande Turkiet och norröver, bla a till Ryssland.
Ingen rök utan eld...............
Sen vad gäller att använda sig utifrån vissa "offer-benämningar" som antisemitism och rasism är mycket starka vapen, för efter WW2 så får man helt enkelt inte säga någonting som är förknippat med ifrågasättande av folkgrupper och avsikter till folkvandringar.
I Malmö har ju under senaste tiden judarna blivit utsatta för "trakasserier" vilket naturligtvis beror på den stora mängden av invandrade från mellanöstern. Men det gick så långt att president Obama skickade en judisk representant som gav Malmös ledande politiker Ilmar Reepalu ordentligt med smisk på fingrarna eftersom han "tillåter" antisemitism i Malmö.
Vänliga hälsningar Gunilla
2012-06-08 21:08#5 skrivetav [GunillaR]
# 1 - Om inte denna TV show är rasistisk, då vet jag inte vad som är rasistiskt.
Fruktansvärt!
Här är mera som roar Israels folk
Judarnas ursprung har jag talat mycket om i andra fora i Ifokus, men den tråd du la in handlade ju om Israel.
Khazarerna var nefilimernas tjänare. De var inte själva nefilimer. De bodde i Mongolien och i närheten av högkvarteret till det Vita Brödraskapet, i Takla Makan. En annan tjänarstam där var Jugurturkarna som senare flyttade västerut och stiftade Turkiet. För några år sen gjorde den stammen uppror i Kina och Turkiet tog ett stort intresse i att försvara den. Hur som helst, de vitas ledare Samael fick för sig planen om att utnyttja de stammarna. Så de fick ekonomisk stöd och fick i utbyte bli judar (de var ateister) och sprida sig till hela världen. Dessa var alltså de nya judarna. De gamla var sefarditerna som bodde i Europa och Palestinien. Med tiden blev dock de olika judestammarna blandade. Majoriteten är numera khazarerna, som samarbetar med Illuminati och de vita. Inte vanliga folket alltså, de som sitter högst i samhället.
De ursprungliga termerna för nefilimernas tjänare var "hebre", medan de som hade nefilimblod i sig hette "ran".
Spirituell hypnoterapeut, www.spiritualinsight.gr
2012-06-08 21:28#8 skrivetav [GunillaR]
# 7 - Tack för upplysande info Koalani.
Jag hade liksom på känn att Khazarerna var inblandade!
2012-06-10 12:04#9 skrivetav [GunillaR]
Kanske inte ritualmord, men mycket intressant information!
2012-06-10 16:31#10 skrivetav Koalani
"Goyim" är termen nefilimerna använder för människor och det betyder "förtärbara".
Medarbetare på Konspirationsteorier.iFokus
Spirituell hypnoterapeut, www.spiritualinsight.gr
2012-06-10 17:58#11 skrivetav Maikailoa
Om jag förstått det rätt är det är alltså: goy - maskulinum, goyah - femininum och goyim - plural.
2012-06-10 19:48#12 skrivetav Maikailoa
Man kan också fundera över likheten mellan Goy och Gog.
Gog och Magog identifierades bl.a. som en del folkslag.
en.wikipedia.org/wiki/Gog_and_Magog
2012-06-10 20:57#13 skrivetav Maikailoa
En kvinna berättar om ritualmord, satanism för makt.
2012-06-16 22:50#15 skrivetav Coturnix
Historiska offer. Här är bilder från en "Jungfrukulle" Om det verkligen var så eller om det är en myt.
Är även detta ett slag "ritual" ? Har vi alla en "historia" att begå "ritualmord"
2012-06-17 01:44#16 skrivetav Koalani
#12 Enligt Kopparböckerna är Gog och Magog väktarna till undervärlden, Agartha, nefilimernas värld. De är själva nefilimer, så jag tror inte att ordet goyim är släkt med ordet gog.
#14 "Paideia" betyder "utbildning". Frågan är vad för utbildning de vill införa.