|
Post by Hjörðís on Jun 2, 2013 22:45:08 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2013 23:32:58 GMT 1
Okay, skal prøve nå.
|
|
|
Post by Hjörðís on Dec 31, 2013 23:40:19 GMT 1
Ikke glem å be om en guide fra Lyset. Men ettersom du har allerede aksepteret Samael som herre kommer det neppe en guide fra Lyset...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 1, 2014 0:38:29 GMT 1
Jeg spurte etter guide fra lyset, men null svar som vanlig.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 1, 2014 0:57:21 GMT 1
Men vil du ha en guide fra lyset?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 1, 2014 1:34:43 GMT 1
Tror ikke det er noe håp for meg igjen. Jeg er nok en utbrent fyrstikk som ikke kan lyse noen sinne igjen.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 1, 2014 1:46:55 GMT 1
Det fins håp for alle. Men du må velge bort du vet hvem.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 2, 2014 0:33:21 GMT 1
Jeg har aldri valgt Samael. Det er mulig jeg er en mørkis ,men ufrivillig.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 2, 2014 1:20:07 GMT 1
Har du glemt hva du skrev i tråden om høy magi? Du kalte Samael din herre og at du var ett med ham! De fleste rødisene er ufrivillige, se her de forskjellige kategoriene: www.spiritualinsight.gr/en/koalanis-metaphysical-column/96-genetic-manipulation-of-embryos-the-red-soulsDet er altså ofte foreldrenes feil. Men sjelene selv har valgt å oppleve mørket, så i virkeligheten er det ingens feil. Selv de som gjorde en avtale etter døden er de som oftest ikke bevisste om hva de er mens de er inkarnert. Men med et godt rens blir de så godt som nye.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 2, 2014 1:48:50 GMT 1
Det jeg skrev i den tråden var tull.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 2, 2014 2:01:48 GMT 1
Hvorfor skrev du det da?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2014 23:28:46 GMT 1
For å sette mitt ståsted i perspektiv, men metaforisk, ikke bokstavlig.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 4, 2014 0:10:32 GMT 1
Det er en interessant teknikk å si noe man ikke er helt enig i som om man var enig for å studere andres reaksjoner. Men her finnes det jo ikke noe metaforisk. Hva kan være metaforisk i djevelen og i å dyrke ham? Eller tror du ikke at han finnes som vesen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2014 0:41:16 GMT 1
Jeg aner ikke hvilken teknikk du prater om og ser heller ikke relevansen da jeg ikke kjenner meg igjen i din indirekte påstand/anklagelse om du vil, så jeg går videre til saken og misforståelsen som tydelig har oppstått fra din side.
Mitt utsagn om Samael som du valgte å advare leserne dine mot er kun relevant i sin sammenheng. Det var metaforisk for å hentyde at jeg heller velger Samael fremfor Gud slik Gud blir fremstilt i min kontroversielle tolkning av GT/mosebøkene.
|
|
|
Post by Hjörðís on Jan 4, 2014 15:42:34 GMT 1
Det var ingen anklagelse, jeg snakket om en teknikk jeg selv bruker og som er veldig nyttig for å forstå menneskers dype tanker. Du bruker den ikke, sier du, og det er greit, kanskje trenger du den ikke.
Religioner er blitt forvrenget av mørke mennesker og hele systemet, så de fremstiller ikke Gud i det rette lyset. Man bør søke selv hvordan han virkelig er. Når jeg snakker om Gud snakker jeg aldri om religioner og deres skrifter. Men man kan alltid analysere dem, og de inneholder faktisk en god del ting som stemmer.
Administrasjonen tilføy advarselen fordi åndelig åpne mennesker kan identifisere seg med ditt utsagn, og da mene den virkelige Gud og den virkelige Samael. Avtaler er som oftest ubevisste.
|
|