|
Post by Hjörðís on Jul 15, 2013 15:08:55 GMT 1
Inlägg av Maikailoa » 27 nov 2012, 18:28Är det någon som observerat döda eller sjuka träd, i mer eller mindre normal omfattning? Häromkring, och under de senaste åren, har jag märkt att asparna dör. Detta är ett onormalt. Det handlar inte om röta, utan trädet dör, och barken flagar av. Användarvisningsbild Maikailoa
Inläggav Eliiza » 29 nov 2012, 23:59 Jag har också noterat döda eller döende träd oftare nu än förr. Det lilla jag vet i ämnet är att landvinningar såsom kraftledningar och annat som avger stark elektromagnetisk strålning och starka radiovågor etc. inte "bara" orsakar skador på människor och djur, till lands och till havs, utan även orsakar skogsdöd... Med vänlig hälsning, Eliiza
Inläggav Maikailoa » 30 nov 2012, 19:50 På vissa ställen tycks lösningen vara att ersätta träden med andra sorter. Träddöden: Alm, Ask och Kastanj - snart borta www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/traddoden-alm-ask-och-kastanj-snart-bortaIstället för Alm, Ask och Hästkastanj kan det bli Kinesisk Poppel, Italiensk Al och nya sorter av Lönn som kantar gatorna i Örebro. Det tror i alla fall kommunens trädansvarige som nu tvingas att prova nya sorter när de gamla inte orkar längre. Användarvisningsbild Maikailoa
Inläggav Maikailoa » 27 maj 2013, 08:55 Chemtrails are Killing all The Trees on Earth
|
|
|
Post by farwuq on Aug 8, 2013 10:20:13 GMT 1
Här i djupa södern, så dör våra almar.
|
|
|
Post by Alkemi on Apr 10, 2015 20:54:10 GMT 1
Geoengineering And The Dying Of The Trees
|
|