|
Post by Hjörðís on Jul 18, 2013 18:33:23 GMT 1
Jag blev liksom blixtslagen när jag läste detta namn i en norsk andlig tidskrift. De Svarta och Vita Broderskapen består ju av Nefilimen. De "röda" är oanande människor vars DNA har blivit ändrat av demoner och mörka aliens -och detta vet väldigt få människor. Efter denna organisations namn står det "Oppstegne Mestre R oss" och "Ayahuasca N Saker". Jag anar inte vad N saker är för nåt, men alla vet ju om de uppstigna mästarna -i tron om att de är ljusa. Så ska denn aoprganisation vara kopplad till Mayakalenderkommitén. Det enda jag hittade på nätet om denna organisation var här: totinonna.blogspot.gr/2011_02_01_archive.html
|
|
|
Post by Hjörðís on Jul 18, 2013 20:43:10 GMT 1
Och tänk att deras mejladress heter death@mayacalendarcommittee.org .Visst har ordet "död" även en symbolisk betydelse inom det spirituella, men det är knappast något symboliskt man syftar på här. Och efter alla katastrof -och uppstigandescenarior angående den 21 december 2012 får man höra att det har flyttats. Sanningen är att det aldrig varit år 2012. Det har alltid varit 2018, men mörkret ville inte att vi fick veta om det. Nu tror de flesta att det hela bara var trams och det inte händer nåt. Tills dess har mörkret all tid för att förbereda sina övertagandeplaner.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 18, 2013 22:25:40 GMT 1
Vad menar du med att det alltid varit 2018? Menar du att det var det är 2012 eller att tiden har fastnat på 2018? Hur funkar det i så fall med tiden i övrigt och varför är vi i så fall lurade i fel tid?
|
|
|
Post by Hjörðís on Jul 18, 2013 22:47:29 GMT 1
Jag menade att händelserna mörkret varnade oss om aldrig skulle ske 2012, utan 2018 -om de sker då överhuvudtaget. Men att kalendern inte stämmer finns det många vittnesmål om. T.ex. förklarade Goodnyheter i en av sina videor att man tagit bort 16 år mot slutet av 1700-talet. Så nu är det egentligen 1997. Sen finns det andra riktningar enligt vilka man har tappat 4 eller 5 år. Det gäller att undersöka detta för att hitta exakta fakta -jag kan inte minnas utantill allt...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 18, 2013 23:02:12 GMT 1
Nej det förstår jag mycket väl att du inte kan Men mycket mins du faktiskt i alla fall, jag har facktiskt aldrig hört att tiden skulle vara fel. Men det kan mycket väl stämma, men om det är ca 1992 en så länge så har vi ju några år på oss i så fall tills det att slutstriden går igång.. Då har vi ju mer tid på oss en vad jag trode, om det nu är så att det börjar 201 som du och dina källor säger. Då har vi ju hela 28år på oss att förbereda oss? (jag kan ha räknat fel nu) men det är ju bra i så fall, då har jag ju inte bara något år på mig som jag facktiskt trode att jag hade!
|
|
|
Post by Hjörðís on Jul 18, 2013 23:25:11 GMT 1
Nej, händelserna ska ske 2018, så vi har bara 5 år på oss. Att vi är 16 år tillbaka betyder inte att händelserna mörkret vill främja ska ske det verkliga året 2018. Det är komplicerat, jag vet...
Men om det blir världskrig i år eller nästa år kommer vi ju att lida av hunger, i så fall har vi ingen tid på oss, med mindre vi blir skyddade på nåt sätt, som min medarbetares guide sa.
|
|
|
Post by Alkemi on Jul 19, 2013 20:44:26 GMT 1
För mig låter den där bloggen som tämligen skämtsam.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jul 19, 2013 21:49:21 GMT 1
Texten om detta brödraskap står i Ildsjelen, en av de bästa och mest seriösa spirituella tidskrifter i Norge.
|
|