Post by Hjörðís on Jun 3, 2013 0:11:18 GMT 1
wwwmacsufonews.blogspot.ie/2012/03/men-in-black-encounters-short-catalogue.html
kamjal
Re: men in black
av Koalani » 10 okt 2012, 01:50
Väldigt intressant! Jag har ju läst många böcker om MIB och andra UFO-relaterade händelser/böcker, men här var det ett par säregna fall, som bahomeh-nefilimen som uppenbarade sig (nämnt som "gargoyle", den vampyrliknande varelsen med stora vingar och röda ögon). Man ser också att på 60-talet begränsade de sig till att varna folk om att inte prata, medan sedan 90-talet får de hela området att gå till en annan dimension (hela gator eller affärer blir tomma). När man läser Dolores Cannons böcker hittar man otaliga såna händelser. Det betyder att aliensarna/MIB/nefilimerna inte längre är rädda för att visa sig eller få fram helt övernaturliga fenomen. Det blir också fler och fler bortföranden. Och nu varnar man inte längre folk mot att avslöja sin forskning. Fräcka har de alltså blivit, som om de vore nära sitt mål.
Spirituell Hypnoterapeut, www.spiritualinsight.gr
Koalani
av kamjal » 10 okt 2012, 05:00
ufo-nord.ning.com/notes/shadow_people
kamjal
av kamjal » 10 okt 2012, 05:12
har kört på en shadow gestalt med min bil. hörde en röst i bilen "stanna inte" jag svarade "aldrig"..var rädd körde ett par kilometer och vände. när jag kom tillbaka förbi samma ställe fanns där inget. hela gestalten var svart, även ansiktet. det tog flera år innan jag kunde berätta om händelsen. utan att börja gråta, och inte kunna få fram ett ord.........från min bok citat: Det är natt, jag har svårt att andas. Som många gånger förr går jag upp och ut och tar bilen för att köra en bit, och som vanligt får jag lättare att andas när jag kommer ut ur huset. När jag kört sju, åtta kilometer ser jag en svart skugga i form av en människokropp på vägen. Det slår till i bilen när jag kör på den. Jag vågar inte att stanna utan fortsätter att köra någon mil. På hemvägen händer ingenting, andningen har lättat och jag går och lägger mig och sover. På morgonen när jag vaknar går jag ut och kollar på bilen, men jag ser inga märken på den. Långt senare läser jag i en bok att när det är andar närvarande får man för mycket energi och får svårt att andas. slut citat: när jag ser gestalten håller jag ut bilen, men det slår till i bakskärmen på bilen, som den sparkade eller nåt.
kamjal
av kamjal » 10 okt 2012, 05:19
en sak till andar och aliens," andra, kallar de här svarta skuggorna, och gestalterna för "gaphalsar"
kamjal
av kamjal » 10 okt 2012, 05:24
även ett citat från boken....Mib-männen i svart
David Tansley, en ufo-teoretiker har framkastat att "Mib" skulle vara någon slags demoniska, övernaturliga varelser. Jag har själv kört på en svart gestalt (demon) med min bil. Det smällde till i bilen men det blev inga märken på den. Det kan vara så att de svarta gestalterna kan ha mörka kläder på sig vid andra tillfällen och då kallas "Männen i svart". Jag har även sett en mörk 50-talsbil följa efter mig en sommarkväll för att sedan försvinna. Det finns berättelser om mörka varelser flera hundra år bakåt i tiden.
kamjal
av Koalani » 11 okt 2012, 00:20
Det finns berättelser om Män i svart och andra varelser med huva sen tusentals år tillbaka. Bruce Goldberg berättar i sin bok Time Travelers from Our Future om några fall ur antikens Grekland. Vår tids Män i Svart brukade visa sig som munkar i svart på Medeltiden. I Jim Keiths bok Men in Black finns det ett antal såna berättelser.
Jag har frågat min guide om dessa svarta skuggor med huva på men utan kropp, för någon såg dem i sin lägenhet och frågade oss. Guiden sa att det är farliga aliens. Först kommer de för att se sig omkring och till slut tar de själsbitar av de som bor där. Rädsla är det lättaste sättet att låta dem agera. Man ska be till Gud, ärkeängeln Mikael eller få en andlig rening. I fallet som frågade oss började det med en demon som hade skickats till honom av en person. Sen tillkallade demonen aliensar och då började det komma många olika typer.
Koalani
av kamjal » 11 okt 2012, 01:09
ja de är onda aliens, så har min guid sagt ochså.....de har en artbenämning. men kommer inte ihåg vad min guid kallade dem. de finns i ett mindre antal i hela universium.....så är de här på jorden , för att verka i skymundan , när vi går in i fjärde dimensionen.
kamjal
av Koalani » 11 okt 2012, 19:52
De har huva och kappa, men inuti syns det bara svart. Och de kan ta hela själen, sluka den liksom.
Jag har fått besök av en man i svart i en dröm. Jag gick på en gata med höga väggar på båda sidorna och han kom gåendes emot mig. En kompis till mig gick bakom mig. Jag gick fram tills mannen i svart lyckades på nåt sätt få mig med ryggen mot väggen. Så tryckte han med sitt finger mot magen på mig och jag blev förlamad. Jag kunde inte röra en enda muskel. Jag fick anstränga mig jättemycket för att på nåt sätt finna kraften och sparka honom med benet. Han upplöstes genast i tomma luften. Kompisen hade vänt om sig och gått sin väg. Och då vaknade jag. Min guide sa senare att det var en demonisk man i svart som ville testa mig först i en dröm. Han lär inte våga visa sig i vakentillståndet, hi hi.
Koalani
av kamjal » 12 okt 2012, 00:44
jag har också haft drömmar om de svarta, här är en från min bok citat: Dröm
Jag ser en svart människoliknande skugga komma nedifrån stora vägen upp mot sommarhuset. Då kommer två ljusa varelser, en man och en kvinna, samma som jag sett i hallen nere i byn, från boningshuset och skyndar sig mot sommarhuset, som om de skulle mötas där. Jag vaknar och är rädd, ser ut genom fönstret men ser ingenting. slut citat........ de ljusa varelserna har jag sett i verkligheten fysiskt, de är från andromeda har kvinnan sagt.de har följt mej över 10 år. och beskyddat mej