Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2014 23:46:16 GMT 1
Bla bla bla..bare lage drama.. Kvinnfolk..
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 5, 2014 0:31:00 GMT 1
Det er deg som lager drama og som oppfører seg som kvinnfolk. Jeg snakker om alt direkte og ærlig, akkurat som det er.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2014 0:52:36 GMT 1
Det siste du er Hjordis, det er ærlig.:-).
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 5, 2014 12:42:36 GMT 1
Jeg kan ikke være noe annet enn ærlig. Selv når jeg sier noe jeg ikke er helt enig i er jeg ærlig, fordi på en måte er jeg enig.
|
|
|
Post by hermia on Jan 5, 2014 15:26:31 GMT 1
Denne tråden var interessant å lese. Her har et medlem dratt en spøk og blir anklaget for å stå i ledtog med mørket, faktisk selveste djevelen. På toppen av det hele prøver du å "hjelpe" han ved å antyde at meditasjonsteknikken din kanskje ikke fungerer på han? Dersom du virkelig ønsker å hjelpe andre over i lyset, hvorfor jobber du ikke litt hardere for det? Du virker litt sånn halvhjertet eller eventuelt veldig selektiv i din iver etter å fri verden fra mørkisene.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 5, 2014 18:54:07 GMT 1
Han ble ikke anklaget for noe, men uskyldige lesere behøver ikke å lide pga hans uttalelse om at Samael er hans herre. Som ansvarlige for forumet må jeg beskytte mennesker. Og hva gjelder denne tråden er det ham selv som kalte seg selv som mørkis. Til slutt behøver jeg ikke å overbevise noen for noe som helst. Vil noen velge Lyset må det være hans eget valg, uten press fra andre. Ellers har det ikke noe verdi, fordi det ikke er ekte. Det vil i så fall til syvende og sist ikke fungere. Og hva er din rolle her må jeg spørre? Å gi meg retningslinjer? Dem mottar jeg bare fra guiden min, takk, når det gjelder min jobb.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 16:39:06 GMT 1
Nu börjar den här tråden att gå lite för långt. För det första så tycker jag att Loki är lite elak när han hela tiden säger kvinnfok och ser ner på oss kvinnor. Lägg av med det! Det är inte kul att läsa sådana otrevligheter Loki! Och om någon är från ljuset eller mörkret kan inte jag veta, men man bästemer ju själv vad man vill välja och göra med sitt liv. Det ska inte behöva bli bråk om en sådan obetydlig sak. Om alla är trevliga mott varandra och inte lägger sig i den andras affärer så blir det bra. Det är onödigt att gå emot varandra och det är inte häller snällt att hoppa på någon. Hjörðís är admin här på forumet, och hon kan slänga ut vem hon vill om det behövs. Vill ni bli utslängda ur deta forum eller kommer ni att skärpa er. Jag känner att det blir för mycket otrevliga trådar nu och jag sätter ner foten. Det är inte meningen att man ska skälla på varandra eller anklaga andra. Men jag har sätt dina trådar själv Loki och du har skrivit att Samael är din herre, om du menade det eller ej spelar ingen roll du skrev det. Så stå för det du säger, och du kommer inte kunna få en ljus guide så länge du har dina tankar på honom. Så sluta att tjata, gör att val och följ det sedan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2014 17:17:23 GMT 1
Bla bla bla bla, enda mer drama nå. Typisk kvinner. Takk for at du støtter påstanden min.
Tror jeg har fått nok kvinnefjas nå, så jeg takker for meg og sier hadet så bra!
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 6, 2014 19:13:26 GMT 1
Aris prater sunt. Jeg tror forresten at Samael ikke har tatt det utsagnet som en spøk [ett skämt].
|
|
|
Post by hermia on Jan 7, 2014 2:01:53 GMT 1
Hjörðís är admin här på forumet, och hon kan slänga ut vem hon vill om det behövs. Vill ni bli utslängda ur deta forum eller kommer ni att skärpa er. Jag känner att det blir för mycket otrevliga trådar nu och jag sätter ner foten. Er det sånn stemning dere har på dette forumet? At så snart man er uenig med admin får man trussel om utkastelse? Er det å støtte opp om et annet menneske veldig galt? Greit at Loki var krass i tonen mot kvinner og dro en i overkant provoserende spøk men han fortjener da litt støtte han også. Men nå har han jo forlatt forumet så da er vel problemet løst.
|
|
|
Post by Alkemi on Jan 7, 2014 13:34:58 GMT 1
...Er det sånn stemning dere har på dette forumet? At så snart man er uenig med admin får man trussel om utkastelse?... Nej. Oeninga får ni vara.
|
|