|
Post by Hjörðís on Jul 16, 2013 20:44:09 GMT 1
Inläggav Koalani » 17 sep 2012, 19:20 Här hittar man en lång lista på artiklar om livet utanför jorden och även inflytandet på den: www.bibliotecapleyades.net/esp_pleyades.htmKoalani
Inläggav Maikailoa » 30 sep 2012, 21:36 Före detta chef för amerikanska flygvapnets UFO-program säger att UFO existerar och bör studeras. Former head of Air Force UFO program says UFOs exist, should be studied. dt-länk But Friend said he thought the government should continue studying UFOs scientifically: “It would be much better if the government or some other agency was to take on these things and to pursue the scientific aspects of it,” he said. Oh yeah. They’re out there. Användarvisningsbild Maikailoa
Inläggav Eliiza » 21 jan 2013, 12:42 Det finns tydligen en planet (belägen i vår Vintergata, om jag minns rätt...) vars invånare lever på den nivån som vi gjorde här på 1960-talet, men med den skillnaden att de helt har undvikit förbrännings- och explosionsmotorteknik och istället driver sina maskiner med fusionsteknik. Detta innebär att de lever på en, jämförelsevis, oförstörd planet när det gäller avgasutsläpp, eftersom fusionstekniken inte ger några skadliga eller giftiga restprodukter. :-) Eliiza
Inläggav Eliiza » 22 jan 2013, 10:52 Vårt solsystem förlorade relativt nyligen en planet som låg bortom Plutos bana. Denna planet, vid namn KATHEIN, hade fångats i kraften från en spiralarm, som utgår från ett svart hål, och drogs allt längre bort från vår sol och övriga planeter. Den 16 Juni 1992 förlorade KATHEIN tillslut kampen... /Eliiza
|
|
|
Post by Alkemi on Sept 23, 2013 22:45:38 GMT 1
Intervju med Neil Gould (Founder of Exopolitics Hong Kong)om Galaktisk Diplomati.
Vissa delar på kinesiska.
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 7, 2013 1:06:41 GMT 1
De nordiska aliensarna och den Galaktiska Federationen hör till de mörka krafterna. De sätter implantat i folk och stjäl deras själ bit för bit. Det är sant att somliga erbjuder psykiska kunskaper och andlig utveckling i utbyte, men det är ju bara en form av avtal mellan dem och personerna i frågan, liksom vilket som helst annat avtal med mörkret. Det stämmer också att utomjordingarna ofta tar bort sina implantat om man ber dem, men sätter dem senare tillbaka.De är dutkiga på att bedraga. Om man vill bli av med sina implantat för gott ska man inte gå till kirurger och folk som arbetar med egna krafter, utan till ljusarbetare som samarbetar med Guds tjänare. De andliga guiderna sätter efter operationerna en speciell hinna som hindrar aliensarna från att kunna sätta i nya implantat.
Den galaktiska federationen vill att jorden gör som helhet ett avtal med den så att vi hör uteslutande till mörkret. Allt det där med att vi håller på att förstöra jorden är bara trams, de vet ju att de som härskar är deras allierade, de tre brödraskapen av nefilim, och att det är de som driver oss till att förstöra jorden. Mer trams är det att vi skulle vara rädda och därför inte redo än för att bli medlemmar av den galaktiska federationen...
|
|
|
Post by Alkemi on Oct 7, 2013 11:39:29 GMT 1
... Mer trams är det att vi skulle vara rädda och därför inte redo än för att bli medlemmar av den galaktiska federationen... Men ändå, stora delar av befolkningen är nog inte redo för något sådant ännu.
|
|
|
Post by Alkemi on Oct 7, 2013 11:42:16 GMT 1
En sak som jag finner intressant av det som Neil säger är att de Nordiska kan förflytta sig vart som helst och där anta en kropp av fysisk materia på plats.
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 7, 2013 15:25:22 GMT 1
Det tyckte jag ockå det var intressant, och det visste jag inte. Stora delar av befolkningen är inte redo för vad? För att bli medlemmar i en galaktisk federation? Nej, men de skulle aldrig vilja bli det om de visste vad det står för...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 7, 2013 18:20:21 GMT 1
Jag kanske kan bistå med lite kunskaper som jag fått av the galactic federation när jag en gång hörde till dom. De har startionerat 'sina' truper i olika politsika situationer. De har placerat ut deras messian i Australien (Sanada). De säger även att de byter ut själar, de tar bort de 'onda' och sätter in deras ljusa. Och dessa blir då såkalade walkins.
De har även mycket konstig tro, och det jag fick veta lätt som en mycket sjuk tiori från antingen en sjuk människa eller en som inte igentligen bryr sig utan tycker att det är lite spännande då hon fick en mycket hög position. Och det fick jag med, men jag vill inte mer ha med dom att göra så jag har brytit mitt avtal med dom och kommer inte att vara intresserad av några nya kontrakt med någon utonjordisk grupp. För de ljuger bara för en och de gör en galen!
|
|
|
Post by Hjörðís on Oct 7, 2013 23:24:20 GMT 1
Du menar att de påstår att de byter ut mörka själar med egna ljusa, va? För det måste ju vara tvärtom. Företeelsen walk-in sker från ljuset, dvs att både själen till den inkarnerade och själen som ska ersätta den hör till ljuset och de bestämmer det tillsammans med sina högre själv och guider, samt rådet. Så vad den galaktiska federationen sysslar med är inga walk-in, utan röda. De stjäl folks själar bit för bit och till slut sätter de in i kroppen en mörk alien. Jag måste också gratulera dig för ditt val. Det är inte många som har kraften att motstå tankekontrollen.
|
|